Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Bendeki 10.600 km.İlk aldığımda ön siperlikten ses geliyordu basit bir lastikle sesi önledim, stop lambasi yanmiyordu bir tane vidayı sıktım düzeldi.Şu ana kadar başka herhangi bir sıkıntı yaşamadım, bakım harici masraf yapmadım.Zincir bakımını, yağ değişimini aksatmadım hor kullanmadım.Maşallahı var sürekli kullanıyorum bu haftasonu Manisaya gidip geldim İzmirin içinde gezdim toplam 160 km kadar yol yaptım yormadı baymadı.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Yağmurda falan ıslanınca biraz ses çıkarabiliyor frenler bildiğim kadarıyla normal bir durum.

Arka frende disk olsa tadından yenmez gerçektende :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mondial Mc-x'de arkada disk fren olup da bunda olmaması çok garip gerçekten. 4 sene önce çıkmış ve daha ucuz olan modelin arka freni disk.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
124
Arkadaslar merhaba bende dün motoru alarak aranıza katılmış bulunuyorum işlerimi halledince gidip motoru bayiden almayı düsünüyorum herkese iyi sürüsler
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
9
Arkadaslar merhaba bende dün motoru alarak aranıza katılmış bulunuyorum işlerimi halledince gidip motoru bayiden almayı düsünüyorum herkese iyi sürüsler

Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız sürüşler versin. kaça aldınız ? izlenimlerinizide paylaşırsanız seviniriz.
 
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
5
Motoru Alalı 2 gün oldu internette adam akıllı top speed videosu yok yav :) Siz en fazla kaç gördünüz?
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Hız değilde durmak önemli beyler, aldım alalı daha 2-3 kere 120 nin üzerine çıktım pek basmıyorum açıkcası.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
Tekeriniz düz bassın arkadaşlar.

68z3NW.jpg
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------



 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst