organize işler bunlar
)
BBRR cim seni pek bir bezgin bekir moodunda gördüm hayırdır siftah yok mu babacım?? hehehhe! anladın sen onu!!!

organize işler bunlaaaar, başımıza işler bunlaaaaar..... senin benim dinlemeeeeezz.... İstanbul'u dişleeeer buuunlaaar..... ( İstanbullu işler bunlar

)...... Nil Karaibrahimgil
Müsait olabilirsem ziyaret edeceğim mutlaka merak etme başımız karışık biliyorsun. :wiinkk:
Bu arada fuar hazırlıkları, süresi ve sonrası emeği geçen herkesin ellerine, emeğine sağlık olsun. Kolay işler değil bunlar, dışardan gözüktüğü gibi deel bunlar :wiinkk:
eyong;' Alıntı:
3 kişi beceremediler di mi :mrgreen:
Ben bu stand kurulurken yoktum, ama geçen yılkinde birebir şahittim:mrgreen:
(Umarım bu mesaj banlanma sebebim olmaz

ale: )
starsailorcum hangisine şahittin??? 1. fuarı mı, 2.fuarı mı kastediyorsun? :cyclopsan :mrgreen: geçen sene fuar yükünün en can alıcı kısmı, ağırlığı bizzat BENİM ve ERHANIN üzerindeydi ve BEN bizzat şahitim ki en başından beri (çünkü yapan bizdik) :wiinkk: panonun vücuda gelmesinde emeği geçen kılıçbalığı arkadaşımız vidalamadan durabilecek şekilde yapılacağını söyledi ama ben yine de tel, çivi, çekiç, misina filan ne bulduysam akşamın bi vakti hazırlıklı gittim kurmaya. Sonuçta pano gelince baktık ki öyle olamayacak maalesef; benim getirdiklerim de işe yaramayacak ve orada malzemesi olan stand işçilerinden yardım aldım. Yani kısaca matkap, vida filan olmayınca kafamızla mı vidalayacaktık anlamadım ki hehehe! sen de bi alemsin yani...2. fuarda zaten elimizdeki malzemeye göre önceden önlem aldık

kolay işler değil bunlaaaaar, organize işler bunlaaaaaaar öyle dalgaya gelmeeeeez bunlar :wiinkk: