Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
6
Geçmiş olsun.

Trafik polisinin ihlalleri yazıp bırakması gerekiyor. Kusur oranını sigorta şirketleri belirliyor.

Sigorta işin içine girince bol fotoğraf ve gerekli belgeler(Ehliyet fotokopi vb.) ile servise çekiyorsun motoru, sen yada servis bir sigorta eksperi ayarlar, dosya açılır, bu arada kusur oranını da belirler, tutanağı polis tuttu ise itirazı mahkemeye yapmalısınız. İspat için de tutanak harici bilgi belge tanık varsa işiniz kolaylaşır.

Teşekkürler kısa sürede bilgi verdiğiniz için, peki anlattığım şekilde gelişen olayda kusur paylaşımının ne olacağına dair bir tahmininiz var mı?
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
179
Motosikleti
2018 SHERCO 250 2021 SYM Symphony 200 2024 TVS Ntorq.
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2016 model evomu İzmir den aldım ve akabinde tatile çıkarak 1.600 km yol yaptım.Her motorumu üst sınırlarını zorlayarak kullanırım ve pek durmayı sevmem bu motoru da böyle kullanmıycam diye söz vermiştim kendime yoksa yolda kalırım diye düşünüyordum ama yine aynı kullandım malesef çok dikkat edemedim.

Hiç bir sorunla karşılaşmadım.
Anlayacağınız bana dayanıyorsa başkasına fazla fazla dayanır diye düşünüyorum :)
Ninja 300 vardı bundan önce tabi ki bana performans olarak yetmedi gerçi farklı kulvarlar farklı motor güçleri kıyaslama yapılamaz ancak çok rahat ve zevkli geldi kullanımı yalnız sele sert arkadaşlar.
 
Katılım
17 Ağu 2016
Mesajlar
5
Herkese Merhaba! Geçen hafta 2. El 2015 model( nisan 2016 tarfiğe çıkışlı) RX3i sahibi oldum. Motosikleti almadan önce bütün formu okudum, fakat motorumu aldıktan sonra okuduğum çoğu şeyi unuttum haliyle. Stop etme sorunu bende çokça mevcut, yani 15 dk lık yolculukta 2-3 kere olacak kadar. Bakım için servise gitiğimde bu soruna baktıracağım. Sizler sayesinde bu motor hakkında çok bilgi sahibi oldum, hepinize teşekkür ederim. Motorumun fark edebildiğim sorunları ise ;

1- Stop etme sorunu
2- Motorun ve egzosun çok gürülkülü çalışması
3- viteslerin çok sert olmaması ile birlikte boşa geçirmek için çok uğraştırması
4- Vites boşta iken şanzımandan şıkırtılar gelmesi , debriyaja basınca sesin kesilmesi.
5- Hararetin çok çabuk 3. çizgiye ulaşması ve motor sıcaklığının kısa sürede artması (3dk içinde)
6- Sübap vurma sesi gibi seslerin gelmesi
7- Vites pedalının ara ara vites değiştirmeye kalkarken basılı kalması. vb vb vb vb.

ama her şeye rağmen çok konforlu, atik ve güven veren bir motosiklet. Bu paraya bundan iyisi bulunmaz bence...

Şimdi ustalarıma sormak istiyorum;

1- Ön arka lastik olarak önerebileceğiniz marka model, site mevcut mu ?
2- Egzos sesi için susturucu konusunda ne düşünüyorsunuz ?
3- Lastik patlama durumları için, uyguladğınız, önerebileceğiniz bir ürün var mı ?
4- Orta ayak temin edebileceğimiz bir yer mevcut mu ?

Herkese çok teşekkür ederim, kazasız belasız ve keyifli sürüşler...
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Aramış
Aramıza yeni katılan bütün arkadaşlarıma hoşgeldiniz derken evo larınızı
ağız tadı ile senelerce kullanmalarını temenni ediyorum. Şen huzur dolu
bir TÜRKİYE için hep birlikte elele.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
116
Cansıkıntısı için en iyi terapidir motosiklet:) yine can sıkıntımı tedavi etmek adına yaptığım bir gezintiyi videoya aldım.iyi seyirler dostlar. Youtube kanalıma abone olursanız memnun olurum.videolara elimden geldiğince devam edicem.Sağlıcakla kalın
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
184
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-kol-cikarmistir-330551421/detay

ilanın sahibi forumdan birimidir, öyleyse nasıl oldu, servis bu konu hakkında neler dedi, cevaplayabilir mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-kol-cikarmistir-330551421/detay

ilanın sahibi forumdan birimidir, öyleyse nasıl oldu, servis bu konu hakkında neler dedi, cevaplayabilir mi ?

arkadaşlar ilan silinmiş,

Motor kol çıkartmış, blok patlamış, garanti bu duruma ne dedi, bilgisi olan varsa paylaşabilir mi ?

 
Katılım
6 Ağu 2016
Mesajlar
13
500-1000 km bakimindan bugun ciktim. Bergama Altan motorda yaptirdim ama bir daha gidermiyim tartisilir. Cok aman aman iyi yada kotu birsey soyleyemeyecegim. İki konu var.

1.Servis kasesini unutmuslar..!
2.Eski motorlarima bakan ustaninda onerisiyle subap ayari talep ettim. 8000km bakimindan once yapamayacaklarini ilettiler.

Ama ben ustamda sibop ayari yaptirdim. Cikan sonuc egzost subaplari cok sıkı, emme subaplari cok gevsek. Ayarlattim. Ve hersey degisti tavsiye ederim.

Tavsiye uzerine bilenlere sormak istiyorum;

Akhisar Tomtom motor enjeksiyonlu makinelerin devir haritasini ayarlayan bir cihaza sahipmis ve isin erbabiymis mutlaka ugramayi dusunuyorum taniyan bilen varsa detaylandirmasini rica ederim.

İzmirdeki mondialdaşlar hala servis onerinizi bekliyorum.
 
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben daha önce de bu stop etme sorunu ile ilgili yazmıştım. Benim motosikletim 2016 model. En azından 2016 model motosikletler için konuşuyorum. Supap ayarlarını 0,07 emme-0,09 eksoz yaptırın. Stop etme sorunu ile birlikte ötme sorunu, pötürdeme sorunu ve en azından artçı için sıcak eksoz sorunları hepsi ortadan kalkacak. Motosiklet kendini bulup sıkı halinden kurtulacak. Bir deneyin demedi demeyin. Ben aldığımdan beri hiçbir sorunum yoktu taa ki en son ustam bana supap ayarlarını düşürdüğünü söyleyene kadar yukarıda saydığım tüm sorunlar birden baş gösterdi. Sonrasında hemen ayarları yükselttim. Motorum geri döndü.Adeta yeniden şenlendi.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Sevgili Cem Bursa'dan İzmir'e ne alaka diyebilirsin ancak haziran 20 den
ağustos başına kadar Çeşme'deydim. RX3İ evom için UMA servisi sorduğumda
babadan oğula bu mesleği devam ettiren,Atölyesi Çeşme Şeraton otele çok
yakın çok genç ancak mesleğinde çok iyi adını şuan hatırlayamadığım.....
Ustayı bana tavsiye ettiler. Arkadaş gerçekten işinin ehli artı benim arka
fren merkezi şişmişti bir kuruş para almadan Uma'ya da arıza kaydı girmeden benim problemimi halletti. Sağolsun. Lakin İzmir'le Çeşme arası
90 km onca yolu tepmeye değermi? Tartışılır. Karar senin. Daha nice nice
1000 km lere.
 
Katılım
6 Ağu 2016
Mesajlar
13
Sevgili Cem Bursa'dan İzmir'e ne alaka diyebilirsin ancak haziran 20 den
ağustos başına kadar Çeşme'deydim. RX3İ evom için UMA servisi sorduğumda
babadan oğula bu mesleği devam ettiren,Atölyesi Çeşme Şeraton otele çok
yakın çok genç ancak mesleğinde çok iyi adını şuan hatırlayamadığım.....
Ustayı bana tavsiye ettiler. Arkadaş gerçekten işinin ehli artı benim arka
fren merkezi şişmişti bir kuruş para almadan Uma'ya da arıza kaydı girmeden benim problemimi halletti. Sağolsun. Lakin İzmir'le Çeşme arası
90 km onca yolu tepmeye değermi? Tartışılır. Karar senin. Daha nice nice
1000 km lere.

Ali Bey degerli bilgileriniz icin tesekkur ederim..

İzmir ozelinde 100 km ye kadar heryer sorunsuz ulasima sahip, oyuzden servis yeterki saglam olsun giderim.. Bergama Altan motor da 90 km mesafedeydi:)

Şuan planim once akhisar da rölantiyi gostermek ki bence sorun yok ama ustamin soyledigi gaz verip cektimizde devirin olmasi gerekenden nazlanarak yavas dustugu yonunde onu gostericem.

2000 servisindede cesmedeki servisi deneyecegim.

Bu surede akliniza ismi gelirde paylasirsaniz tesekkur ederim:)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Arkadaşlar ben daha önce de bu stop etme sorunu ile ilgili yazmıştım. Benim motosikletim 2016 model. En azından 2016 model motosikletler için konuşuyorum. Supap ayarlarını 0,07 emme-0,09 eksoz yaptırın. Stop etme sorunu ile birlikte ötme sorunu, pötürdeme sorunu ve en azından artçı için sıcak eksoz sorunları hepsi ortadan kalkacak. Motosiklet kendini bulup sıkı halinden kurtulacak. Bir deneyin demedi demeyin. Ben aldığımdan beri hiçbir sorunum yoktu taa ki en son ustam bana supap ayarlarını düşürdüğünü söyleyene kadar yukarıda saydığım tüm sorunlar birden baş gösterdi. Sonrasında hemen ayarları yükselttim. Motorum geri döndü.Adeta yeniden şenlendi.

Bunu bende en son POWER MOTOR da yaptıtığım 4000 km bakımından sonra yaşadın ne poturdama nede başka bi şey ,700 km lik yol boyuncada motor sesini dinleyerek seyahat ettim..
bu öneri önemli..
şimdi sıra geldi aydınlatma işini orijina far lambası aydınlatmıyor diye led taktırdım kısa sıfır metre uzunlar 3 m bile değil. gece karanlık yollar kabus gibi.. en kısa zamanda sağlam bir çözüm bulmalıyım..

vesselam..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------

cem kalkan yine 90 km civarında aydın incirliovaada power motorda aklında olsun.. izmirden grup olrak oraya gidenleri sanaldan görmüştüm..
vesselam..
 
Katılım
17 Eyl 2013
Mesajlar
5
Merhabalar.

Mondial'in Ankara'daki yetkili servis listesine MT Garage adında yeni bir servis eklenmiş. Bu servis hakkında bilgisi olan, daha önce bu servise giden var mı ?

Teşekkürler...
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
25
Selamlar,
Benim çocuklara aldığım talihsiz 150 X-treme Max modeli vardı. Aynı adrese yakın "Mototan" dan almıştım. Kısa zamanda servis hizmeti de verilecek, yer açacağız diyorlardı. Sanırım MT Garaj orası MotoTan servis olarak da açılmış anladığım kadarıyla.
iyi sürüşler
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Değerli Cem《Ethem Çalışkan 》Motorcu Ekrem tlf: 05072779484 Çeşme. Babasının adı Ethem ,oğlunun adını hatırlamıyorum tlf noyu oğlu kullanıyor. En güzel günler bütün rüzgar aşıklarının olsun. SELAMLAR.
 

rx3

Katılım
20 May 2016
Mesajlar
47
Herkese iyi gunler arkadaşlar Hayırli cumalar ,daha öncede sormuştum konusu açıldı madem bidaha sorayım .Ankara da rx3 den anlayan iyi bir yetkili servis var mi? Motorun periyodik bakimlarini orada yaptiracagim. Bu arada zongshen in sitesinde rx1 diye bi model gördüm turuncu beyaz rx3 e benziyor.Saygılar ,selamlar .
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
25
Herkese iyi gunler arkadaşlar Hayırli cumalar ,daha öncede sormuştum konusu açıldı madem bidaha sorayım .Ankara da rx3 den anlayan iyi bir yetkili servis var mi? Motorun periyodik bakimlarini orada yaptiracagim. Bu arada zongshen in sitesinde rx1 diye bi model gördüm turuncu beyaz rx3 e benziyor.Saygılar ,selamlar .

Selamlar,
rx3'den anlayan iyi bir yetkili servis lafı muamma öncelikle onu söyliyeyim. Biz nispeten daha yakın ve merkezi olduğu için bizdeki xtreme 150'yi Yiba çarşının arkasındaki mondial servisine götürdük. Mondialin sitesinde tam adresi var, orada Gökhan diye bir arkadaş var kendisi ile epeyi bir sohbetimiz oldu, bizim orada bulunduğumuz süre zarfında dükkana gelen herkesin işini profesyonelce halletti. Dükkanda 1200GS vardı, bir ara cbr600 geldi. Birkaç tane de Rx3 vardı. Fi tarihinden kalma bir motor parçası getirdiler ona anında teşhisi koydu farklı bir sanayi sitesine yönlendirdi. Gördüğümüz kadarıyla gösterdiği profesyonellik ve motorlara olan yaklaşım olarak bizim hoşumuza gitti. Oraya gidip en azından bir görüşüp sohbet edebilirsiniz. Sizin de aklınıza yatarsa oraya bakımı yaptırabilirsiniz.
iyi sürüşler
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
RX1 modeli RX3İ nin hava soğutmalı tipidir. Ağırlık 145 kg olup Fiat ve
Performans tarafından da hafifletmiş halidir. Bilgilerinize arz olunur.
SAYGILARIMIZLA.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
RX1 modeli RX3İ nin hava soğutmalı tipidir. Ağırlık 145 kg olup Fiat ve
Performans tarafından da hafifletmiş halidir. Bilgilerinize arz olunur.
SAYGILARIMIZLA.

Dikkat ettiyseniz orta sehpa ayaklik var. Bence ayaklik gayet guzel olmus. Ama tip olarak bizimki daha guzel bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst