Selâmunaleyküm.Kulağım çınladı bi bakayım dedim.Motosiklet benim.Şubat ayının sonunda NC750 X aldım.O günden beri satılık.12000 TL fiyat vermiştim.Sitede 3 kez ücretsiz ilân verme hakkı var.SatılmadıSonra eşimin üyeliği ile tekrar ilân verdim.Bu sefer 9850 Tlden fiyat verdik.Şu an 8750 Tl.Ben düştükçe verilen tekliflerde düşüyor:queen: Bir kez daha ilân hakkım var zannediyorsam.18000 Tl den vericem anlaşılan açılış fiyatını:queen: Teklifler hep yarıyarıya çünkü.Satılmazsada piniyoz zaten:queen:
Son iki haftadır aktif kullanıyorum.Gücenmiş bana 1. vitese atıyorum stop ediyo.Sonra dabriyaj sensörlerine kontak spreyi sıktım sorun olmadı bidaha.Tekirdağdaki servisim sağolsun bu arada,o yönlendirdi.1000 km hala dolmadı sibop ayarı için.
[url=https://hizliresim.com/7BQYaY][url]https://i.hizliresim.com/7BQYaY.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/00r8RB][url]https://i.hizliresim.com/00r8RB.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/YdVMQZ][url]https://i.hizliresim.com/YdVMQZ.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/VQBA9Z][url]https://i.hizliresim.com/VQBA9Z.jpg[/url][/url]
Ben ilk alanlardanım.Forumda eskiler iyi tanır.Servisin adam gibi servis olacak.Yoksa asla bulaşma bu motora.Hatta hiç bir motora...Motora binmek zor iş beee:queen: Motor büyüdükçe harcanılan para da büyüyor.Çocuk gibi yaw.Büyüdükçe dertleride büyüyor...
Yaklaşık 5 ay önce araba ihtiyacından dolayı sattım rx3 ümü. İmkan olsa (Maddi) çıkar gelir alırdım abi. Hem bu sebeple çok sevdiğim sizden iyi olmasın Mertcan kardeşimi görürdüm seni iyi tanır sen de onu. Hayırlı satışlar olsun. Bizde kısmet artık bakalım.


