Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
hız testini yapmadık ama ben zcnın dediğine göre 120 km/h falan gidiyorum ama aynı ivmeyi kendi motorum bana yaşattığında ibre 85i gösteiyor.
bu haliyle 15liralık benzin ile 130 km falan yapıyor tam emin değilim. bu sayacın normale dönmesi için bir yol yok sanırım . satarken dışı 8.000de ama içi 6.000de deriz :))
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
hız testini yapmadık ama ben zcnın dediğine göre 120 km/h falan gidiyorum ama aynı ivmeyi kendi motorum bana yaşattığında ibre 85i gösteiyor.
bu haliyle 15liralık benzin ile 130 km falan yapıyor tam emin değilim. bu sayacın normale dönmesi için bir yol yok sanırım . satarken dışı 8.000de ama içi 6.000de deriz :))

Zc ile 120 km'yi nasıl görüyorsunuz ? 6000 km oldu,kullanalı. Zorladım,sıkıştırdım,en bakımlı haldeyken bile 100 km hızı geçmedi zc. Sürekli topiği takip edenler de bu hızı göremediler diye hatırlıyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
bendeki takometre yüzde 18 fazla gösteriyor. 100 km gitsem 118 yazıyor. ama hız ibresini söküp yayını 1-2 mm çekmiştim. hız göstergemi onlarca kere citroen c4 ile kontol ettim, doğru gösteriyordu. yalnız bu dediğimi evde denemeyin, sonra bozarsanız karışmam. benim hız pimi kırılmıştı, onu tamir ederken yayı da kısalttım. en yokuşta bile 105i zor geçiyor motosiklet... 120 imkansız.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
arkadaşlar bi yanlış anlaşılma oldu sanırım 120 km/h yaptım demiyorum :) zc öyle diyor. 85le gittiğimde muhtemelen 110 falan gösteriyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Zaten devir göstergesinde 8000'den sonra redline sınırı başlıyor. En iyi 60-70 ile gitmek,ama o hızda yol çekilmiyor. 150 cc lik karbüratör takıp,canını okumak lazım zcnin :)
Çünkü 150 cc scooter sahipleri arkadaşlarım hep 120-130 gördüklerini söylüyorlar,ki zc nin motoru bu hızlara çıkar ama karbüratör 125'lik...
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
150
şasi tasımaz cok zayıf :)
Şöyle bizim motora uyacak çıkma 250 cc japon motoru bulsam, bütün sorunlarım çözülmüş olacak.

Ne teklemeymiş arkadaş...


---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:10 ----------

ümit arkadasım belki biliyorsundurda ben yinede hatırlatayım şanzuman yagını hiç kontrol ettirdin mi yada degiştirdin mi? bir de varyatör gurubu yaglanmaz varyatörü acmak için özel aparat veya havalı tabancaya ihtiyac var. daha önce söyledigin sitede oldukca varyatör gurubu hakkında acıklayıcı teknik bilgi var kolay gelsin
ben ustaya açtırırımda onu..orda otamatik yaglama oluyormu..??veya bizimmi yaglamamız gerekiyo
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
şasi tasımaz cok zayıf :)

---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:10 ----------

ümit arkadasım belki biliyorsundurda ben yinede hatırlatayım şanzuman yagını hiç kontrol ettirdin mi yada degiştirdin mi? bir de varyatör gurubu yaglanmaz varyatörü acmak için özel aparat veya havalı tabancaya ihtiyac var. daha önce söyledigin sitede oldukca varyatör gurubu hakkında acıklayıcı teknik bilgi var kolay gelsin
şanzuman derken hani 2 bin km bir degiştigimiz yagmı..her 2 bin km bir degiştiriyorum yagımı hava fltremi...ama arka vaeryoter yaglanmadı sanırım 3 bin km önce kayış degiştirdim ozaman yagladımı usta bilmiom
 
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
9
ben taktırdım 151 cc karbüratör ama geri çıkatacağım ses çok çıkarıyor yakıtta değişen yok şimdi satıyorum 85 tl ye aldım sıfır orjinal mondial alan olursa nisanda söktürüp satacağım fiyat 70 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:36 ----------

bende 151 cc karbüratör var arkaDAŞLAR NİSAN AYINDA SATACAĞIM SIFIR 2 AYLIK KULLANILDI 70 TL YE VERECEĞİM ..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Servisten geçen hafta aldığım yeni ayna takımı,rüzgardan fırıldaklaşınca,düzelteyim dedim.
Sonuç = Kırıldı... :cyclopsan
Eski aynayı boyayıp kullanıyorum,daha sağlammış..

20.000'i deviren var mı burada ?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
mrhb arkadaslar..2 hafta önce rs egzozumun tek kelepçesine güvenmedigim için ikinci kelepçeyi taktırmıştım..bunun içinde 5 cm uzunlugunda ucunda vida olan bi demir kaynatmıstım eger yapmak isteyen arkadaslar varsa resimleri paylasıyorum..
33ut2.jpg

33uvl.jpg

33uxz.jpg

33uzd.jpg

33v0c.jpg

33v1x.jpg


bu arada ben yarın hava kar yagışlı olmaz ise fuara gidiyorum gelmek isteyen olursa beraber gidebiliriz...

---------- Post added at 15:14 ---------- Previous post was at 15:10 ----------

ben arka tekeri ön tekerle yer degiştirmeyi düsünüyorum..biterse ikisi aynı anda bitsin die..sizce dogrumu düsünüom ön arkaya göre biraz daha az aşınıyo aralarında fark varmı ki arkayı öne önü arkaya takabilirmiyiz
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
ön tekerinin aşınmıs olması sana ani frenlemelerde zor anlar yaşatabilir
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
kardeş hiç bir şey canından önemli değil gerekirse binme motora ama canını da tehlikeye atma:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
150'lik karbüratör kullansak,yakıtta çok artış olur mu ?

Motoru baya bir bakıma soktum ama geçen 40 kmlik yol yaptım,bazen basmam gerekti 90'dan yukarı çıkmadı.
Hala motorun yapabileceği +4000 devir daha var ama gitmiyor.
Havalar düzelir düzelmez şu karbüratör olayını araştıracağım. 110-120 yapsa fena mı olur :)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
IMG_1087.JPG.html


---------- Post added at 14:03 ---------- Previous post was at 14:01 ----------

thumb_IMG_1087.JPG
[/URL][/IMG]

---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 14:03 ----------

img_1087.jpg
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
thumb-199738.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Post added at 15:10 ---------- Previous post was at 14:12 ----------

IMG_1087.JPG
[/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst