- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 1,589
Çok teşekkürler Mustafa Uğur hocam . Tamam SKF ve Tımken gibi markalar dünya da isim sahibi . Ama yabancı kazanacağına Türk fabrikası + teknolojisi kazansın . Ben Ors alıp kenara koyacam.Selamlarla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
Seygili Mustafa hocam sağ olasın ön teker rulmanı numarasını bizlerle paylaştın. Yalnız benim senden
bir isteğim daha olacak, hemi de bütün evo kullanıcısı arkadaşlarım adına. Bu talep bugün için değil.
Sen arka tekeri söktüğün gün . Arkada 4 tane rulman varmış. Numarası da 6302 den farklı . Arka tekeri
söktüğünde o rulman no yu da paylaşırsan sana bütün rx3i kullananlar adına müteşekkir oluruz. Hocam
Amortisör keçesi iki adet alınca yetiyor mu yoksa 4 tane mi alalım. Hürmetlerle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
Seygili Mustafa hocam sağ olasın ön teker rulmanı numarasını bizlerle paylaştın. Yalnız benim senden
bir isteğim daha olacak, hemi de bütün evo kullanıcısı arkadaşlarım adına. Bu talep bugün için değil.
Sen arka tekeri söktüğün gün . Arkada 4 tane rulman varmış. Numarası da 6302 den farklı . Arka tekeri
söktüğünde o rulman no yu da paylaşırsan sana bütün rx3i kullananlar adına müteşekkir oluruz. Hocam
Amortisör keçesi iki adet alınca yetiyor mu yoksa 4 tane mi alalım. Hürmetlerle.