Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Amin çok teşekkürler , akşama doğru elime ulaşması sebebiyle yolda kullanıp denemedim henüz ama çalışması selamlamasi güzel birde kısa far patladı ilk günden :)
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Motosikletiniz hayırlı olsun, km yaptıkça bir homda kullanıcısı olarak motosiklet hakkındaki farklı yorum ve görüşlerinizi bekliyoruz :)
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
9
Motosikleti
Mondial Zone-S 180
Klasik hastalığı bunların.Kaliteli bir ampul H 4 al tak tabi elinden geliyorsa rodajına dikkat et ,yağını değiştirirken castrol kırmızı kapaklı T4 veya shell performans T4 yağı ile değiştir.dikkat et 1,2,3 vitesler bayağı torklu çok çobuk hızlanıyor.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Motosikletiniz hayırlı olsun, km yaptıkça bir homda kullanıcısı olarak motosiklet hakkındaki farklı yorum ve görüşlerinizi bekliyoruz :)

Amin hocam teşekkürler , Honda nın yumuşaklığı ve dengeli olması benim için en önemli özelliğiydi

Klasik hastalığı bunların.Kaliteli bir ampul H 4 al tak tabi elinden geliyorsa rodajına dikkat et ,yağını değiştirirken castrol kırmızı kapaklı T4 veya shell performans T4 yağı ile değiştir.dikkat et 1,2,3 vitesler bayağı torklu çok çobuk hızlanıyor.
Sesini merak edip bir iki kez boşta deviri 11 13 binlere anlık yükseltti onun harici rodaji dikkatli yaparım h4 ü de hemen değiştirmem gerek motul kullanıyordum CBF te shell daha mı iyi
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
9
Motosikleti
Mondial Zone-S 180
Tanıdığım daha doğrusu çoçukluk arkadaşım arba tamircisi o tavsiye etti kendide yarış motoru kullanıyor
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Selamlar arkadaşlar zone 180 ile uzun yol yapan oldu mu acaba ? Uzun yol performansı nasıl? Uzun yoldan kastım akdeniz veya ege turu yapan oldu mu acaba birde yan çanta uygulayan oldu mu ? Kampana fren ne kadar güven veriyor? Teşekkürler.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Lifespeed izmir-burdur arasi gidip geliyordu bildiğim kadarıyla.Yan çantalarını da görmüştüm onun motosiklette, motoskklette sırıtmıyor.

Ben uzun yol olarak tek seferde 100 km sürmüştüm yol durumuna göre 100-110-120-130 rahat rahat durmadan yorulmadan bayılmadan gittim.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Lifespeed izmir-burdur arasi gidip geliyordu bildiğim kadarıyla.Yan çantalarını da görmüştüm onun motosiklette, motoskklette sırıtmıyor.

Ben uzun yol olarak tek seferde 100 km sürmüştüm yol durumuna göre 100-110-120-130 rahat rahat durmadan yorulmadan bayılmadan gittim.

Uzun yol benim isim. Yan çanta kullanıyorum. Video cekicem bunlarla ilgili.
Çok güzel olur fotoğraf, video falan... okudum forumu ama koruma demiri ile alakalı bisey göremedim. Bende uzun yoldayım çoğunlukla geçen yaz kaştan başlayıp sahilden istanbula kadar gezdim ama şuan ki motorum mondial xtreme max 150, 15700 km deyim... uzun yolda gidiyor ama biraz fazla yoruyor görünüm olarak zone 180 hoşuma gidiyor ama işte daha önce ki yazdığım konular kafama takılıyor birde boy 190 kilo 100 altımda kaybolur gibime geliyor, uzun boylu arkadaşlar var mi sıkıntı yaşayan boy ile alakalı?
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
Çok güzel olur fotoğraf, video falan... okudum forumu ama koruma demiri ile alakalı bisey göremedim. Bende uzun yoldayım çoğunlukla geçen yaz kaştan başlayıp sahilden istanbula kadar gezdim ama şuan ki motorum mondial xtreme max 150, 15700 km deyim... uzun yolda gidiyor ama biraz fazla yoruyor görünüm olarak zone 180 hoşuma gidiyor ama işte daha önce ki yazdığım konular kafama takılıyor birde boy 190 kilo 100 altımda kaybolur gibime geliyor, uzun boylu arkadaşlar var mi sıkıntı yaşayan boy ile alakalı?

boyum 181 ya da 183. Bence bana bile küçük geliyor bu motor ,sele alçak sana daha da küçük gelir . Zaten naked motor bi de üstünde büyük olunca iyice kötü oluyor uzun yol yapıyorsan ya da görüntüye önem veriyorsan alma bunu
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Benim boy kısa 1.68 ve 64 kiloyum motosiklete oturduğumda ayaklarım yere tam basmıyor.10 cm daha uzun olsam şuan kullandığımdan çok daha rahat kullanırım daha güzel olur benim için ama sizin boy da çok uzunmuş.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Benim boy kısa 1.68 ve 64 kiloyum motosiklete oturduğumda ayaklarım yere tam basmıyor.10 cm daha uzun olsam şuan kullandığımdan çok daha rahat kullanırım daha güzel olur benim için ama sizin boy da çok uzunmuş.
İşte hangi motosiklete baksam boy sorun oluyor cüsseli motosikletler de el yakıyor pahalı :( xtreme max güzel oluyor o segmentte motosiklerler de araştırdım motoran , kadırga servis ve parça sorunu var gibi :/
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
Bazı sorulara elimden geldiğince cevap vermeye çalıştım. Fakat birkaç konuyu atlamışım. Motosikletin detaylı incelemesi DEĞİLDİR !
Detaylı inceleme videosunu ayrı olarak çekicem. Faydalı olur umarım.

 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Şu aralar havalar soğuk açıkçası pek kullanmıyorum z one nın titreşimi konusu benim için de merak konusu biraz km yapınca karşılaştırma yazısı yazarım burdan
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
9
Motosikleti
Mondial Zone-S 180
Selamun aleyküm lifespeed arka çanta baglantı demiri 150z larle aynı özel yaptırmana gerek yoktu koruma demirlerini kime yaptırdın
kazasız kullanmak dileği ile
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst