- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 660
Capra X mi Capra R mi?

:cat:Motor hakkinda yine birkac kelam edeyim, aleti cok seviyorum arkadas. Parasina gore gayet guzel motorlarimiz var, hakikaten cok memnunum. Nazar degmesin.
http://urun.n11.com/lastik/1309015-dis-lastik-anlas-capra-P116076715
http://urun.n11.com/lastik/909018-dis-lastik-anlas-capra-P116083753
ben bir kaç haftadır kullanıyorum. n11 255 artı 27 lira kargo ve 20 lira indirim kuponuna aldım. ön teker boyutu bir boy düşük. direksiyon yumuşadı manevra kabiliyeti arttı. orjinallerden sonra botlarımı yere sürte sürte viraja giriyorum. oldukça iyi tutuyor. çok yumuşak lastik. düşünmeyin alın desen harika.
Odo bey çok teşekkür ederim paylaşımınız için, lakin fotolar açılmıyor. Açabilen var mı? :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------
Naci abi teşekkürler![]()