Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Anlas ın sitesinden bakiyorum: r da değil x de değil. Motosiklet - moped bölümünde sadece capra diye gözüküyor.
 

odo

Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
187
http://urun.n11.com/lastik/1309015-dis-lastik-anlas-capra-P116076715

http://urun.n11.com/lastik/909018-dis-lastik-anlas-capra-P116083753

ben bir kaç haftadır kullanıyorum. n11 255 artı 27 lira kargo ve 20 lira indirim kuponuna aldım. ön teker boyutu bir boy düşük. direksiyon yumuşadı manevra kabiliyeti arttı. orjinallerden sonra botlarımı yere sürte sürte viraja giriyorum. oldukça iyi tutuyor. çok yumuşak lastik. düşünmeyin alın desen harika.
 
Katılım
6 Ağu 2016
Mesajlar
13
Facebooktaki grupta 45 lik disli ve did520 zincir önerisi ve uygulayanlari var siz ne düşünüyorsunuz?

Bir de 15bin km deki bir rx3 rulmanlarini skt markayla degistirmis 160 tl gb bir maliyetle, orjinal tayvan urunu rulmanlarda cok bosluk olustugunu paylasmis. Arizasiz degistirsek fazla mi dürtmüs oluruz :)
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
194
Anlas Capra ismini bir kenara not ediyorum. Onumuzdeki aylarda lastik ihtiyacim olacak.

Motor hakkinda yine birkac kelam edeyim, aleti cok seviyorum arkadas. Parasina gore gayet guzel motorlarimiz var, hakikaten cok memnunum. Nazar degmesin.

Nisan'da aldigim tosunumla ay sonunda 10000km yapmis olacagim, daha nicelerine insallah :)

 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Kıymetli Cem skt rulman da dünya markası. Ancak Türkiye 'de de yerli olmasına rağmen bütün dünyada kabul görmüş ÖRS ve ART isimli 2 adet kesinlikle China malından çok kaliteli rulmanımız var. İlk motorumda 2500
km de değiştirdiğim Çin ön bilya yerine ORS taktım ve 15000 km kullandım.
Aynı bilya ile sattım. Alan arkadaş da aynı bilyayı senelerce kullandı.
Bu arada rx3i de arka teker rulmanı problemi STOP -AKÜ den sonra 3.sırada
yer alır. Bilgilerinize arz olunur. SAYGILARIMIZLA
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Motor hakkinda yine birkac kelam edeyim, aleti cok seviyorum arkadas. Parasina gore gayet guzel motorlarimiz var, hakikaten cok memnunum. Nazar degmesin.
:cat:
evet ben de aynı fikirdeyim,motorumdan çook memnunum ve çok seviyorum.tam benim ihtiyaç ve isteklerime göre bir motor.:cat: bu arada ben de,Anlas Capra ismini bir kenara not ediyorum.

ah birde şu orta sehpa olayına bir yiğit el atsa.:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Bora arkadaşım ve Mertcan bey yazdıklarınızın tamamının altına bende
imzamı atıyorum. SELAMLARLA.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ali ağabey,ben de sizin rulmanlarla ilgili paylaştığınız bilgiyi not ettim.teşekkürler.işte böyle forumların en beğendiğim yanı,bilgiyi paylaşmak.sonuçta herkes herşeyi bilemez.''bilgi paylaştıkça çoğalır''diyenlerdenim.teşekkürler.:cat:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Rulmanda öncelikle SKF ya da FAG, sonrasında ORS tercih edersiniz, yıllardır sattığımız şeyler, doğru yerden alırsanız çok pahalı şeyler değiller:)
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Selim bey özellikle rulmanı parçacıdan değil rulmancıdan aldığımızda
çok daha ekonomik oluyo. En güzel yollara,en km lere, en güzel senelere.
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
http://urun.n11.com/lastik/1309015-dis-lastik-anlas-capra-P116076715

http://urun.n11.com/lastik/909018-dis-lastik-anlas-capra-P116083753

ben bir kaç haftadır kullanıyorum. n11 255 artı 27 lira kargo ve 20 lira indirim kuponuna aldım. ön teker boyutu bir boy düşük. direksiyon yumuşadı manevra kabiliyeti arttı. orjinallerden sonra botlarımı yere sürte sürte viraja giriyorum. oldukça iyi tutuyor. çok yumuşak lastik. düşünmeyin alın desen harika.

Sayın odo,
Motorun önden fotoğrafları var mı? lastiğin incelmesi çirkinleşmeye sebep oldu mu? lütfen bekliyorum.
 
Katılım
6 Ağu 2016
Mesajlar
13
Markalar konusunda tavsiyeleriniz icin tesekkur ederim. Aslinda sormak istedigim rulmanlari dagitmadan önce hersey yeniyken yenilesek mi acaba diye merak ediyorum.
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Merhaba abiler/arkadaşlar,

Forumu yakından takip ediyorum paylaşılan bilgiler çok güzel herkese bu duyarlılığından ötürü teşekkürler.

Daha önce yazdığım gibi sağ ön amortisör keçem patladı ve 1 haftadır bu şekilde motosikleti kullanmaktayım. UMA yardımcı oldu ve ayrı satılmayan amortisör keçesini bana bulup gönderdi. O zaman benim sorunum ne ? Benim problemim servisi arayıp bunu takar mısınız dediğimde takarız yarın alırsın motorunu diyip servisin kapısına geldiğimde takamayız yoğunuz dendikten sonra keçeyi elime sıkıştırıp beni göndermeleri oldu.

Ben Bu haftasonu bayram boyunca ege turu yapmayı planlıyorum. Bursada 3 servis var iki tanesi (buna yukarıda yazdığım servisde dahil) takamayacak durumda. Pazar pazarının oradaki servis ile dün görüştüm bugün bırakacağım fakat daha önce hiç sökmediklerini yetiştirmeye çalışacaklarını söylediler.

Bu zamana kadar edindiğim tecrübelere dayanarak ben motoru bıraktığımda bütün bayram boyunca motorsuz kalacağımdan neredeyse eminim. Size sormak istediğim asıl sorum şu; Ben amortisör keçesi patlak iken 600km yola çıksam ne olur ?

Sabırla okuyan herkese teşekkürler :)
 

odo

Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
187
http://imageshack.com/a/img922/6422/7UvImM.jpg
http://imageshack.com/a/img923/2717/07qTDG.jpg
http://imageshack.com/a/img923/9770/vkFCfk.jpg
http://imageshack.com/a/img922/5633/P8Idvt.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

https://imageshack.com/i/pmP8Idvtj
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Odo bey çok teşekkür ederim paylaşımınız için, lakin fotolar açılmıyor. Açabilen var mı? :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

Naci abi teşekkürler :)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Odo bey çok teşekkür ederim paylaşımınız için, lakin fotolar açılmıyor. Açabilen var mı? :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

Naci abi teşekkürler :)

Bir şey değil. Bu tür link verildiğinde aşağıda "linkleri otomatik urlye çevir" kutucuğunu da tıklamalısınız. Selamlar.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
bugün bayağı faydalı bilgiler paylaşıldı.her bir kullanıcıya teşekkürler..sorunlar azaldıkça ve çözüldükçe bu motorlar daha bi sevimli ve ilgi odağı olacağı kesin gibi..
6000 km bakımına istanbula gittiğimde orta ayak taktıracağım nasibse .. paylaşırım..

vesselam..
 
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Coorai arkadaşım benim tahminim daha önce sökmediklerinden erkekliğe .... sürdürmek istemiyorlar sanırım. Sen sökeriz diyen ustaya aşağıda vereceğim linki veya fotoğrafları göster. O zaten usta gözüyle bir kez baktığı zaman olayı anlar. İşyerinde internet varsa bilgisayardan yoksa mecburen bir çıktı alıp götürüp göstermek lazım sanırım. Burada yapılan işlem amortisör yağlarını değiştiriyor.
http://www.cscmotorcycles.com/Articles.asp?ID=263
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst