Motosiklet 2007 Fuarı Tüm Fotoları

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sidi verelim sana:p Ondan bol bol var, %15'e kadar indirim de yaptırabiliyoruz:cherry:

Özellikle o modeli bakmanın bir nedeni var mı? Ve fiyatı tahminen ne civarda bunun?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Fiyatı 200 euro falandı. SIDI'den daha rahat yürüyüşü. Yani basit toplantılara yedek ayakkabı götürmek zorunda kalmıyorsun. SIDI'lerle bikaç adım atman imkansız. Ama uygun fiyatlı SIDI varsa olur :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erhancım fotograflar için çok teşekkürler, bu sefer araları 1 hafta değil allahtan ikisine de zaman ayırabilecez....;)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
210 Euro'ya hava kanallı güzel Sidi'ler vardı. 499 YTL etiketi olan da ayak ölçüsü ayarlanabilir, hava kanallı ve üstü gözenekli çok güzel bir model vardı, yarın fotoğraflarını çekip ulaştırırım. Bir de indirimli fiyatları düşünülünce makul seçenekler olabilirler o zaman...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
şu resimde yarı çapı yüksek arkadaş bizim barış abi mi ? yoksa benim hayal gücüm oldukça ilerlemiş mi:silent: :queen:


resimler için çok teşekkür ederim gerçekten orda standımızı görmek ayrı bir grur kaynagı:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@ELINT,
resim125smallxz0.jpg


:cat: :cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
vayy be adama bak okadar yol uşenmeden gitmiş hee. :cyclopsan

ee pro sen sen ne zaman gitcen:queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Cumartesi :bounce:

Olcan çek bi yolla bakalım sorayım burdakilere bi, ok derlerse gelince alırım belki :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hayır, yanımdaki Gelişmiş İbrahim:p, onun yanındaki Barış abi:mrgreen:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ibrahimi tanıdım canım :) barış'a şaşırdım vay seni seni ist. gel haberimiz olmasın ben onu sabah fuar'da yakalarım:mrgreen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Alpertim ve Gulsah
p1030469uy8.jpg


Standımızdan bi kaç fotoğraf
p1030472vx9.jpg


p1030470lq3.jpg


p1030471lo6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bildigim kadarı ile L beden tişörtler bitmişti xl ve xxl vardı sanırım.

fuar nedeni ile tekrar L beden tişörtler hazırlandımı?
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bildiğin kadarı doğru :p
Bilmediğin fotoğrafda en önde gördüğün model yeni yaptıracağız tshirt 10 güne kadar tamamlanacak.
Ayrıca fuara gelen üyelerimiz MT anahtarlığını da standımızdan alabilirler.
anahtarlikwd2.jpg
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
anahtarlık bedavadır heralde de su tshirtlerin fiyatı ne erhan.
hala aklımda alamadım bi tane sana uğrayıp.fuardan aliim bari param kalırsa :)
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
210 Euro'ya hava kanallı güzel Sidi'ler vardı. 499 YTL etiketi olan da ayak ölçüsü ayarlanabilir, hava kanallı ve üstü gözenekli çok güzel bir model vardı, yarın fotoğraflarını çekip ulaştırırım. Bir de indirimli fiyatları düşünülünce makul seçenekler olabilirler o zaman...

bot ben de dusunuyordum bilgiler icin simdiden tesekkurler :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst