- Katılım
- 13 Nis 2015
- Mesajlar
- 742

Lastik satan bir siteye mail atarak Sava mc30 ve mc24 ün farkının sadece hız konusunda mı olduğunu sordum.Cevap atmışlar. [url]http://i.hizliresim.com/2NdG6L.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Beyler resim falan atın yahu öldünüz mü kaldınız mıKm si 11.700 oldu.Havalar soğudu hala hergün biniyorum sabah akşam biniyorum bir kere bile tık demedi bir TL masraf açmadı.İstanbula gittiğim için ilk defa 8 gün boyunca motosikletime binemedim yinede döndüğümde sabahın soğuğunda tek marşta çalıştı MAŞALLAH.Bakımını eksik etmedikten ve hor kullanmadıktan sonra sabah akşam bin arkana bile bakma.
Bu modele laf eden taş olur taş![]()
Sen izmir burdur uzun yol yapıyon nasıl hala bu km de kaldın mehmet senin şimdiye 15.000 yapman lazımdı![]()







İyi akşamlar arkadaşlar motosikletlerinizin çıkardığı herhangi bi arıza varmı ? Veya memnun olmadığınız herhangi bi kısım ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------
Bende şimdiye kadar bi sorun çıkmadı çok şükür , mesela amortisörlerinin birazcık daha yumuşak olmasını isterdim. Lastik konusuna gelince şöyle bişey gözlemledim ; yazın çok memnundum lastiklerimden hiç beklemediğim kadar iyi tuttu , kışın soğukda ise baya bıraktığını hissediyorum![]()


[url]http://i.hizliresim.com/Z7DzN0.jpg[/url]
Bayraklı motolastikte ön arka continental bizim motorlara uygun lastik sökme takma parası ve balans ayarı ile 483 TL ye takıyor.Tekeri sökmüşken kampanalarıda değiştirir misiniz dedim değiştiririz dediler.
Bu arada bende motorla kaza yaptım beyler fren pedalı vites pedalı direksiyonun sağ kolu yamuldu, ön fren maneti çizildi ve granajlarda birkaç çizik var orjinal parçalar kaç para tutar acaba.Arabaya çarptım ve baya sürüklendim motorda hiçbir sorun yok diyebilirim görseniz kaza yapmışsın demezsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Çarptığım arabada bu [url]http://i.hizliresim.com/zrApB4.jpg[/url]
Geçmiş olsun kardeşim sende bişey yokya ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Sinan geçmiş olsun kardeşim.
Bende alırsam 100 ön 130 arka rosso iki almayı düşünüyorum oda 600 civarlarında heralde
sıfır aldım. İlk izlenimlerimi videoya aktardım. Motosikleti beğendim ama o lastikler nedir arkadaş. Çamurdan lastik yapmış admalar![]()
https://www.youtube.com/watch?v=Xk_E6_YkhNc
[url]http://i.hizliresim.com/Z7DzN0.jpg[/url]
Bayraklı motolastikte ön arka continental bizim motorlara uygun lastik sökme takma parası ve balans ayarı ile 483 TL ye takıyor.Tekeri sökmüşken kampanalarıda değiştirir misiniz dedim değiştiririz dediler.
Bu arada bende motorla kaza yaptım beyler fren pedalı vites pedalı direksiyonun sağ kolu yamuldu, ön fren maneti çizildi ve granajlarda birkaç çizik var orjinal parçalar kaç para tutar acaba.Arabaya çarptım ve baya sürüklendim motorda hiçbir sorun yok diyebilirim görseniz kaza yapmışsın demezsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Çarptığım arabada bu [url]http://i.hizliresim.com/zrApB4.jpg[/url]