Ali bey benzer fotoları Facebook ada koydum orada da bazı yorumlar oldu ve onlara bir cevap yazdım.O yazıyı kopyalayıp buraya da koyacağım ama bilin ki sizin nazik yazınıza cevap değil sadece bir bilgilendirme.Saygılarımla.......... Arkadaşlar, sayenizde marka yazısını kapatınca motorun Çin malından birden BMW olamayacağını öğrenip aydınlandık.1- Motordan tabii ki utanmıyoruz utanacak olsak Allaha şükür Enduro nun en kralını alacak durumumuz var gider onu alır bu utançla yaşamazdık. Bu motoru da mağazanın önünden scooter ile geçerken aşık olup 2. motor olarak aldık, ayrıca benim gibi haftada 1-2 saat motora binen biri için de pahalı bir motor israf olurdu. 2- Kimseyi kandırmak gibi bir niyetimiz yok öndeki ve göstergelerin oradaki Mondial yazıları duruyor. 3- Motoru Mondial yapmıyor Zhonshen diye Çinli bir firma yapıyor ve 30 un üzerinde ülkeye çeşitli adlarda satıyor malum,yani parayı kim verirse onun adını yazıyorlar sen ver Ahmet marka olsun, yani vay Mondial ne motor yapmış diye övünülecek bir durum da ortada yok olsa olsa vay Mondial ne motor ithal etmiş denilebilir.4- E peki ben affınıza sığınarak niye böyle bir şey yaptım. Efendim benim bir isim - marka takıntım var, mesela bire bir aynı olmasına rağmen hayatta Arçelik herhangi bir şey almam Arçelik ismine sebebini bilmediğim bir gıcıklığım vardır,Gider Beko olanını alırım ki iki üründe aynı Koç fabrikasın da yapılır.Sebeblerden biri bu,ikincisi motoru görenler tipine bayıldıkları için ilgileniyorlar biraz inceleyince koskoca Mondial yazılarını görüp ilgiyi maalesef Mondialin bu güne kadar ki ithal ettiği pek başarılı diyemiyeceğimiz motorları yüzünden kaybediyorlar ama bu şekilde muhabbet uzuyor bende etraflı bir şekilde motorun güzelliklerinden ne olduğundan bahsedip motoru da Mondialin ithal ettiğini söylüyorum bu da hoşuma gidiyor sakıncası yoksa .5- Aynı benim sebeblerime benzer durumları olan ve motorda değişiklikler yapmaya çalışan (örneğin BMW yazıları - armaları yapıştıranlar gibi) o kadar çok insan gördüm ki onlara bir fikir olsun diye de buraya fotolar koydum, 15 kişi de beğendiğine göre çok da kötü olmamış.Ama bu kadar kızacağınızı bilsem böyle bir hata yapmazdım. Kalın sağlıcakla...........