- Katılım
- 13 Nis 2015
- Mesajlar
- 742
Bendeki 10.600 km.İlk aldığımda ön siperlikten ses geliyordu basit bir lastikle sesi önledim, stop lambasi yanmiyordu bir tane vidayı sıktım düzeldi.Şu ana kadar başka herhangi bir sıkıntı yaşamadım, bakım harici masraf yapmadım.Zincir bakımını, yağ değişimini aksatmadım hor kullanmadım.Maşallahı var sürekli kullanıyorum bu haftasonu Manisaya gidip geldim İzmirin içinde gezdim toplam 160 km kadar yol yaptım yormadı baymadı.


