Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
9
...

yok kardeş normal değil bu, 1-2 damla değil resmen musluk gibi akıyor. ilk defa böyle oldu..normalde motoru fazla yatırırsan benzin akıyor evet ama bu o cinsten dğil.. hortum vidalarını da kontrol ettim gevşek yok..yarın ustaya götürücem iş çıkışından sonra..

kardeş aynı sorun bendede wardı we motoru stop ettiğde baya bi benzin akıyodu... bunu karbüratörde pislik oldugu zaman yapıyo... yakında temizlettinmi acaba... mct lerin depo içi çok aşırı pas yapmakta oldugundan pislikte çok oluyo ben şahsen musluk çıkışına iki tane süzgeç taktım we pislik gitme olasılıgı çok çok azaldı ... we bu süzgeçleri ayda bi degitiriyorum...
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
kardeş aynı sorun bendede wardı we motoru stop ettiğde baya bi benzin akıyodu... bunu karbüratörde pislik oldugu zaman yapıyo... yakında temizlettinmi acaba... mct lerin depo içi çok aşırı pas yapmakta oldugundan pislikte çok oluyo ben şahsen musluk çıkışına iki tane süzgeç taktım we pislik gitme olasılıgı çok çok azaldı ... we bu süzgeçleri ayda bi degitiriyorum...

yok kardeş temizletmedim hiç 5000 km dir.. bu süzgeç dediğin şeyi servise soracağım varsa bende taktırayım :cat: sağol bilgi için :rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
9
...

bence hemen temizlettr... eger fazla kullanmıyosan depo içi çok aşrı pas yapıyo bu pas karbüratöre gidincede way motorun haline... we süzgeç önemlii karbüratör girişine taktır ... pislik heralde şamandıraya felanda etkisi oluyo o yüzden akıntıyı yapıyo... .. bu bilgiler hepimize lazım... benm zaten fazla bi bilgim yoktur:) buraya yeni üye oldum we baya bişiiler ögrendim... çok çok teşekkürler herkeze

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:06 ----------

arkadaşlar mct yeni modellerde şaftlı sisteme geçse ... :DDD wibrasyon belki biter... olurmuki sizce :)))
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
9
yedek parça sitesi

arkadaşlar önereneceginiz güwenilir bi yedek parça sitesi warmı??? ben motoliz.com u kullanıyodum fakat bu aralar çogu parçada stok sorunu war... teşekürler herkeze iyi günler... :wiinkk:
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
yok kardeş temizletmedim hiç 5000 km dir.. bu süzgeç dediğin şeyi servise soracağım varsa bende taktırayım :cat: sağol bilgi için :rendeer:

kanki aynısı bendede oldu aklıma cem yılmaz geliyor hepp aynısı aynısı kaynımdada var:queen::queen:
neyse ciddileşelim evet aynı problem bende de oldu karbüratöre pislik kaçmış yapacağın işlemler sırasıyla

1: motor soğukken benzin musluğunu kapalı konuma getir
2: muslukla depo arasında bulunan tombul bir şey var o şey filtre benzin filtresi onu çıkar tamamen
3: basınçlı hava ile içine hava püskürt böylece pislikler şangır şungur çıkar tabi bu geçici bir çözüm yeni filtreyi almana yetecek kadar bir süre sağlar sana
4: benzin akıtan hortumların bağlı olduğu boruların en başında karbüratör tarafında vidalar var her iki hortumdada onları aç benzin boşalsın sonra karbüratöre bağlı olan benzin giriş hortumuna basınçlı hava tut böylece karbüratörün tıkalı deliklerinide açmış olacaksın.
5: sonra bin çalıştır sür benzin filtresi al motoru kapat eğer pislik varsa zaten 20dk sonra benzin öksürüyormuş kusuyormuş gibi bir sesle akar. bu arada hava filtre kutunuda kontrol et orayada sıçrama ihtimali var belki sıçramıştır
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Sevgili Uğur senin karbüratöründen akan benzinin sebebini yazmadan önce bu olayı yorumlayan kardeşlerime şunu söylemek istiyorum bir konu hakkında tecrübe edilmemiş bir arızaya şundandır yada bundan oluyor demek yanlıştır. Bir kardeşimiz burdaki hortumu geri dönüşüm olarak belirtmiş. Bir kardeşimiz de pislik ve tıkanmadan bahsetmiş. Ramzey-mct 250 motorları kawasakinin kullandığı keihin marka cvk kodlu bitişik 125 cc çift karbüratör kullanmaktadır. Uğurun işaretlediği yer karbüratör şamandırasının altında kalan motorun uzun zaman kullanılmadığı yada benzin yerine mazot konulduğunda veyahut benzinde bir pislik yağ gibi durumda karbüratörde henüz yanmamış duran benzini dışarıya tahliye etmeye yarayan kısımdır.Bu vidayı çevirdiğimizde benzin tamamen akar ben 6 ayda bir burayı çevirip tahliye ederim. Bu tahliye vidası ve hortumu iki adettir. Bu vida sıkılı durumdayken bile halen benzin akması damlası oluyorsa bu vidayı yerinden güzelce sökün ve vidanın ucunun sivri kısmına dikkatlice bakın. Vidanın yerine tamı tamına girdiğinden emin olun. Şamandıra ayarı çukura girmekten kaçacağını pek zanmıyorum varsayalım öyle bile olsa bu vida yerinden gevşetilmeden akmaması gerekiyor bu akıntının yeri başka bir yerden olma ihtimali yüksek.Birde bu tahliye hortumu motor marşa basıp gaz yemediği zaman boğulma denen hadise oluşursa bu fazla benzin bu vida gevşetilerek benzin akıtılır. Ancak bu işlem yapılırken dep musluğu kapalı konuma getirilmelidir. Kesinlikle karbüratöre basınçlı hava tutulmaz arkadaşlar içindeki şamandıra plastiktir ve yaylar tarafından milimetrik bir terazide durmaktadır bu uygulama çok hatalı ve neticeleri adamın başına çorap örer cinstendir.Karbüratörü en güzel temizleme yöntemi komple sökerek motorin dolu bir kabın içinde 2 gün bırakmaktır. Hava üflenecek bile bu işlemden sonra tanzik düşük seviyede basılmalıdır. Üşengeç ve işine sadık olmayan ustaların bu gibi uygulamaları halk arasında yaygınlaştıkça motorcular aldıkları paranın hakkını vermemeye başladılar. Daima yamaha honda gibi markaların kullandığı benzin filtresinden takınız. Deponuza 3 4 ayda en az bir kere fulleyiniz ki deponuzun kuru kalan üst kısmı zamanla oksit ve pasa mahruz kalıp kırıntıları benzinle beraber karbüratöre akın etmesin. Senede 2 sefer filtrenizi değiştirmeyi alışkanlık edinin. Bu motora şaft olması meselesinde de evet bu güzel olurdu iy ibir düşünce gibi gözüküyor ancak şaft milini genelde torku yüksek motorlara takıyorlar bmw nin naked ve kawasakinin choper modelleri hep böyledir.Bu zincir sıkıntısına bir son vermek adına güzel olabilir. Titreşim meselesi için çok yazdım kısaca bütün vidaların giriş çıkışa plastik conta koyun.
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
Beycivan arkadaşımıza teşekkürler bu çok yararlı bilgileri paylaştığı için..
Bizim mct için sağlam ve kaliteli bir marş rölesi önerisi olan var mı arkadaşlar?
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
dsc00101tj.jpg



arkadaslar bu fotograftakı karburator ıgnesı fakat soktukten sonra sıralamayı hatırlayamadım
numaralandırılmıs sekıldemı yoksa dahamı farklı yardımcı olanlara sımdıden tesekkurler
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Greyhorse sen karbüratörü neden söktün abicim, sanırım bir temizeller operasyonuna girişmişsin. Şimdi sıra senin sıraladığın şekilde olmalı. o 3 ayaklı plastik takıldığında aşağıya bakıcak şekilde olucak ve o ayakların gireceği yerler vardır dikkatli bakmalısın.ters takarsan motor yüksek rolantide çalışır duman atar.Ramzeyin marş rolesi sağlamdır bozulmaz.Aklınızda bulunsun marş rolesi takıldığında yada marş düğmesi basmadığı durumda marş rolesinin üzerindeki 2 kutbu birbirine deydirin bırakın marş alması gerekiyor eğer sadece bir tık sesi yapıp kesiyorsa role takılmıştır azcık tornavida kafasıyla vurun yine olmadıysa yenisini almanız şart olmuştur. Benim motoruma reno 12 marş rolesi denmiştim normal rolesinden daha düzgün çıkırt diye alıyordu. Motorunuzun sökülebilir taraflarını gözünüzü karartıp sökün deneyiminizi arttırın mekanik ve el yordamı birlikte yürür. Bozarım kırarım diye korkmayın bu ustalardan servis elemanlarının iş bilmezliğinden ancak bu şekilde kurtulabiliriz.Saygılar.
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
Sevgili Uğur senin karbüratöründen akan benzinin sebebini yazmadan önce bu olayı yorumlayan kardeşlerime şunu söylemek istiyorum bir konu hakkında tecrübe edilmemiş bir arızaya şundandır yada bundan oluyor demek yanlıştır. Bir kardeşimiz burdaki hortumu geri dönüşüm olarak belirtmiş. Bir kardeşimiz de pislik ve tıkanmadan bahsetmiş. Ramzey-mct 250 motorları kawasakinin kullandığı keihin marka cvk kodlu bitişik 125 cc çift karbüratör kullanmaktadır. Uğurun işaretlediği yer karbüratör şamandırasının altında kalan motorun uzun zaman kullanılmadığı yada benzin yerine mazot konulduğunda veyahut benzinde bir pislik yağ gibi durumda karbüratörde henüz yanmamış duran benzini dışarıya tahliye etmeye yarayan kısımdır.Bu vidayı çevirdiğimizde benzin tamamen akar ben 6 ayda bir burayı çevirip tahliye ederim. Bu tahliye vidası ve hortumu iki adettir. Bu vida sıkılı durumdayken bile halen benzin akması damlası oluyorsa bu vidayı yerinden güzelce sökün ve vidanın ucunun sivri kısmına dikkatlice bakın. Vidanın yerine tamı tamına girdiğinden emin olun. Şamandıra ayarı çukura girmekten kaçacağını pek zanmıyorum varsayalım öyle bile olsa bu vida yerinden gevşetilmeden akmaması gerekiyor bu akıntının yeri başka bir yerden olma ihtimali yüksek.Birde bu tahliye hortumu motor marşa basıp gaz yemediği zaman boğulma denen hadise oluşursa bu fazla benzin bu vida gevşetilerek benzin akıtılır. Ancak bu işlem yapılırken dep musluğu kapalı konuma getirilmelidir. Kesinlikle karbüratöre basınçlı hava tutulmaz arkadaşlar içindeki şamandıra plastiktir ve yaylar tarafından milimetrik bir terazide durmaktadır bu uygulama çok hatalı ve neticeleri adamın başına çorap örer cinstendir.Karbüratörü en güzel temizleme yöntemi komple sökerek motorin dolu bir kabın içinde 2 gün bırakmaktır. Hava üflenecek bile bu işlemden sonra tanzik düşük seviyede basılmalıdır. Üşengeç ve işine sadık olmayan ustaların bu gibi uygulamaları halk arasında yaygınlaştıkça motorcular aldıkları paranın hakkını vermemeye başladılar. Daima yamaha honda gibi markaların kullandığı benzin filtresinden takınız. Deponuza 3 4 ayda en az bir kere fulleyiniz ki deponuzun kuru kalan üst kısmı zamanla oksit ve pasa mahruz kalıp kırıntıları benzinle beraber karbüratöre akın etmesin. Senede 2 sefer filtrenizi değiştirmeyi alışkanlık edinin. Bu motora şaft olması meselesinde de evet bu güzel olurdu iy ibir düşünce gibi gözüküyor ancak şaft milini genelde torku yüksek motorlara takıyorlar bmw nin naked ve kawasakinin choper modelleri hep böyledir.Bu zincir sıkıntısına bir son vermek adına güzel olabilir. Titreşim meselesi için çok yazdım kısaca bütün vidaların giriş çıkışa plastik conta koyun.

ABİM ÖCENLİKLE TŞK EDERİM BİLGİLER İÇİN.DÜN USTAYI ARADIM GECE GECE ADAMI RAHATSIZ ETTİM VE BANA O VİDAYI SÖKÜP İÇİNDEKİ BENZİNİ TAMAMEN BOŞALT DEDİ VE ONU UYGULADIM VİDALARI DA İYİCENE SIKTIM ( AÇMADAN ÖNCE DE BAYA SIKILIYDI ) SONUÇ GENE AYNIYDI MAALESEF VE HALA AYNI DA.. MOTOR GİDERKEN SORUN YOK AMA DURDUPĞU ZAMAN AKITIYOR VE %100 HORTUMDAN GELİYOR AMA SADECE SOL TARAFTAKİNDEN ikiSİ BİRDEN AKMIYOR YANİ.. usta çşamandırada sorun var dedi bugun tekrar aradığımda. işleri yoğun olduğundan da bırakıp gitmek istemedi motoru ve müsait bir zamanda bırakmayı tercih ettim sonuçta karbüratör öyle pat diye hadi yapıldı tamam bitti ile olacak basit bir parça değil bence.. sesin dediğin gibi o dışarıda kalan filtreyi bir temizliyim bakalım belkide şamandıradan değildir..ayrıca ben her zaman depomu full doldururum bundan önceki motorum da dahildir buna her zaman fullerim pas olayı olacağını sanmıyorum o yüzden..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:44 ----------

kanki aynısı bendede oldu aklıma cem yılmaz geliyor hepp aynısı aynısı kaynımdada var:queen::queen:
neyse ciddileşelim evet aynı problem bende de oldu karbüratöre pislik kaçmış yapacağın işlemler sırasıyla

1: motor soğukken benzin musluğunu kapalı konuma getir
2: muslukla depo arasında bulunan tombul bir şey var o şey filtre benzin filtresi onu çıkar tamamen
3: basınçlı hava ile içine hava püskürt böylece pislikler şangır şungur çıkar tabi bu geçici bir çözüm yeni filtreyi almana yetecek kadar bir süre sağlar sana
4: benzin akıtan hortumların bağlı olduğu boruların en başında karbüratör tarafında vidalar var her iki hortumdada onları aç benzin boşalsın sonra karbüratöre bağlı olan benzin giriş hortumuna basınçlı hava tut böylece karbüratörün tıkalı deliklerinide açmış olacaksın.
5: sonra bin çalıştır sür benzin filtresi al motoru kapat eğer pislik varsa zaten 20dk sonra benzin öksürüyormuş kusuyormuş gibi bir sesle akar. bu arada hava filtre kutunuda kontrol et orayada sıçrama ihtimali var belki sıçramıştır

ilk baktığım şey filtre oldu ondan bir sorun yok içi kuru ve temiz :cat: o filtreyi açarım birazdan bir bakarım :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sevgili Uğur senin karbüratöründen akan benzinin sebebini yazmadan önce bu olayı yorumlayan kardeşlerime şunu söylemek istiyorum bir konu hakkında tecrübe edilmemiş bir arızaya şundandır yada bundan oluyor demek yanlıştır. Bir kardeşimiz burdaki hortumu geri dönüşüm olarak belirtmiş. Bir kardeşimiz de pislik ve tıkanmadan bahsetmiş. Ramzey-mct 250 motorları kawasakinin kullandığı keihin marka cvk kodlu bitişik 125 cc çift karbüratör kullanmaktadır. Uğurun işaretlediği yer karbüratör şamandırasının altında kalan motorun uzun zaman kullanılmadığı yada benzin yerine mazot konulduğunda veyahut benzinde bir pislik yağ gibi durumda karbüratörde henüz yanmamış duran benzini dışarıya tahliye etmeye yarayan kısımdır.Bu vidayı çevirdiğimizde benzin tamamen akar ben 6 ayda bir burayı çevirip tahliye ederim. Bu tahliye vidası ve hortumu iki adettir. Bu vida sıkılı durumdayken bile halen benzin akması damlası oluyorsa bu vidayı yerinden güzelce sökün ve vidanın ucunun sivri kısmına dikkatlice bakın. Vidanın yerine tamı tamına girdiğinden emin olun. Şamandıra ayarı çukura girmekten kaçacağını pek zanmıyorum varsayalım öyle bile olsa bu vida yerinden gevşetilmeden akmaması gerekiyor bu akıntının yeri başka bir yerden olma ihtimali yüksek.Birde bu tahliye hortumu motor marşa basıp gaz yemediği zaman boğulma denen hadise oluşursa bu fazla benzin bu vida gevşetilerek benzin akıtılır. Ancak bu işlem yapılırken dep musluğu kapalı konuma getirilmelidir. Kesinlikle karbüratöre basınçlı hava tutulmaz arkadaşlar içindeki şamandıra plastiktir ve yaylar tarafından milimetrik bir terazide durmaktadır bu uygulama çok hatalı ve neticeleri adamın başına çorap örer cinstendir.Karbüratörü en güzel temizleme yöntemi komple sökerek motorin dolu bir kabın içinde 2 gün bırakmaktır. Hava üflenecek bile bu işlemden sonra tanzik düşük seviyede basılmalıdır. Üşengeç ve işine sadık olmayan ustaların bu gibi uygulamaları halk arasında yaygınlaştıkça motorcular aldıkları paranın hakkını vermemeye başladılar. Daima yamaha honda gibi markaların kullandığı benzin filtresinden takınız. Deponuza 3 4 ayda en az bir kere fulleyiniz ki deponuzun kuru kalan üst kısmı zamanla oksit ve pasa mahruz kalıp kırıntıları benzinle beraber karbüratöre akın etmesin. Senede 2 sefer filtrenizi değiştirmeyi alışkanlık edinin. Bu motora şaft olması meselesinde de evet bu güzel olurdu iy ibir düşünce gibi gözüküyor ancak şaft milini genelde torku yüksek motorlara takıyorlar bmw nin naked ve kawasakinin choper modelleri hep böyledir.Bu zincir sıkıntısına bir son vermek adına güzel olabilir. Titreşim meselesi için çok yazdım kısaca bütün vidaların giriş çıkışa plastik conta koyun.

Uyarın için teşekkür... Ama sağol ...İhtiyacım yok.... Öyle işkembeden sallamadık.. Bu sorunlarla bir değil bir çok kere karşılaştık.....

Dediğin vidada sorun neden olur?... Tahliye vidası ile ne alakası var?.. Çok nadir durumda sıkılması unutulduğundan belki benzini akıtabilir ama dediğin gibi durduk yere akmaz... Yani arkadaşın sorunu ile uzaktan yakından alakası yok...

Şamandıranın ayarı bozulduğunda ya depodan benzini çok alır ya da hiç almaz... Bu arkadaşınki çok alıyor... Yani devamlı benzin karbüratöre doluyor... Eee motor çalışmayına kullanılmayan benzin nereye gidicek?... Oturup içecek hali yok... Tahliyeden akıtacak....

Daha üst ve teknolojik modellerde bu tahliye depoya oluyor... Sorun teşkil etmiyor... Ama 250 kategorisindeki çinli arkadaşlarda malesef bu sistem yok..

Karbüratörün altı sökülecek şamandıra ayarlanacak tek çözüm bu.. :cat:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1
yardım edin

benim bu motoru yeni aldım 4300 kmde üstteki eksozdan duman atıyo servise gidemedim aradım bana duman lastiği var dedile böyle bişey varmı bana yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
beycivan dostum bilgin benim bildiklerimden kat be kat üsttedir kesinlikle kabul eder ve seninle iddialaşmam. Fakat benim burada söylediğim tamamen yaşadığım hatta shelli şikayet edip benzinlerini incelettiğim bir durumdu ve sorun aynı olmuştu. benzinle gelen pislik tahliye kısmında birikiyor belli bir zaman sonra eğer sürekli benzin akışı olmuşsa birikme fazla olarak hava filtresine yol alacakken tahliye devreye girip benzini boşaltıyor böylece hava filtre kutusuna benzin kaçmıyor sistem bu şekilde işliyor yani o vida ne kadar sıkılırsa sıkılsın farketmez sistem kendi kendine çalışabiliyor o vida manuel kullanma yada kullanmama kişiye bağlı. burada belki benim temizleme yöntemim yanlış olabilir ama işe yaramadımı yaradı diğer bir temizleme yöntemi enjeksiyon açıcı sıvılar oldukça etkili ha bu yöntemler karbüratörünü açıp temizleyemenler içindir senin benim gibi insanlar açar bakar gerçi benim gibi hergün motorda olan zor yaparda:)

saygılar ve sevgiler
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 ----------

[/COLOR]Boşuna demiyorun serviste ne yapılıyorsa yapılıyor bu motorların ayarını kaçırıyorlar.Ustaya sorun usta kaça kaç yağ koydun ne kadar koyuyorsun bujilerin markası nasıl kodu ne, lastiklere kaç hava bastın? Sorun kardeşim sorun mal sizin lahana yaprağı vermiyoruz bunlara para veriyoruz hakkımız.Arka lastiğe bir hava veriyorlar nerdeyse jantından kurtulucak bir çukura girsen yada kasiste dönerken yerinden kurtulsa allah korusun. Siz kendi motorunuzun ustası olun acemi kalmayın kullanıp kullanıp her ay servise paranızı kaptırmayın. Motorcular işi bilir aslında bu motorseven kardeşler bir araya gelsek te bu konuları anlatsak ne güzel olurdu.Bu arada aklınızda bulunsun denenen test edilen ve benim tarafımdan tavsiye edilen bu ayın modifiyesini de yazmak istiyorum az sonra ramzey 250 formuna da cevaplar verirken belirticektim motorunuzun beynini (cdı) eğer bulursanız wuxi dy 200 beyni takın bu motor 12 bin devire kadar çıkabildiğinden yüksek ateşleme yapabiliyor km de fazladan 25 km hız aldık ve motorun 1 nci vitesteki kalkışı hepimizi hayrete düşürdü. İnternetten yüksek devirli motor cdi ünitesi araştırın soketleri değişik olsada hepsi birbirine uyuyor örneğin mondial zat beyni gibi.[/QUOTE]



Motoru calıstırabılsem cdi'ı zat'ınkıyle degıstırmeyı dusunuyorum
bırde karburator'ler ıcın uretılmıs jetkit'ler var
daha once kullanıp tecrubesı yada bılgısı olan varmı?
www.ebay.com'da uygun fıyatlı jetkıtler var
uygun model kawasakı nınja 250 sanırım
bırde honda rebel 250'nınkı var
emın olmadanda almak olmaz

bu arada civan bey karburator ıcın aldıgınız dırseklı fıltrelerı nereden temın ettınız?
35mm dırseklı fıltremıdır

http://www.velomoto.com.tr/urun.php?kod=303-207&kategori=114


yukarıdakı baglantıda buldum

bırde ramzey'ın gıdon kelepcesı mct'ye uyarmı?
bulabılırsem
ondan takmak ıstıyorum
bıraz daha kısa ramzey'ınkı
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
Arkadaşlar aranızda motoruna [ Mct ye tabikide :D ] xenon takıp kullanan varmı ? yada arkadaşlarınızdan kullanan ? ben 8000k xenon düşünüyorum sadece kısa gösterenden değilde uzun-kısa fonksiyonlu olandan.. sadece tek korkum bu xenonun bizim mct nin tesisatı , aküsü , konjektörü vb elektrik aksamı kaldırır mı ? kaldırmazsa röle vasıtasıyla yapılabilir mi yapılırsa da sağlıklı olurmu ?
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
Arkadaşlar aranızda motoruna [ Mct ye tabikide :D ] xenon takıp kullanan varmı ? yada arkadaşlarınızdan kullanan ? ben 8000k xenon düşünüyorum sadece kısa gösterenden değilde uzun-kısa fonksiyonlu olandan.. sadece tek korkum bu xenonun bizim mct nin tesisatı , aküsü , konjektörü vb elektrik aksamı kaldırır mı ? kaldırmazsa röle vasıtasıyla yapılabilir mi yapılırsa da sağlıklı olurmu ?

dostum benim bi tanıdığım 8000lik kit taktırmış mct kullanırken çarşamba sorarım ona işe gidince sana dönerim
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
3
selamlar

arkadaşlar bende henuz 2 aylık mct 250 kullanıcısıyım ve ilk kazamı dün akşam yaptım.

sanırım ön gidon ve maşa yamuldu (tam emin değilim) ve ön çamurlugum kırıldı. tamamen kendi hatam yuzunden kaynaklanan bi kazaydı :pr:
önerileriniz varsa dinlemeye hazırım.

bu arada aldıgım ilk gunden ıtıbaren şarz sorunu yasadım servis gerekeni yaptıktan sonra bi sorunum olmadı su anda 1300 km yaptım verdiğim paranın kat ve kat karsılıgını aldıgımdan gayette emınım. :cat:

istanbulda 250 mct bulusması ayarlayabilirsek aslında hoş olabilecegini düşünmekteyim :cat:

saygılar
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
arkadaslar elimde mct parcaları var
yedek olarak tutmak ısteyen yada ıhtıyacı olana cuzzı bır rakama verebılırım



BENZIN DEPOSU (KAPAKLARI)PLASTIKLERI TAKIM siyah
AKU&HAVA FİLTRESİ KAPAKLARI
HAVA FİLTRESİ
HAVA FİLTRE KUTUSU
BENZİN DEPOSU Siyah
ÇANTA
KUTUKLUK SAG-SOL
GAZ TELİ TAKIM
JİKLE TELİ
DEBRİYAJ TELİ
ON CAMURLUK SİYAH
GİDON BAGLANTI APARATI(RİSER)
ARKA DİŞLİ 34diş (YENİDEN FARKSIZ)
KM SAATİ 6000KM'de
BENZİN FİLTRESİ&BENZİN MUSLUGU ve baglantı demiri
ARTCI SIRT DAYANAGI

birde elektrık dugmelerıne sıkayet eden arkadaslar ıcın
regal raptorun dugmelerı var
daha kalıtelı vede krom kaplı
buda fotografı

ıhtıyacı olanlar ıletısıme gecebılırler

pic0550.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1
Arkadaşlar herkese merhaba

yarın mondial mct 250 alıyorum

sizce motor nasıl? Online olan arkadaşlar mümkünse motorun artılarını ve eksilerini yazarmısınız?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst