arkadaslar bugun UMA dan hediye paketi geldi. içinden çıkan orta bakım sehpasını nasıl kullanıyoruz varsa video atabilir misiniz? 2 ayrı parca oldugundan dolayı biraz farklı gibi![]()
Kardeş her iki portatif sehpayı da aşağıdaki yerlerine deliklere yere basan kısmı arkaya gelecek şekilde tak yere basan kısmın tam köşesi yere gelecektir şimdi düz konuma getirebilmek için yani alt yüzeyi yere basması için motosikleti kendine doğru iyice yatır diğer taraftaki ayak yere basan yüzeyi düz şekle gelince o ayağın üzerine doğru motosikleti it ve o ayağın üzerine doğru daha fazla yatırdığın zaman senden taraftaki ayakta düz konuma gelecektir Ondan sonra motosikletin düz konumda durduğunu göreceksin bilmiyorum ne derece anlatabildim İnşallah video çekme İmkanım olursa çekip koyarım.