Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam millet rüzgarlı havada yakıt sarfiyatını 4,6 ya kadar çıkarmayı başardım. :) aynı yolu dönüşte 3,84 değerlerini gördüm. iki gündür 800 km. yolu gezdim. Yakıt sarfiyatı ile ilgili bilgi versin diye yazayım dedim.
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
31
Ali bey benzer fotoları Facebook ada koydum orada da bazı yorumlar oldu ve onlara bir cevap yazdım.O yazıyı kopyalayıp buraya da koyacağım ama bilin ki sizin nazik yazınıza cevap değil sadece bir bilgilendirme.Saygılarımla.......... Arkadaşlar, sayenizde marka yazısını kapatınca motorun Çin malından birden BMW olamayacağını öğrenip aydınlandık.1- Motordan tabii ki utanmıyoruz utanacak olsak Allaha şükür Enduro nun en kralını alacak durumumuz var gider onu alır bu utançla yaşamazdık. Bu motoru da mağazanın önünden scooter ile geçerken aşık olup 2. motor olarak aldık, ayrıca benim gibi haftada 1-2 saat motora binen biri için de pahalı bir motor israf olurdu. 2- Kimseyi kandırmak gibi bir niyetimiz yok öndeki ve göstergelerin oradaki Mondial yazıları duruyor. 3- Motoru Mondial yapmıyor Zhonshen diye Çinli bir firma yapıyor ve 30 un üzerinde ülkeye çeşitli adlarda satıyor malum,yani parayı kim verirse onun adını yazıyorlar sen ver Ahmet marka olsun, yani vay Mondial ne motor yapmış diye övünülecek bir durum da ortada yok olsa olsa vay Mondial ne motor ithal etmiş denilebilir.4- E peki ben affınıza sığınarak niye böyle bir şey yaptım. Efendim benim bir isim - marka takıntım var, mesela bire bir aynı olmasına rağmen hayatta Arçelik herhangi bir şey almam Arçelik ismine sebebini bilmediğim bir gıcıklığım vardır,Gider Beko olanını alırım ki iki üründe aynı Koç fabrikasın da yapılır.Sebeblerden biri bu,ikincisi motoru görenler tipine bayıldıkları için ilgileniyorlar biraz inceleyince koskoca Mondial yazılarını görüp ilgiyi maalesef Mondialin bu güne kadar ki ithal ettiği pek başarılı diyemiyeceğimiz motorları yüzünden kaybediyorlar ama bu şekilde muhabbet uzuyor bende etraflı bir şekilde motorun güzelliklerinden ne olduğundan bahsedip motoru da Mondialin ithal ettiğini söylüyorum bu da hoşuma gidiyor sakıncası yoksa .5- Aynı benim sebeblerime benzer durumları olan ve motorda değişiklikler yapmaya çalışan (örneğin BMW yazıları - armaları yapıştıranlar gibi) o kadar çok insan gördüm ki onlara bir fikir olsun diye de buraya fotolar koydum, 15 kişi de beğendiğine göre çok da kötü olmamış.Ama bu kadar kızacağınızı bilsem böyle bir hata yapmazdım. Kalın sağlıcakla...........
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
70
arkadaşlar merhaba yan ve arka çanta sökülmüş çantasız rx3 evo kullanan varmı varsa resima atabilir mi buraya acaba google dana aradım bulamadım bi türlü çantasız resim
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
126
arkadaşlar merhaba yan ve arka çanta sökülmüş çantasız rx3 evo kullanan varmı varsa resima atabilir mi buraya acaba google dana aradım bulamadım bi türlü çantasız resim

122. ve 129. sayfalarda benim daha önce koyduğum çantasız resimler var. Motoru ekseriyetle şehir içinde kullandığımdan yan çantaları söktüm ve beslenme çantası büyüklüğündeki arka çantayı 45 lik maxem ile değiştirdim tavsiye ederim. Motor 45 gündür garajda yatıyordu geçen yerinde çalıştırayım dedim ilk marşta çalıştı maşallah. Kolumdaki kırık iyileşiyor 2-3 haftaya ufaktan turlamaya başlamayı umuyorum.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
bende artık aranıza katıldım. 2016 rx3i evo beyaz :)

[url]http://i.hizliresim.com/rEZ94P.jpg[/url]

Hayırlı olsun ve Rabbim kaza bela vermesin. Mutlu olacağınız bir motor. Selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

arkadaşlar merhaba yan ve arka çanta sökülmüş çantasız rx3 evo kullanan varmı varsa resima atabilir mi buraya acaba google dana aradım bulamadım bi türlü çantasız resim

Çok önceki sayfalarda çantasız ve çanta demirsiz 2 resim koymuştum ama bulamadım onları. Bunlar başka yerden alıntı çantasız resimler. Yurtdışından...





 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Kıymetli Ömer Bey yurtdışından bir yabancının insanlığı size neler hissettirdi? Her nekadar siz onun müşterisi de olsanız. Rabbim hicbirimize
böyle acılar çektirmesin. Ben Size bmw ile rx3i arasındaki yakıt farkını
sormak isterim? En kisa zamanda sizi EVO nun üzerinde görmek dileğiyle.
SELAMLAR.
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
3
Herkese merhaba 164 sayfadır ince ince okudum amma velakin bu stop olayına nokta koyabilmiş kimse var mı crf ile bu arkadaş arasında gidiyorum. Gönlüm rx3 den yana ama bu stop olayı hafta da bir binecem onda da stop ederse korkum çok yüksek
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Herkese merhaba 164 sayfadır ince ince okudum amma velakin bu stop olayına nokta koyabilmiş kimse var mı crf ile bu arkadaş arasında gidiyorum. Gönlüm rx3 den yana ama bu stop olayı hafta da bir binecem onda da stop ederse korkum çok yüksek

bir çoğu koydu. az bir kısmı nokta koyacak inşaallah... Servislerin çoğu bilgilendirilecek ama ne kadar anlarlar bilemem. UMA sorunla ilgilileniyor.
Alırsan, sorun yaşarsan ortada kalmazsın..
vesselam..
 
Katılım
20 Haz 2016
Mesajlar
4
2016 model kullanan arkadaşlarada bir sor istersen , bende 2016 model var 5500 kmdeyim çok nadir stop ediyor, problem oluşturmuyor bu yüzden. yolda giderken debriyaj sıkılı iken stop ettiğinde çok sorun olmuyor sakıncası varmı bilmiyorum ama debriyajı bırakınca çalışmaya devam ediyor sonuçta, dururken stop ettiğinde tek marşla çalışmıyo bazen oda kırmızı ışıkta ederse sorun olur ama buda 1 kez başıma geldi.
 
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
603
Herkese merhaba 164 sayfadır ince ince okudum amma velakin bu stop olayına nokta koyabilmiş kimse var mı crf ile bu arkadaş arasında gidiyorum. Gönlüm rx3 den yana ama bu stop olayı hafta da bir binecem onda da stop ederse korkum çok yüksek

Bu stop etmeyi cok buyutmeyin o kadar 2 km dir bir yapmiyor benim 3 aydir neredeyse hic yok
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Konya dan herkese selam olsun.

LQAvMz.jpg


rEM04z.jpg
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
10
arkadaslar bugun UMA dan hediye paketi geldi. içinden çıkan orta bakım sehpasını nasıl kullanıyoruz varsa video atabilir misiniz? 2 ayrı parca oldugundan dolayı biraz farklı gibi :)
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
3
Cevaplarınız için teşekkürler kısa sürede rx imleci buralarda olurum aamaaa hep burada takipteyim
Var mı mersin den rx ci ?
]
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
74
Arkadaslar bende bu motordan aldim ama biraz sesli mi calisiyor bu motorlar? Sanki debriyaj tasi sesi var gibi bir ses var daha once honda yamaha motorlarim oldu acaba kronik bir sorunmu dur bu sesli calismasi
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Merhaba,

2015 model RX3i motosikletim 5400KM'de ön amortisör keçesi patladığı için heryer yağ içinde kaldı. Fabrikada keçe ayrı olarak satılmıyor, amortisör olarak satılıyor diyor o da 600 lira gibi bir fiyatta. Bunun gibi herhangi bir problemle karşılaşan oldu mu daha önce ? Ben bu motosiklete aksesuar takıp kullanmayı düşünüyorum ama bu düşük km'lerde yaşadığım debriyaj balatasının bitmiş olması ( 4200KM'de aldığımda debriyaj bitikti )
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş,keçe ayrı satılır olmaz öyle amartisörle komple filan.fabrika ile müşteri temsilcisi ile bağlantı kur,sana yardımcı olacaklardır.varsayalım ki komple dediler o zaman aynı keçeden snayide istemediğin kadar bulabilirsin,3-5 tl gibi.merak etme.

UĞUR MOTORLU ARAÇLAR ANONİM ŞİRKETİ

Adres:
YEŞİL MAH. 829 SK. NO:14 NAZİLLİ / AYDIN

E-mail Adresi:
[email protected]

Telefon:
+90 256 315 50 00

Faks:
+90 256 316 27 58

Ücretsiz Danışma Hattı:
0800 448 3 862

Çağrı Merkezi:
444 80 85
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Öncelikle mesajım ofiste acil bir işim çıkması nedeniyle yarım bırakıp gönderdiğim için kusura bakmayın.

@Adanalı, Teşekkür ederim hocam ben aramadan firma beni arayıp ulaştı. Daha önce birçok markanın motosikletlerini kullandım fakat bu kadar sattığı malın arkasında olan bir başka firma daha görmedim. Bu konuda UMA'yı takdir ediyorum.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
58
arkadaslar bugun UMA dan hediye paketi geldi. içinden çıkan orta bakım sehpasını nasıl kullanıyoruz varsa video atabilir misiniz? 2 ayrı parca oldugundan dolayı biraz farklı gibi :)

yanınıza birkişi daha bulun iki tarafdan takın sehbayı aynı anda ucuna basın diğer kişi ile aynı orta sehbaya alır gibi ama tek farkı iki parça oluşundan dolayı bir kişiye daha ihtiyacınız var:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------

Merhaba,

2015 model RX3i motosikletim 5400KM'de ön amortisör keçesi patladığı için heryer yağ içinde kaldı. Fabrikada keçe ayrı olarak satılmıyor, amortisör olarak satılıyor diyor o da 600 lira gibi bir fiyatta. Bunun gibi herhangi bir problemle karşılaşan oldu mu daha önce ? Ben bu motosiklete aksesuar takıp kullanmayı düşünüyorum ama bu düşük km'lerde yaşadığım debriyaj balatasının bitmiş olması ( 4200KM'de aldığımda debriyaj bitikti )
keçe dediğinizi başka yerdende bulabilirsiniz bi keçe yüzünden amortisörmü değişirmiş :) debriyaj olayına gelirsek önceki sağibinin kulanımı ile alakalı bir durum! keçede okadar erken patlaması ve debriyaj olayınada bakılırsa eski sahibi araziden çıkmamış gibi... yani biraz hor kulanım var gibi :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst