Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Arkaya bu iki lastikten birini taksak sürter mi ve bu 2 lastiğin birbirinden farkı nedir arkadaşlar ?
http://www.lastikdeposu.com.tr/sava-120-90-17-64h-tl-mc30-invader-arka-motorsiklet-lastigi-pmu2217

http://www.lastikdeposu.com.tr/sava-120-90-17-64h-tl-mc30-invader-arka-motorsiklet-lastigi-pmu2217

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

Ön lastik için bu olur mu?
http://www.lastikdeposu.com.tr/mita...-racer-motosiklet-lastigi-uretim-2015-pmu2175

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------

Arka lastik için attığım linkler aynıymış kıyaslamak istediğim diğer lastik bu olacaktı.Beyler biraz yardımlaşalım bilen duyan kullanan yok mu yahu illa Continental michelin mi alcaz 300-350 TL ye.

http://www.lastikdeposu.com.tr/sava-120-90-17-64h-tl-mc30-invader-arka-motorsiklet-lastigi-pmu2217
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Arkada 140 bile sürtmüyormuş ama o kadar abartmaya gerek yok max 130 lara kadar bakabilirsiniz
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Lastik satan bir siteye mail atarak Sava mc30 ve mc24 ün farkının sadece hız konusunda mı olduğunu sordum.Cevap atmışlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Beyler resim falan atın yahu öldünüz mü kaldınız mı :D Km si 11.700 oldu.Havalar soğudu hala hergün biniyorum sabah akşam biniyorum bir kere bile tık demedi bir TL masraf açmadı.İstanbula gittiğim için ilk defa 8 gün boyunca motosikletime binemedim yinede döndüğümde sabahın soğuğunda tek marşta çalıştı MAŞALLAH.Bakımını eksik etmedikten ve hor kullanmadıktan sonra sabah akşam bin arkana bile bakma.

Bu modele laf eden taş olur taş :D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
Lastik satan bir siteye mail atarak Sava mc30 ve mc24 ün farkının sadece hız konusunda mı olduğunu sordum.Cevap atmışlar. [url]http://i.hizliresim.com/2NdG6L.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Beyler resim falan atın yahu öldünüz mü kaldınız mı :D Km si 11.700 oldu.Havalar soğudu hala hergün biniyorum sabah akşam biniyorum bir kere bile tık demedi bir TL masraf açmadı.İstanbula gittiğim için ilk defa 8 gün boyunca motosikletime binemedim yinede döndüğümde sabahın soğuğunda tek marşta çalıştı MAŞALLAH.Bakımını eksik etmedikten ve hor kullanmadıktan sonra sabah akşam bin arkana bile bakma.

Bu modele laf eden taş olur taş :D

Senin km beni geçmiş kardeşim :) MC30 almanı öneririm
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Sen izmir burdur uzun yol yapıyon nasıl hala bu km de kaldın mehmet senin şimdiye 15.000 yapman lazımdı :D
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Arkadaşlar zaten biliyorsunuzdur ama belki bilmeyen vardır yardımı dokunur diye paylaşıyorum.



Koltuğu sökmek isterseniz bagajın altındaki 2 vidayı alyan anahtar ile söküp ardından koltuğu arkaya doğru çekerek kolayca sökebilirsiniz.

Koltuksuz hali




Aküye ulaşmak isterseniz sağdaki siyah granajın ortasında 8 numara ingiliz anahtarının sökebilceği bir vida var.O vidayı söküyoruz.Sonra sökmek istediğimiz granajın sol üst tarafını yani koltuk kısmındaki tutturulmuş kısmı aşağıya doğru çekip granajın koltuğun o tarafından ayrılmasını sağlayacağız sonra çıkarmak istediğimiz granajın sağ tarafınıda kendimize doğru güç uygulayıp çok kolay bir şekilde çıkartıyoruz.Şimdi akü karşımızda.Granajı geri takmasıda kolay söktüğümüz şekilde takılıyor.






Hava filtresine ulaşmak isterseniz soldaki granajı aynen sağdakini söktügümüz gibi söküyoruz.





 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
İyi akşamlar arkadaşlar motosikletlerinizin çıkardığı herhangi bi arıza varmı ? Veya memnun olmadığınız herhangi bi kısım ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------

Bende şimdiye kadar bi sorun çıkmadı çok şükür , mesela amortisörlerinin birazcık daha yumuşak olmasını isterdim. Lastik konusuna gelince şöyle bişey gözlemledim ; yazın çok memnundum lastiklerimden hiç beklemediğim kadar iyi tuttu , kışın soğukda ise baya bıraktığını hissediyorum :)
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
İyi akşamlar arkadaşlar motosikletlerinizin çıkardığı herhangi bi arıza varmı ? Veya memnun olmadığınız herhangi bi kısım ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------

Bende şimdiye kadar bi sorun çıkmadı çok şükür , mesela amortisörlerinin birazcık daha yumuşak olmasını isterdim. Lastik konusuna gelince şöyle bişey gözlemledim ; yazın çok memnundum lastiklerimden hiç beklemediğim kadar iyi tuttu , kışın soğukda ise baya bıraktığını hissediyorum :)

Abi sana tamamen katılıyorum. Lastik olarak ben bridgestone battlax düşünüyorum.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742


Bayraklı motolastikte ön arka continental bizim motorlara uygun lastik sökme takma parası ve balans ayarı ile 483 TL ye takıyor.Tekeri sökmüşken kampanalarıda değiştirir misiniz dedim değiştiririz dediler.

Bu arada bende motorla kaza yaptım beyler fren pedalı vites pedalı direksiyonun sağ kolu yamuldu, ön fren maneti çizildi ve granajlarda birkaç çizik var orjinal parçalar kaç para tutar acaba.Arabaya çarptım ve baya sürüklendim motorda hiçbir sorun yok diyebilirim görseniz kaza yapmışsın demezsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

Çarptığım arabada bu
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Geçmiş olsun kardeşim sende bişey yokya ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Bende alırsam 100 ön 130 arka rosso iki almayı düşünüyorum oda 600 civarlarında heralde
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Bende büyük bir yaralanma yok çok şükür ekipmanlarım tamdı kaza anında ama ağrım var sol omuz ve sol femurda.

Lastik boyutlarının orjinali dışına çıkmak yol tutuşunu motosiklet ve ağırlık dengesini kötü etkiliyormuş arkadaşlar.Bu işle ilgilenen profesyonel adamlara sordum kesinlikle lastik boyutuyla hiç oynamayın dediler.
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
sıfır aldım. İlk izlenimlerimi videoya aktardım. Motosikleti beğendim ama o lastikler nedir arkadaş. Çamurdan lastik yapmış admalar :(

 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Videoların devamını bekliyoruz hocam motosikletiniz hayırlı olsun iyi bir tercih olmuş.

Sağlamlığı ve diğer emsallerine göre artıları çok, alt bagaj tahmin edilemicek kadar kolaylık sağlıyor telefon cüzdan zincir ruhsat eldiven falan rahat sığıyor.Tip olarak zaten emsallerine göre ooo dedirtiyor.Lastikler çöp ama kullanan kullanıyor benim 12.000 km oldu, orjinal lastiklerle temkinli kullanınca kullanılıyor yani.Rodajınız bitince hız için video bekliyoruz, bende kamera olmadığı için çekemiyorum.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742


Bagaj kapasitesini söstermek için elime geçen şeyleri doldurup fotoğrafını çektim.
Resimde bagaj içinde olan şeyler; cüzdan, kapı anahtarlarım, ruhsat, ingiliz anahtarı, tornavida, küçük kilit, 1 litre yağ.
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
[url]http://i.hizliresim.com/Z7DzN0.jpg[/url]

Bayraklı motolastikte ön arka continental bizim motorlara uygun lastik sökme takma parası ve balans ayarı ile 483 TL ye takıyor.Tekeri sökmüşken kampanalarıda değiştirir misiniz dedim değiştiririz dediler.

Bu arada bende motorla kaza yaptım beyler fren pedalı vites pedalı direksiyonun sağ kolu yamuldu, ön fren maneti çizildi ve granajlarda birkaç çizik var orjinal parçalar kaç para tutar acaba.Arabaya çarptım ve baya sürüklendim motorda hiçbir sorun yok diyebilirim görseniz kaza yapmışsın demezsiniz.


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

Çarptığım arabada bu [url]http://i.hizliresim.com/zrApB4.jpg[/url]

Geçmiş olsun kardeşim sende bişey yokya ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Sinan geçmiş olsun kardeşim.

Bende alırsam 100 ön 130 arka rosso iki almayı düşünüyorum oda 600 civarlarında heralde

rossolar çok iyi lastik. Benim de düşüncelerim arasında.

sıfır aldım. İlk izlenimlerimi videoya aktardım. Motosikleti beğendim ama o lastikler nedir arkadaş. Çamurdan lastik yapmış admalar :(

https://www.youtube.com/watch?v=Xk_E6_YkhNc

Osman abi video için teşekkürler.

Benimde aynı motosikletten var. Burdur Gölhisar'da okuyorum. Antalya'ya yakınım. Geldiğimde görüşmek isterim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/Z7DzN0.jpg[/url]

Bayraklı motolastikte ön arka continental bizim motorlara uygun lastik sökme takma parası ve balans ayarı ile 483 TL ye takıyor.Tekeri sökmüşken kampanalarıda değiştirir misiniz dedim değiştiririz dediler.

Bu arada bende motorla kaza yaptım beyler fren pedalı vites pedalı direksiyonun sağ kolu yamuldu, ön fren maneti çizildi ve granajlarda birkaç çizik var orjinal parçalar kaç para tutar acaba.Arabaya çarptım ve baya sürüklendim motorda hiçbir sorun yok diyebilirim görseniz kaza yapmışsın demezsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

Çarptığım arabada bu [url]http://i.hizliresim.com/zrApB4.jpg[/url]

Sinan geçmiş olsun kardeşim. yeni öğrendim.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Arkadaşlar bizim motosiklet için gerekli temel anahtarlar nelerdir? Buji , yağ değişimi , hidrolik ve balata değişimi , hava filtresi değişimi için gerekli anahtarlar ve numaralarını bilen arkadaşlar paylaşabilir mi ? Ufak bi alet çantası ayarlayıp sele altına koymak lazım özelliklede uzun yol için ayrıca bakımlarını kendimiz yapmak için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst