Öncelikle herkese merhabalar, hergün 55km gidiş 55km geliş olmak üzere toplamda 110km yol gidiyorum bu yol istanbul trafiğinden dolayı otobüs ve metrobüsle 3 saat gidiş ve 2.5saat dönüş olmak üzere 5.5 saat yolum sürüyor. Bende yolumu kısaltmak için bir ulaşım aracı alayım dedim, önce öğrenci işi beni fazla üzmeyecek br araba bakayım dedim, masrafları ve yinede trafiğe takılacak olmamdan dolayı vazgeçtim. Bundan dolayı hali hazırda motosikletleri sevdiğim için dedim hem kendi zevkimi almış olurum hemde yoldan ve zamandan tasarruf ederim. Uzunca zamandır kendi bütçeme göre motosiklet ilanlarına bakındım bu arada ehliyetime a2 sınıfını eklettim. Geçen gün favorilerime eklediğim mondial 2015 rx3i evonun fiyatı düştü. Açıkçası ilandan şüphelenmedim değil çünkü hem ilan uzun süredir oradaydı ve sahibi birden piyasanın altında bir fiyata düşürdü. Yazımın sonuna sahibinin açıklamasını ekliyeceğim motosiklet fotoğraflarda temiz gözüküyor ama gidip motoruna falan bakılmadan anlaşılmaz diye düşünüyorum. Sahibi külbütör arızası verdiği için silindir üst kapağını orjinal parçasıyla değiştirdiğini söylüyor. Bu arıza hakkında bir bilgi bulamadım ve neden olduğu hakkında bir bilgim yok beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim. Rx3i lerin nekadar çözülebilsede bazı kronik sıkıntıları olduğunu biliyorum. Acaba bu motosikleti alsam ocağıma incir ağacı dikermi diye düşünüyorum sonuçta öğrenciyim

Birde araç, Kırklarelinde oralarda bildiğiniz Rx3i den anlayan iyi bir usta varmıdır?
""Honda NC 750 X aldığımdan halen arada kullandığım motosikletim satılıktır.24000 KM Orjinal çantası, 45Litre Maxem marka çanta, orjinal siyah camı,yedek arka iç lastik hepsi verilecektir.Ön amortisör keçeleri yeni değişti,ön-arka lastikler ve balatalar yeni değişti.Külbütör arızası vermişti,silindir üst kapağını orjinal yedek parçasıyla komple değiştirdim.Bu yüzden siboplar gevşek brakıldı.1000 km sonra sibop ayarı yapılacak. İlk sahibiyim,stop etme sorunu hiç yaşamadım.Alıcısına hayırlı olsun.""
*Şimdiden Herkese Teşekkürler Tekerinize Taş değmesin.