veyis hocam,maaşallah güzel gezmişsiniz,epey km.yapmışsınız.bu arada km.niz benim km.yi çok geçmiş.gidon yükseltme de güzel olmuş.evet şu mevsimde değil ama kışa mutlaka lastiklerin değişmesi gerekli.paylaşım için teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar bu ara trafik sigortası yaptıran yada yenileyen var mı ? Geçen sene Ergo dan 350 Tl ye yaptırdığım sigorta için 1.200 tl istediler ????? , sigortacı olan arkadaşım biraz araştırdı ve en ucuz alians dan 750 tl buldu.
Artıştan haberim vardı, ama bu kadarı da el insaf, daha komiği kaskom yenilesi 650 TL![]()














yaşa göre, ve ikametgah ettiğiniz yere göre değişiklik gösterdiği söylensede bence tamamen süpriz yumurta olayına döndü o iş560 tl ödedim ben 28 yaşındayım istanbulda oturuyorum.. aynı yaşda bi arkadaşım var antalyada oturuyo onada 550 tl çıktı yani ikametgah pekde farketmediği gibi adamın birde kazası bulunuyo araba ile yani neye göre değiştiği belli değil bence tuturabildiklerine kafalarına göre yani :farao: bu arada full kasko 1100 tl dediler bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
sevgili dostlarım bunlarda geçirdiğim kaza sonrası benim çin aslanının hali! açıkcası 40-45 km ile giderken kafa kafaya bi araba ile çarpışan motora göre dimdik ayakdar25 felan filan gibi bişi olsa muhtemelen konserve kutusuna dönmüştü :queen: hala sağlamlığından şüpe eden varsa iyi bir örnek! bu arada çalışıyor ve yürüyor tabiyki sıkıntıları yok değil... koruma demiri içe doğru göçtüğü için gidon sola çok az dönüyor ön amortisör görünüşde birşey olmamış gibi dursada kitlenmiş durumda fotolardan görüldüğü gibi gövde hafif sola doğru kaymış durumda bakalım halolacakmı bunlar hiç bilmiyorum
ale::salut::salut:
[url]http://i.hizliresim.com/yVRqma.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/E3pD2q.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/9GEN39.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/znYMDD.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1NrElp.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7APDr5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/aX0Yb5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/A3gzpL.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/QQW29Z.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/408zdq.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/RQBrEZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/B84aoV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/2j56vL.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rER5jz.jpg[/url]
Şimdi bana yardımları esirgemeyin istanbul anadolu yakasında veya avrupada işini bilen güvenilir bir servis önerisinde yardımcı olun :silent: çünkü gittiğim servislerden hiç haz etmediğim gibi hep bi üçkat çevirme peşinde olan tiplerdi allah servisin eline düşürmesin ama yapıcak bişi yok düştük birkere ayrıca hala iyileşmedim kolum hala sargıda servise nasıl götürücem bunu nasıl haledicem hangi servise gidicem hiç bilmiyorum kaza geçirip hiç bukadar çaresiz olucağım aklıma gelmezdi! resmen mecazide değil elim kolum bağlı kaldım:mrgreen: siz siz olun çok dikat edin ekipmanlarınızı hep en iyisini seçin bakala bile giderken full takım giyinin, ben giymeme rağmen bu hallere düştüm:salut:
yaşa göre, ve ikametgah ettiğiniz yere göre değişiklik gösterdiği söylensede bence tamamen süpriz yumurta olayına döndü o iş560 tl ödedim ben 28 yaşındayım istanbulda oturuyorum.. aynı yaşda bi arkadaşım var antalyada oturuyo onada 550 tl çıktı yani ikametgah pekde farketmediği gibi adamın birde kazası bulunuyo araba ile yani neye göre değiştiği belli değil bence tuturabildiklerine kafalarına göre yani :farao: bu arada full kasko 1100 tl dediler bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun..
sevgili dostlarım bunlarda geçirdiğim kaza sonrası benim çin aslanının hali! açıkcası 40-45 km ile giderken kafa kafaya bi araba ile çarpışan motora göre dimdik ayakdar25 felan filan gibi bişi olsa muhtemelen konserve kutusuna dönmüştü :queen: hala sağlamlığından şüpe eden varsa iyi bir örnek! bu arada çalışıyor ve yürüyor tabiyki sıkıntıları yok değil... koruma demiri içe doğru göçtüğü için gidon sola çok az dönüyor ön amortisör görünüşde birşey olmamış gibi dursada kitlenmiş durumda fotolardan görüldüğü gibi gövde hafif sola doğru kaymış durumda bakalım halolacakmı bunlar hiç bilmiyorum
ale::salut::salut:
[url]http://i.hizliresim.com/yVRqma.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/E3pD2q.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/9GEN39.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/znYMDD.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1NrElp.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7APDr5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/aX0Yb5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/A3gzpL.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/QQW29Z.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/408zdq.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/RQBrEZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/B84aoV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/2j56vL.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rER5jz.jpg[/url]
Şimdi bana yardımları esirgemeyin istanbul anadolu yakasında veya avrupada işini bilen güvenilir bir servis önerisinde yardımcı olun :silent: çünkü gittiğim servislerden hiç haz etmediğim gibi hep bi üçkat çevirme peşinde olan tiplerdi allah servisin eline düşürmesin ama yapıcak bişi yok düştük birkere ayrıca hala iyileşmedim kolum hala sargıda servise nasıl götürücem bunu nasıl haledicem hangi servise gidicem hiç bilmiyorum kaza geçirip hiç bukadar çaresiz olucağım aklıma gelmezdi! resmen mecazide değil elim kolum bağlı kaldım:mrgreen: siz siz olun çok dikat edin ekipmanlarınızı hep en iyisini seçin bakala bile giderken full takım giyinin, ben giymeme rağmen bu hallere düştüm:salut:
Bizim soru havada kaldı. Herhalde 2016 modellerde lastik değiştiren yok?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------
Bir hafta süren gezimi kazasız belasız ve sorunsuz tamamladım çok şükür arkadaşlar. Geziye Adana'dan başladım. Cuma öğleden sonra mersindeki yayla evime gittim. Salı sabah oradan yola çıkıp sahilden Antalyaya gittim. Yolda 2 gün Aydıncıkta pansiyonda, 1 gün de alanya avsallardaki incekum deniz ve orman kampında çadır kurdum. (hayatımda gördüğüm en kötü plaj) Cuma günü sabah alanyada yola çıkıp antalyaya kardeşlerimin yanına gittim. Oradan da pazartesi akseki-konya üzerinden niğdeye annemin yanına gittim. Bu gün de tekrar adanaya evime döndüm. Tabi 1 hafta derken yayladan yola çıkıp niğdeye geldiğim süreyi kastediyorum. Yoksa ilk çıkış gününden bugüne toplam 14 gün oldu. Resimleri yüklemeye çalışıyorum. Bu arada bursalıali kardeşimizin istediği gidon yükseltme aparatının da 3-4 tane resmini koyuyorum. Lastikler hariç motosikletimden çok memnun kaldım. Lastikleri acilen değiştirmem gerekiyor.
Yolda bir mola anı:
[url]http://i.hizliresim.com/oE9r89.jpg[/url]
Aydıncıktaki pansiyondan deniz manzaraları
[url]http://i.hizliresim.com/OEB7An.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/3APYL9.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/G35ozb.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/2j58ZE.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/B84D2L.jpg[/url]
Alanya afsallar incekum orman kampı
[url]http://i.hizliresim.com/J36n3n.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/0yLmlL.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/G35oP3.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/408b1q.jpg[/url]
Bu yazları insanda kafa beyin bırakmayan ve gruplar halinde öten, çukurova'da bölgesel adı "cırlavuk" nam-ı diğer cır cır böceği. Çadırımın yanındaki tahta masadaydı.
[url]http://i.hizliresim.com/kEJnby.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/WbE10P.jpg[/url]
Akseki-Tınaztepe sonrası yoldan görülen göl. Seydişehir gölü?
[url]http://i.hizliresim.com/2j586O.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/jBjV89.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/jBjV89.jpg[/url]
Bursalıali kardeşimin istediği gidon yükseltme aparatı:
[url]http://i.hizliresim.com/nE2Ly1.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7APM1m.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/XdJL3o.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/NkWr8P.jpg[/url]
Konya Karapınar'daki Meke krater gölü. Göl bitmiş sayılır.
[url]http://i.hizliresim.com/VE6vNV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/D394Wz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/OEB7OQ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/2j58Rj.jpg[/url]
Bu da gölün orjinal hali. Tabi artık sadece resimlerde kalmış
[url]http://i.hizliresim.com/mE51yR.jpg[/url]
Motorcuğum uzaktan mahsun mahsun bakıyor.
[url]http://i.hizliresim.com/E3p5dA.jpg[/url]
Bu da Meke krater gölüne yakın bir mesafede, Adana istikametinde sol tarafta kalan Acıgöl. Son resimlerde sağ aşağıda görülen yer plajvari bir kumsal.
[url]http://i.hizliresim.com/LQE1Wo.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VE6vjv.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/gXyZQO.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/9GE2jN.jpg[/url]
Resimler bu kadar. Maalesef çok resim çekemedim. Açıkçası çoğu yerde durmaya üşendim. Toplam yaptığım yol 1400 km civarıdır. Motorum şu an 4500 km'de. Yakıt tüketimi ortalama 30-32 km/litre şeklinde oldu. Hızım ise uygun yollarda 110 km'ye kadar, ancak genellikle 90 km civarı idi. Arkadaşlar Allah kaza bela vermesin motorumuzdan çok memnun kaldım bir kez daha. Tek sıkıntısı lastik, inşallah onu da en kısa zamanda değiştireceğim. Selamlar.
Dünyanın 2. en büyük kanyonu olarak geçen ulubey kanyonlarını gezindik ve biraz adrenalin salıgalatan cam balkonunda manzarayı izledik. Sonrasında motosikletlerimizle kanyonun içersine inip karşı tepelerdeki düz alanlarda gariban dakarı keyfini yaşadık..iyi seyirler..
https://www.youtube.com/watch?v=hjbCNmD_vSg
Dünyanın 2. en büyük kanyonu olarak geçen ulubey kanyonlarını gezindik ve biraz adrenalin salıgalatan cam balkonunda manzarayı izledik. Sonrasında motosikletlerimizle kanyonun içersine inip karşı tepelerdeki düz alanlarda gariban dakarı keyfini yaşadık..iyi seyirler..
https://www.youtube.com/watch?v=hjbCNmD_vSg
850 km lik her türlü yol şartlarında yapmış olduğumuz gezimizde rx3 bizi mahçup etmedi.ikimizde 90 küsür kilo ,yaklaşık 50 kilo da yükümüz var daha ne yapsın rx3
https://www.youtube.com/watch?v=CkJVgSxmsgc
Merhabalar. Gariban dakarından kastım sürücü olarak bizim herhangi bir dakar tecrübesi olmadan keyfli bir yolda daha çok dakarımsıMerhaba Rıfat kardeş. Bence "gariban dakar"ı demeyelim. Bu durumda yanınızdaki honda crf 250 L de "gariban GS"i olacak. Çünkü bizim motorlar ayrı bir kategori. Bir kere sınıf 250 cc, kilo 175. Dakarda sınıf 600 cc üzeri ve kilo 200. Bu motor kendi sınıfında (250 cc) bence iyi bir enduro. Bu nedenle lütfen altınızdaki motorunuzu küçümsemeyin. Kendinden bekleneni kendi çapında yeterince veriyor. Ben şahsen yaptığım 4500 km yolda bunu bizzat yaşadım. Eminim siz de aynısını düşünüyorsunuzdur. Bu arada honda ile hız denemesi yapmışsınızdır sanırım. Durum nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------
Merhaba Rıfat kardeş. Bence "gariban dakar"ı demeyelim. Bu durumda yanınızdaki honda crf 250 L de "gariban GS"i olacak. Çünkü bizim motorlar ayrı bir kategori. Bir kere sınıf 250 cc, kilo 175. Dakarda sınıf 600 cc üzeri ve kilo 200. Bu motor kendi sınıfında (250 cc) bence iyi bir enduro. Bu nedenle lütfen altınızdaki motorunuzu küçümsemeyin. Kendinden bekleneni kendi çapında yeterince veriyor. Ben şahsen yaptığım 4500 km yolda bunu bizzat yaşadım. Eminim siz de aynısını düşünüyorsunuzdur. Bu arada honda ile hız denemesi yapmışsınızdır sanırım. Durum nedir? Bir de rica etsem arazideki performansını honda crf 250 ile kıyaslarmısın?
paylaşım için teşekkürler..
ön camdaki rüzgar kesici diyelim rüzgarı ne kadar engelliyor acaba?
bende boy 178 cm bütün rüzgar kastda da.. çok rahatsız edici..
vesselam..