Herkese Merhaba! Geçen hafta 2. El 2015 model( nisan 2016 tarfiğe çıkışlı) RX3i sahibi oldum. Motosikleti almadan önce bütün formu okudum, fakat motorumu aldıktan sonra okuduğum çoğu şeyi unuttum haliyle. Stop etme sorunu bende çokça mevcut, yani 15 dk lık yolculukta 2-3 kere olacak kadar. Bakım için servise gitiğimde bu soruna baktıracağım. Sizler sayesinde bu motor hakkında çok bilgi sahibi oldum, hepinize teşekkür ederim. Motorumun fark edebildiğim sorunları ise ;
1- Stop etme sorunu
2- Motorun ve egzosun çok gürülkülü çalışması
3- viteslerin çok sert olmaması ile birlikte boşa geçirmek için çok uğraştırması
4- Vites boşta iken şanzımandan şıkırtılar gelmesi , debriyaja basınca sesin kesilmesi.
5- Hararetin çok çabuk 3. çizgiye ulaşması ve motor sıcaklığının kısa sürede artması (3dk içinde)
6- Sübap vurma sesi gibi seslerin gelmesi
7- Vites pedalının ara ara vites değiştirmeye kalkarken basılı kalması. vb vb vb vb.
ama her şeye rağmen çok konforlu, atik ve güven veren bir motosiklet. Bu paraya bundan iyisi bulunmaz bence...
Şimdi ustalarıma sormak istiyorum;
1- Ön arka lastik olarak önerebileceğiniz marka model, site mevcut mu ?
2- Egzos sesi için susturucu konusunda ne düşünüyorsunuz ?
3- Lastik patlama durumları için, uyguladğınız, önerebileceğiniz bir ürün var mı ?
4- Orta ayak temin edebileceğimiz bir yer mevcut mu ?
Herkese çok teşekkür ederim, kazasız belasız ve keyifli sürüşler...