- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
@Prometheus;
Bugün Mert'le dolaştık aradık fuarı, Oxtar satan yokale:
Çok sağolun
@Prometheus;
Bugün Mert'le dolaştık aradık fuarı, Oxtar satan yokale:
olcan yanındaki barışmı alla alla benmi yalnış gördüm...
210 Euro'ya hava kanallı güzel Sidi'ler vardı. 499 YTL etiketi olan da ayak ölçüsü ayarlanabilir, hava kanallı ve üstü gözenekli çok güzel bir model vardı, yarın fotoğraflarını çekip ulaştırırım. Bir de indirimli fiyatları düşünülünce makul seçenekler olabilirler o zaman...