març düğmesi çalışmaz oldu şimdi ayakla çalıştırıyorum ne yapmam lazım
hız testini yapmadık ama ben zcnın dediğine göre 120 km/h falan gidiyorum ama aynı ivmeyi kendi motorum bana yaşattığında ibre 85i gösteiyor.
bu haliyle 15liralık benzin ile 130 km falan yapıyor tam emin değilim. bu sayacın normale dönmesi için bir yol yok sanırım . satarken dışı 8.000de ama içi 6.000de deriz)
Şöyle bizim motora uyacak çıkma 250 cc japon motoru bulsam, bütün sorunlarım çözülmüş olacak.
Ne teklemeymiş arkadaş...
ben ustaya açtırırımda onu..orda otamatik yaglama oluyormu..??veya bizimmi yaglamamız gerekiyo
şanzuman derken hani 2 bin km bir degiştigimiz yagmı..her 2 bin km bir degiştiriyorum yagımı hava fltremi...ama arka vaeryoter yaglanmadı sanırım 3 bin km önce kayış degiştirdim ozaman yagladımı usta bilmiomşasi tasımaz cok zayıf
---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:10 ----------
ümit arkadasım belki biliyorsundurda ben yinede hatırlatayım şanzuman yagını hiç kontrol ettirdin mi yada degiştirdin mi? bir de varyatör gurubu yaglanmaz varyatörü acmak için özel aparat veya havalı tabancaya ihtiyac var. daha önce söyledigin sitede oldukca varyatör gurubu hakkında acıklayıcı teknik bilgi var kolay gelsin
şanzuman derken hani 2 bin km bir degiştigimiz yagmı..her 2 bin km bir degiştiriyorum yagımı hava fltremi...ama arka vaeryoter yaglanmadı sanırım 3 bin km önce kayış degiştirdim ozaman yagladımı usta bilmiom
evet haklısınız kaş yaparken göz çıkarmamak lazımön tekerinin aşınmıs olması sana ani frenlemelerde zor anlar yaşatabilir
tekerlerim yeni aslında arka daha çabuk aşındıgı için ikiside aynı anda bitsin diye düsünmüstüm..tesekelr öneri içinkardeş hiç bir şey canından önemli değil gerekirse binme motora ama canını da tehlikeye atma![]()