Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
Sağolasın kardeş teşekkür ederim.Allah kimsenin kaskına asfalt yüzü göstermesin.

cümlemize.. bu arada sirkecide mondial yedek parça satan bir bayii mevcut oraya baktınmı hiç ? yerin ismini unuttum ama yer olarak bu kymco satan bayii var yıldız ticaret var onun orasında müsait olursan bir bakıver istersen arka stop lamban için :cat:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
bu hafta sonu gidicem zaten oraya biraz bişiler alcam motor için.Motor Amasya'da ben şu an İstanbul'dayım haftaya gidiyorum.Üniverste okuyorum okulum baslıyo :) Ve motoruda oradan aldım... Sirkecide benim tanıdığım savcı motor var orada bulamazsam eğer dolaşıcam bütün sirkeciyi . Püskül , yan deri çanta , sis farları , jant şeritleri filan derken ii bi alışveriş yapcam :)
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
bu hafta sonu gidicem zaten oraya biraz bişiler alcam motor için.Motor Amasya'da ben şu an İstanbul'dayım haftaya gidiyorum.Üniverste okuyorum okulum baslıyo :) Ve motoruda oradan aldım... Sirkecide benim tanıdığım savcı motor var orada bulamazsam eğer dolaşıcam bütün sirkeciyi . Püskül , yan deri çanta , sis farları , jant şeritleri filan derken ii bi alışveriş yapcam :)

bulabileceğin yerler oralar zaten :) bu arda o jant şeritlerinden alırsan haberdar edersen sevinirim bende düşünüyorum özellikle hangi renkler var bakarsan sevinirim :cat: benim pek vaktim olmuyor oraya gitmeye..
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
bulabileceğin yerler oralar zaten :) bu arda o jant şeritlerinden alırsan haberdar edersen sevinirim bende düşünüyorum özellikle hangi renkler var bakarsan sevinirim :cat: benim pek vaktim olmuyor oraya gitmeye..

Zat için yeşil almıştım çok hoş durmuştu. Buna yeşil ile kırmızı arasında kalıyorum ama kırmızı daha ağır basıyo siyah ile daha göze hoş durur :) Msn adresim : [email protected] eklerseyebilirsin hem baska konularıda konusmus oluruz :)
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
eveet sevgili arkadaşlar balıkesir bigadice gittim maalesef motorumla gidemedim.
çok hoş bir memleket balıkesir sessiz sakin insanları oldukça uyumlu stressiz bir hayatları var yda en azından ben öyle algıladım.
çok sevdim gelecekte yerleşim alanlarım listesinde ilk 10a girmeyi başardı özellikle tertemiz havasıyla mutlaka gdin gezin oranın havasını soluyup bahçede nar ağacına dalın keyfi çok güzel oluyor :)

beycivan kardeşim maalesef motorla gelemediğim için yanına uğrama şansım olmadı bir başka sefere inşallah
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Olsun hayırlısı olsun bende bu hafta sonu gibi istanbula eşimle motor gezisine gideceğiz Allah izin verirse tabi.. Şu an halen motorumu toparlamadım işyerimde de işlerim yoğun şekilde devam ediyor yedek bir motor alma düşüncem iyice kafamda yer etmeye başladı. Kısmet artık. Uğurcum sana da gelmeden önce telefon etmeyi düşünüyorum bu mct parçaları ve aksesuar türü şeyler satan yerleri istanbulda sen biliyorsundur beraber görme şansımız olabilir mi seninle? Balıkesir Aksakal köyünde duran araca arkadan çarpmış ancak ön maşa ve tekerlek dışında herhangi bir hasar olmamış 750 tl ye vermeyi bu şekilde vermeyi düşünüyorum dedi. Yedek niyetine düşünen varsa yardımcı olabilirm.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
63
merhaba arkadaşlar. bnm mct 870 km oldu 10 günde :mrgreen: her neyse vibrasyonu şehir içinde de hisseder oldum sizce normal mi zincire baktım biraz bol ama zincirden o kadar fazla yapacagını sanmıyorum sizce nedendir ??
birde debriyaj manetinin asıldıgı aşada teln baglı oldugu yer var o hafif yukarı aşaya oynuyo yani içine girip çıkıyo sizlerde de varmı bu ?
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
42
Merhaba arkadaşlar,
Kırmızı yan çantaları kullanmayıp çıkaran varsa,benimle bağlantıya geçebilir.
Çizik ve kırık olmamak şartıyla tabii..Şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
Olsun hayırlısı olsun bende bu hafta sonu gibi istanbula eşimle motor gezisine gideceğiz Allah izin verirse tabi.. Şu an halen motorumu toparlamadım işyerimde de işlerim yoğun şekilde devam ediyor yedek bir motor alma düşüncem iyice kafamda yer etmeye başladı. Kısmet artık. Uğurcum sana da gelmeden önce telefon etmeyi düşünüyorum bu mct parçaları ve aksesuar türü şeyler satan yerleri istanbulda sen biliyorsundur beraber görme şansımız olabilir mi seninle? Balıkesir Aksakal köyünde duran araca arkadan çarpmış ancak ön maşa ve tekerlek dışında herhangi bir hasar olmamış 750 tl ye vermeyi bu şekilde vermeyi düşünüyorum dedi. Yedek niyetine düşünen varsa yardımcı olabilirm.

tamam abicim hafta sonu çalışıyorum ama erken çıkıcam, gelmeden 1-2 gün önceden haber verirsen memnun olurum. mağazada telefonum çekmiyor akşam bile arasan sorun olmaz müsaitim iş çıkışından sonra. bu arada ne tür aksesuarlar bakacaktın abi ona göre şimdiden yerleri bakayım vakit kaybı olmasın :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------

BU ARADA MOTORUMUN KARBÜRATÖRÜNDEN O AŞŞAĞIYA SALLANAN 2 SSİYAH BORUNUN BİRİSİNDEN SOL TARAFTAKİ OLANDAN MOTOR DURDUĞU ZAMAN KARBÜRATÖRÜN İÇİNDEKİ BENZİN AKMAYA BAŞLADI FOTODA İŞARETLEDİM İLK DEFA BAŞIMA GELDİ NEYLE ALAKALI OLABİLİR ACABA ?



 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
63
style muslugu acık bıraktıgında normal bnm motordanda gelıyo 1-2 damla karburatöre dolup fazla benzin motor sallandıkca yada muslukla oynadıkca gelir benzin
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
style muslugu acık bıraktıgında normal bnm motordanda gelıyo 1-2 damla karburatöre dolup fazla benzin motor sallandıkca yada muslukla oynadıkca gelir benzin

yok kardeş normal değil bu, 1-2 damla değil resmen musluk gibi akıyor. ilk defa böyle oldu..normalde motoru fazla yatırırsan benzin akıyor evet ama bu o cinsten dğil.. hortum vidalarını da kontrol ettim gevşek yok..yarın ustaya götürücem iş çıkışından sonra..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw nedir bu mondial den çektiğimiz her hafta mutlaka bi usta ziyareti yapıyoruz. Benim usta 1 hafta gelmesem başıma bir şey geldiğini düşünmeye başladı artık...
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
63
:)) ya ufak tefek seyler ama can sıkıyo bu gun servısle kavga ettm polıs fılan geldı cok sacma bı dusucelerı war bnce . motoru satarken hersey garantılı dıolar debriyaj teli km teli değişecektı benım 25 milyon para istedi benden bide kendinden emin tavırlarla. karabük'te de baska servis yok birbirimize giriyoduk adamla. bnmde yeni mtoor olmasına rağmen demın mesajda belirtmiştimde kimse tınlamadı ufak tefek sorunları var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla Asi benim MCT 800 km de şanzuman aşağı indi ankara da gittiğim bayi bana hiç bir sorun çıkarmadı ama mondial in merkezinde çalışan çaylaklar hendek atlattılar bize garantiden bu şanzuman ı değiştirmek için. Bazı yerde bayiler üç kağatçı bazı yerlerde bayi iyi çıkıyor bu sefer merkezde çakılıyorsun, kimin şanzumanı arızalı kiminin diğer sorunları çıkıyor. Bu güne kadar kimseden duymadım benim mondial de hiç bir sorun yok diye.
125 cc ramzey scooter la 2 kişi İstanbul'a gittik banamısın demedi valla motor. Ama onu verdik daha iyisini aldık diye düşünürken meğerse bela almışız başımıza.
Allah kaza bela vermesin hem üstündekilere hemde alttaki şoparlara
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
aslında benim sorun birazda yollarla alakalı gibi yada benzinle.. sanırım pislik vb şey kaçtı.. yada e-5 te giderken heryer çukur pat küt derken karbüratörun o siyah hortumunun içe bağlantı aparatı falan zarar görmüş olabilir. bakıcaz artık yarın belli olacak, ama emin olun normal standartlarda bu para bu motor için vermeye değer ..5000 km doldurdum bugun itibariyle mayıs ayından beri..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tamam abicim hafta sonu çalışıyorum ama erken çıkıcam, gelmeden 1-2 gün önceden haber verirsen memnun olurum. mağazada telefonum çekmiyor akşam bile arasan sorun olmaz müsaitim iş çıkışından sonra. bu arada ne tür aksesuarlar bakacaktın abi ona göre şimdiden yerleri bakayım vakit kaybı olmasın :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------

BU ARADA MOTORUMUN KARBÜRATÖRÜNDEN O AŞŞAĞIYA SALLANAN 2 SSİYAH BORUNUN BİRİSİNDEN SOL TARAFTAKİ OLANDAN MOTOR DURDUĞU ZAMAN KARBÜRATÖRÜN İÇİNDEKİ BENZİN AKMAYA BAŞLADI FOTODA İŞARETLEDİM İLK DEFA BAŞIMA GELDİ NEYLE ALAKALI OLABİLİR ACABA ?




Aslında o benzinin depoya dönüşümü olmalı... Motorun boğulmaması için eğer benzin fazla gelirse diye tahliye yapmışlar...
Senin arızan Sanırım karbüratör ayarından... Şamandıra tam oturmuyor olabilir.. açık kalıyor ve depodan devamlı benzin karbüratöre doluyor... Fazla geldiği için tahliyeden akıyor..
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
Aslında o benzinin depoya dönüşümü olmalı... Motorun boğulmaması için eğer benzin fazla gelirse diye tahliye yapmışlar...
Senin arızan Sanırım karbüratör ayarından... Şamandıra tam oturmuyor olabilir.. açık kalıyor ve depodan devamlı benzin karbüratöre doluyor... Fazla geldiği için tahliyeden akıyor..

hm haklısın mantıklı geliyor, musluk kapalı konumdayken akmıyor benzin..bu e-5 çukur dolu malum hergün işe git gel ondan oldu sanırım .. bu karbüratör ayarını biz yapabilirmiyiz peki yada bu şamandıra olayını ? yoksa hiç ellemden ustaya mı götürsek daha iyi ?

tşkler bu arada görüşün için :cat: Saygılar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst