Motosiklet 2007 Fuarı Tüm Fotoları

Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Mert kardiş benim fotolar senin makinadaymış dün öle dediler valla...Bi yollasan diyorum müsait olduğunda da çatlamasam :)
hani şu yeni pembeli mont alan kızın fotoğrafları :p
ipucu:ilk fotomda koyu pembe bir bluzla ikinci fotomda yeni montumla ve babam "dogma" ile beraber poz vermiştim :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fuarın saat 12 de açılması çok geç değil mi?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Mert kardiş benim fotolar senin makinadaymış dün öle dediler valla...Bi yollasan diyorum müsait olduğunda da çatlamasam :)
hani şu yeni pembeli mont alan kızın fotoğrafları :p
ipucu:ilk fotomda koyu pembe bir bluzla ikinci fotomda yeni montumla ve babam "dogma" ile beraber poz vermiştim :mrgreen:
pozlar yanmış olmasın:cherry:

Fuarın saat 12 de açılması çok geç değil mi?
20 de kapanıyor çok erken.yarın tekrar gitmeyi düşünüyordum ama işten erken çıkabilirsem.bu arada aksesuar almayı düşünen arkadaşlar yarın mutlaka gitsinler sürekli indirim yapıyorlar:cat:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Burcu, Mert'in makinesiyle 8 Mart saat 17'ye kadar çekilen tüm fotoğraflar bende var. Senin fotoğrafların da bundan önceydi sanırım ve seninkiler aralarında yok. Yani fotoğraflar Mert'in makinesinde de yok:pale: .
Emin değilim ama bana da senin fotoğrafların Barış Abi'nin makinesindeymiş gibi geliyor...(Devlet dairesine çevirdik forumu, bir de şuna bakın, bir de buna sorun diye:p, fotoğrafları bulunca da Erhan'a onaylatıp kullanabilirsin:queen:)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Burcu, Mert'in makinesiyle 8 Mart saat 17'ye kadar çekilen tüm fotoğraflar bende var. Senin fotoğrafların da bundan önceydi sanırım ve seninkiler aralarında yok. Yani fotoğraflar Mert'in makinesinde de yok:pale: .
Emin değilim ama bana da senin fotoğrafların Barış Abi'nin makinesindeymiş gibi geliyor...(Devlet dairesine çevirdik forumu, bir de şuna bakın, bir de buna sorun diye:p, fotoğrafları bulunca da Erhan'a onaylatıp kullanabilirsin:queen:)

abi çok güzel kurabiye çeşitleri yapıyor elinize fırsat geçti kurabiyeler yoksa resimde yok deyin ama meşhur bi merdanesi var aman dikkat:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
eroldayı' Alıntı:
abi çok güzel kurabiye çeşitleri yapıyor elinize fırsat geçti kurabiyeler yoksa resimde yok deyin ama meşhur bi merdanesi var aman dikkat:queen:
Abi biliyorum kurabiyeleri, eğitimde afiyetle yedik de:cherry: yapacak birşey yok...
Yine de bulunmazsa fotoğraflar kurabiye karşılığı Photoshop'ta falan birşeyler ayarlarız...:cherry:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hersey istanbul'da be hoca.
Bakıyorum ve hüzünleniyorum.. Tişört ve anahtarlık istiyorum, birde sticker..
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Murrat takım elbise ile 1000RR kullanan mustesna sahsiyet
p1030531du6.jpg

Bu ne böyle Honda Türkiye genel müdürü gibi çıkmışım :queen:

Muritu, Komtan, Boy
p1030534lo0.jpg

Bu ne böyle Mehmet Taksim'de motorunu parkedip kızlara bakan tayfa gibi çıkmışsın ahahahhahaha :cherry:

Herşey bir yana Skullhunter
p1030540ep3.jpg
denen adama teşekkürler. Herşey için. Bu siteyi ayakta tutan bugünlere getiren (tek başına değil tabi, yoksa pısırık adam bişi beceremez:cherry: ) geleceğe götürecek olan .......bıdı bıdı bıdı kişilik :rendeer:

Bu arada bu resimler neden bulanık kardeşim. Söyleseydiniz benim makina ile çekerdik yakışıyor mu? :bounce:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bende dün fuardaydım akşam üzeri 18:eek:o gibi ilk olarak bizim standa uğradım BBR BARIŞ,ERHAN ve GELİŞİM İBRAHİM orda idi güzel bi stant kurmuşlar ellerine sağlık :cat: :cat: Bu arada ÜMMET Amcada fuardaydı ilk kez yüz yüze görüştük ama çok sıcak bi sohbet ettik ayak üstü.Kendini yine yollara vuracak taaa burdan MARDİN'e şimdiden iyi yolcululuklar yolun açık olsun ÜMMET AMCA.:king: :king:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Çok güzel fotolar. Gelemiyorum her sene :pr: Şu anahtarlıklardan gelemeyen öğrenci milletine yollasak olmuyor mu:cherry:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Mehmet arkadaşımın yanında heyecandan titrediği motosiklet :VZR 1800Intruder





Bu adamlar nereye bakıyor?

Sevgili Mert (Danger) bak bakalım kimin ampülü daha iyi çıkmış :bounce:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fuar mankenleri Tai ve Zühtüpaşa
mankenlercr2.jpg


Standımızın fotoğrafları
p1030596ey6.jpg


p1030618he8.jpg


p1030620en4.jpg


p1030622nv9.jpg


p1030625vj2.jpg


p1030628rs9.jpg


p1030630uo1.jpg


p1030631mf7.jpg


p1030632xn5.jpg


p1030635pj9.jpg


Skullhunter :bounce:
p1030636zf7.jpg


p1030643xy5.jpg


p1030644qn5.jpg


Teror ve Serkan79
p1030645vc8.jpg


Faramarz abi ve ben
p1030659ay4.jpg


p1030660xq7.jpg


p1030702smallwk1.jpg


bandit ben ve bandit'in eşi leyla
p1030665qr7.jpg


TNT ve ben
p1030670xi8.jpg


Eyong Komtan
p1030673ej7.jpg


p1030685sa1.jpg


danger0 tnt cezerye
p1030690le6.jpg


murrat
p1030693lc7.jpg


p1030696ik0.jpg


Danger0 onurnx ve nişanlışı
p1030698yn5.jpg


leto selcukates ebo olcan
p1030699ql5.jpg


p1030700pw7.jpg


p1030701zc7.jpg


p1030708zr0.jpg


p1030712ul1.jpg


p1030719bh4.jpg
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Pazar günü fuara oğlum Ahmet Efe ile gittim, annesi gelene kadar mankenlere şey pardon motorlara baktık beraber :p

Sonra erkenden ayrıldı yanımızdan.

Hangi ara yaptı bilmiyorum standtan sticker yürütmüş. Akşam eve gidince baktım motoruna yapıştırmış bile :)



 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Cuma ve Pazar olmak üzere iki kere gittim fuara.Zaten fuar bahane,dostlar şahane.:cherry:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bir komtan ile Eyong kaldı tanışamadığım. Barış Abi'mize de kavuştuk sonunda :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst