Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ağu 2017
Mesajlar
24
Selâmunaleyküm.Kulağım çınladı bi bakayım dedim.Motosiklet benim.Şubat ayının sonunda NC750 X aldım.O günden beri satılık.12000 TL fiyat vermiştim.Sitede 3 kez ücretsiz ilân verme hakkı var.Satılmadı :) Sonra eşimin üyeliği ile tekrar ilân verdim.Bu sefer 9850 Tlden fiyat verdik.Şu an 8750 Tl.Ben düştükçe verilen tekliflerde düşüyor:queen: Bir kez daha ilân hakkım var zannediyorsam.18000 Tl den vericem anlaşılan açılış fiyatını:queen: Teklifler hep yarıyarıya çünkü.Satılmazsada piniyoz zaten:queen:
Son iki haftadır aktif kullanıyorum.Gücenmiş bana 1. vitese atıyorum stop ediyo.Sonra dabriyaj sensörlerine kontak spreyi sıktım sorun olmadı bidaha.Tekirdağdaki servisim sağolsun bu arada,o yönlendirdi.1000 km hala dolmadı sibop ayarı için.

[url=https://hizliresim.com/7BQYaY][url]https://i.hizliresim.com/7BQYaY.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/00r8RB][url]https://i.hizliresim.com/00r8RB.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/YdVMQZ][url]https://i.hizliresim.com/YdVMQZ.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/VQBA9Z][url]https://i.hizliresim.com/VQBA9Z.jpg[/url][/url]

Ben ilk alanlardanım.Forumda eskiler iyi tanır.Servisin adam gibi servis olacak.Yoksa asla bulaşma bu motora.Hatta hiç bir motora...Motora binmek zor iş beee:queen: Motor büyüdükçe harcanılan para da büyüyor.Çocuk gibi yaw.Büyüdükçe dertleride büyüyor...

Yaklaşık 5 ay önce araba ihtiyacından dolayı sattım rx3 ümü. İmkan olsa (Maddi) çıkar gelir alırdım abi. Hem bu sebeple çok sevdiğim sizden iyi olmasın Mertcan kardeşimi görürdüm seni iyi tanır sen de onu. Hayırlı satışlar olsun. Bizde kısmet artık bakalım.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Eyvallah kardeşim sağolasın.Araban da hayırlı olsun.Bir gün görüşürüz hep beraber inşallah.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-ekstrali-bakimli-mondial-rx3i-evo-713163822/detay/

ilandaki motor bizim motorumuz. satışa koyduk. ivedi bir şekilde satılmasını istiyorum. eşe dosta haber salarsanız sevinirim arkadaşlar :)
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Bu fotoğraf sanıyorum 2007 ya da 2008 tarihli. Ulan insan 12 yılda bu kadar moruklar mı be.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
2007 Ali 95 kilo, saçlarda bir tane beyaz yok. 2019 kilo 120 ,saçlar bembeyaz. Rahmetli Adnan Şenses söylüyordu ; (( Hayat sen ne çabuk harcadın beni.))
+ 10 senede 5 büyük ameliyat. Şakası esprisi bir yana 64 yaşımda , bunca ameliyat sonrası , motorumla 2 ayda 3300 km yi bana lutuf eden Rabb'ime şükürler
olsun . Yaradan bütün motorcu kardeşlerime kazasız sürüşler ve de benden daha uzun ömürler nasip etsin. Selam ,sevgi ve saygılarla.
 
Katılım
29 Ağu 2018
Mesajlar
125
Arkadaşlar buji için önerisi olan var mı? 45.000 km oldu motor hala orjinal bujisi var üzerinde. Yine denso olan orjinalini mi alayım yoksa onun NGK alternatifini mi?
Veya iridiuma yönelsem mi?
 
Katılım
21 Tem 2019
Mesajlar
7
Abiler selamun aleykum, herkese hayırlı akşamlar dilerim... Ben sayfa sayfa okudum ve inanın yeni birinin sayfalarca okuması gözü önündeki cevabı görememesine sebep, mazur görün lütfen... 2019 model rx3 üm var, motorumda ben kronik sıkıntı yoktur derdim ama stop etme sorunlarım baş gösteriyor... Tertemiz bakıyorum motoruma hafta da bir yıkar zinciri parlatır yağlarım herşeyine bakar kontrol ederim hamd oolsun canavar gibidir de ama stop etme konusunda sıkıntım var... 3 lere kontak aç kapa yaptım herhangi bir hata kodu da vermedi ( ışık sabit yandı motor ışığı ) desteğinizi tavsiye ve önerilerinizi beklerim...
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Aleyküm selam kardeşim. Hayırlı olsun motorun. Bende Absli rx3 evoya geçmeyi düşünüyorum. Bu yüzden senin gibi kronik sorunları ve çözümlerini takip ediyorum. Rx3 grubunda paylaşımları takip edip bu sorunu detaylı incelediğimde kimi çift süngerli hava filtresi süngerinin bir tanesini çıkarıp sorunu çözdüğünü söylüyor kimi rölanti sensörünü temizleyip, kimide orijinal buji piposunu değiştirip Tofaş piposu taktığını söyleyip sorunu kökünden çözdüğünü iddia ediyor. Bu ufak sorunlar giderildiğinde bence rx3 tamamen kroniksiz bir makina olacak. Umarım sorunun düzelir. Sorunu nasıl çözdüğünü buradan paylaşırsan sevinirim.

m3229617xhm7


https://eksiup.com/p/m3229617xhm7
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Aleyküm selam kardeşim, Öncelikle motoruna ağız tadıyla binmeni temenni ederim,

Üzerine yeterince düştüğünde çözülemeyecek sorun yoktur, sonuçta kul yapısı bu alet,

Stop sorununa gelince sırasıyla,
1- Sistem resetleme
2- Subap ayarı
3- Oksijen sensörü,

Bu sıralamayla gidersen eğer, kuvvetle ihtimal sorunu çözeceksin.

Ola ki anlık yardım istersen whatsapp gurubumuza ekleyebilirim.

Tekerine taş değmesin.
 
Katılım
21 Tem 2019
Mesajlar
7
Amin. Cümlemizin inşaAllah... Öncelikle sistem resetleme nasıl yapılıyor. 10 kere kontağı aç kağada resetlendiğini söyleyenler var...
Ayrıca subap ayarım 007 009 olarak ayarlı ... Ayrıca şöyle de bir durum var, stop etti diyelim marş bastığımda gaz vererek çalıştırıyprum ve dalgalı dalgalı çalışıyor nedense, bazen giderken bile sanki dalgalanıypr motor
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Zamanında naci abi anlatmıştı sağolsun,

Ben senin için tekrar özet geçeyim

1- Kontak kapalı, KIRMIZI ATEŞLEME DÜĞMESİ AÇIK POZİSYONDA

2- Kontağı 5 defa hızlı hızlı açıp KAPATIYORSUN

3- 10 saniye kadar bekleyip tekrar açıyorsun, kırmızı motor lambasının yanıp yanmadığına bakıyorsun (1 saniye içinde hemen bak geri kapat) eğer yanıyorsa yanlış yapmışsın demektir , eğer YANMIYORSA doğru yapmışsın demektir. HEMEN KONTAĞI KAPAT bişeye dokunmadan 25 dakika bekle

4- 25 dakika sonra motoru tekrar çalıştır. İlk başta rölanti biraz hızlı çalışacak bir süre (bir kaç gün) çok yakacaktır. (ecu enjeksiyon haritasını yeniden hesaplıyor)

5- Güle güle bin

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

Subap ayarının 7 ye 9 olduğunu söyledin, eğer bundan da eminsen ve resetleme işe yaramadıysa, oksijen sensörü ve map sensörünü sök, balata spreyi ile temizle, yerine tak ve resetlemeyi tekrar dene,
 
Katılım
21 Tem 2019
Mesajlar
7
İlgi ve alakan için teşekkür ederim Kazım abi, deneyeceğim tekrarında paylaşacağım, tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
18 Tem 2018
Mesajlar
24
Öncelikle herkese iyi forumlar. Bende 3 hafta önce 2. el Rx3i evo (2016) aldım motordan çok memnunum, Fakat bugün forumda gezerken bir şey dikkatimi çekti motosikletteki çantaların ruhsata işli olması lazımmış. Açıkçası motoru alırken çanta olayı hiç aklıma gelmedi sonuçta motosiklet çantalarla birlikte satılıyor herhalde işlidir diyerek hiç kafaya takmadım hatta motorun sahibi yaptırmış olduğu muayene kağıdını gösterdiğinde iki kusur vardı. Ön Farlar ve "Eşya taşıma/çantalar onaysız monte edilmiş" yazıyordu ve bu sebeple hafif kusurlu olarak geçmiş gözüküyordu o anda sormayı unuttum sonradan ruhsata işletebiliyor muyuz diye. Şimdi bu çantaların uygunluk belgesini nereden bulabilirim ve ruhsata işletmek için notere ne kadar ücret ödüyoruz? Forumda Motosikleti aldıktan sonra çantaları işletenler vardır mutlaka yardımcı olurlarsa sevinirim, yarın bir gün çevirmeye denk geldiğimizde ceza yemeyelim boş yere :)
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294



Aracın teknik şartnamesinde çantalar orjinal olarak kayıtlı olduğu için ekstradan ruhsata işletmene gerek yok.

Zaten çoğu polis çevirmesinde de sormuyorlar. Yani binde bir oluyor böyle bir soru

Yok ben bu kağıdı yanımda taşımam illa ruhsata işletmek istiyorum dersen de, prosedürü bilmiyorum.

Tekerine taş değmesin
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Batuhan ruhsatımın fotokopisini sana göndereyim . Aynı yazıyı para istemeden yazmaları gerekir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

Aynı soruyu bir de oto trafik sigortası uzmanlarına sor istersen . Ama önce Kazımın paylaştığı Evo teknik şartnamesinin bir fotokopisini çıkart.
Elinde hazır bulunsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst