- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 9
...
kardeş aynı sorun bendede wardı we motoru stop ettiğde baya bi benzin akıyodu... bunu karbüratörde pislik oldugu zaman yapıyo... yakında temizlettinmi acaba... mct lerin depo içi çok aşırı pas yapmakta oldugundan pislikte çok oluyo ben şahsen musluk çıkışına iki tane süzgeç taktım we pislik gitme olasılıgı çok çok azaldı ... we bu süzgeçleri ayda bi degitiriyorum...
yok kardeş normal değil bu, 1-2 damla değil resmen musluk gibi akıyor. ilk defa böyle oldu..normalde motoru fazla yatırırsan benzin akıyor evet ama bu o cinsten dğil.. hortum vidalarını da kontrol ettim gevşek yok..yarın ustaya götürücem iş çıkışından sonra..
kardeş aynı sorun bendede wardı we motoru stop ettiğde baya bi benzin akıyodu... bunu karbüratörde pislik oldugu zaman yapıyo... yakında temizlettinmi acaba... mct lerin depo içi çok aşırı pas yapmakta oldugundan pislikte çok oluyo ben şahsen musluk çıkışına iki tane süzgeç taktım we pislik gitme olasılıgı çok çok azaldı ... we bu süzgeçleri ayda bi degitiriyorum...