Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
bugün fuara gittim.60 km gidiş 60 km geliş 120 km sahil yolun dan dogru ço keyifli bi yolculuktu motor düz yolda tabiri cahizse akıyo 70 ten asagıya düsmedi 90 nı gördü masallahı var..biraz eller dondu ama olsun okadar..fuarda süperdi motorlar dehşet gösteriler felaket herkese gitmeyi tavsiye ederim
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
kuryelerin kullandığı elcik koruma ve günlük kullandığım ince deri eldivenle üşümüyorum. hava -5,-10 derece arası... elcik koruma çok iyi.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
havalar biraz ısınsın motoru bakıma sokacagım yuaz için hazırlık..sizce neler yapmam lazım neleri degiştirem..kayışı 2500 km önce degiştirmiştim kaç km sonra degiştireyim tekrar..bu motorun benzin filtresi varmı temizlenmesi gerekiyomu sanırım aldım alalı hiç temizlenmedi karbüratörde öyle..bu bakımda hepsini yapmam lazım
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Ben de yazı bekliyorum.Durum iyi olursa servise 4000 bakımına götüreceğim.Şuanda kalkışta tekleme, rölantide dengesizlik, yalpalayan ön fren ve yaylanmayan ön amortisörüm var.Karbüratör ile ön disk garantiden değişir muhtemelen, amortisör için ise Castrol Fork Oil alıp götüreceğim değiştirmeleri için...

http://www.castrolmoto.com/tr/products/fork_oil.php

Cuma günü Full'den aldığım 97 oktan cidden fark etti.Depara kalktı motor resmen.Bundan sonra başka yerden benzin almayı düşünmüyorum...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
havalar biraz ısınsın motoru bakıma sokacagım yuaz için hazırlık..sizce neler yapmam lazım neleri degiştirem..kayışı 2500 km önce degiştirmiştim kaç km sonra degiştireyim tekrar..bu motorun benzin filtresi varmı temizlenmesi gerekiyomu sanırım aldım alalı hiç temizlenmedi karbüratörde öyle..bu bakımda hepsini yapmam lazım

benim powerlink kayış ile 11 000 km yaptım hala iyi duruyor :). diğer bakımda söktürürsün. eğer ustana güveniyorsan karbüratörünü söktür. toplayamazsa kötü olur.

QUOTE=Carbon;2598068]Ben de yazı bekliyorum.Durum iyi olursa servise 4000 bakımına götüreceğim.Şuanda kalkışta tekleme, rölantide dengesizlik, yalpalayan ön fren ve yaylanmayan ön amortisörüm var.Karbüratör ile ön disk garantiden değişir muhtemelen, amortisör için ise Castrol Fork Oil alıp götüreceğim değiştirmeleri için...

http://www.castrolmoto.com/tr/products/fork_oil.php

Cuma günü Full'den aldığım 97 oktan cidden fark etti.Depara kalktı motor resmen.Bundan sonra başka yerden benzin almayı düşünmüyorum...[/QUOTE]

karbiratörden silindire giden parça "manifold" yırtık olabilir. bir an stop eder gibi yapıp çalışmaya devam ediyorsa sorun budur. tekmele nasıl oluyor? motor devirlenirken motosiklet ilerlemiyor ve çok titriyorsa arka varyatör, çok devir çevirdiği halde ilerlemiyorsa ön varyatör sıkıntılıdır. motor devirlenmiyorsa filtre buji ve karbüratöre bakmak lazım.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
83
Merhaba arkadaşlar izmirden zc150lik isteyen varsa ben motorumu satıyorum 2011 model . 3.188 kmde .. satma nedenim 250 cc vitesli motor alacağımdan .. motorum temiz ..
ilan linki :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-2011-model-garantili-gicir-gicir-zc150-sifir-ayarinda-74377043/detay/
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
karbiratörden silindire giden parça "manifold" yırtık olabilir. bir an stop eder gibi yapıp çalışmaya devam ediyorsa sorun budur. tekmele nasıl oluyor? motor devirlenirken motosiklet ilerlemiyor ve çok titriyorsa arka varyatör, çok devir çevirdiği halde ilerlemiyorsa ön varyatör sıkıntılıdır. motor devirlenmiyorsa filtre buji ve karbüratöre bakmak lazım.

Manifold daha önce 2 kere yırtılmıştı dediğin olabilir.Devir hiç sabit durmuyor en sonda iyice azalıp stop ediyor sürekli gaz vermek zorunda kalıyorum.

Soğukken ilk çalıştırmada, gazı veriyorum 2-3 saniye hiç tepki vermiyor sonra birden devir artıyor.Daha sonra da sadece boş konumdan aktarmaya geçişte 1 saniyelik silkeliyor tekleme dediğim bu.Silkeleme olurken de varyatörden "tık" diye bir ses geliyor...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Manifold, arka varyator ve rolanti ayariyla beraber gaz teli kontrolü lazım.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
satıyorum ilk göz agrımı...sahibinden de ilana koydum ...mondial 125 drift almayı düsünüyorum hadi hayırlısı
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
evet drif çok göze batmaya basladı bu aralar...ben motoru 1550 ye vericem ..eger satamazsam 1500 e düserim oldu yine satamadım devam 150 zc ye..bugün sıfırını gördüm 1790 tl fiyat çekmişler..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
evet drif çok göze batmaya basladı bu aralar...ben motoru 1550 ye vericem ..eger satamazsam 1500 e düserim oldu yine satamadım devam 150 zc ye..bugün sıfırını gördüm 1790 tl fiyat çekmişler..

Sizin motor temizdi eder bence o kadar. Ben kırdım,çizdim çoğu yerini satsam 1000 tl zor eder.. Zc iyi güzel hoşta,az kaçıyor,çok yakıyor. İns drift nasip olur,bizde sizden yorum alırız yine..
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Sizin motor temizdi eder bence o kadar. Ben kırdım,çizdim çoğu yerini satsam 1000 tl zor eder.. Zc iyi güzel hoşta,az kaçıyor,çok yakıyor. İns drift nasip olur,bizde sizden yorum alırız yine..
insallah ugur biri ile anlastım gibi dirift 2011 6000 km de.arka çantası var..2100 lir idi 2000 e veririm diyor bakalım
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Hadi insaAllah,çok uygunmuş.. Zc'ciler bir bir gidiyor... Darısı başıma ama seviyorum zcyi yine de :)
ne yalan söyleyeyim kaç defa ilana verdim kaldırdım ilanı tekrar..zc nin yeri gerçekten çok farklı 7000 km oldu masallah üzmedi beni gözüm gibi baktım ...gündüz verdim ilana aksam ise gelirken motor uçuyo ulen dedim satılcagını mı anladı acaba..ayrılmak zor olcak biraz ama vakti gelkdigini düsünüyorum..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
ne yalan söyleyeyim kaç defa ilana verdim kaldırdım ilanı tekrar..zc nin yeri gerçekten çok farklı 7000 km oldu masallah üzmedi beni gözüm gibi baktım ...gündüz verdim ilana aksam ise gelirken motor uçuyo ulen dedim satılcagını mı anladı acaba..ayrılmak zor olcak biraz ama vakti gelkdigini düsünüyorum..

En doğrusunu yapıyorsunuz aslında,insan ilk motorunu satmaya kıyamıyor ama uzun vadede zc sorun çıkarmaya çok müsait.Ben bakımlarını aksatmıyorum ama benzin yetiştiremiyorum zcye.
Okulların yaz tatiline girdiği dönemde çalışıp az yakan vitesli,125lik ya da 150 lik düşünüyorum. Siz kararınızdan vazgeçmeyin,umarım en kısa zamanda drift'e geçersiniz.. En isabetlisi bu bence..
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Ümit bu ilandaki senin motorun resmi değil mi.

Amma da öldürmüş eleman fiyatı.500'e ver gitsin bari...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-kaziklanmayin-77631004/detay
evet carbon benim motorun resmi..bugün bende gördüm bunu aradım adamı dedim benim fotuyu kullanmıssın ..adam dedi abi egzozu göstermek için koydum.ulan bari plakayı sil dedim adam yarın silecem dedi..benim motorda sahibinden comda adam o resmide koymu uyuz oluyom böle insanlara yarın silmesin iş direk mahkemelik
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Vay arkadaş adamdaki cesarete bak,başka motorların resimlerini kullanıp ilan vermiş ,ilanda kolpalık diz boyu

Bu arada benim egzozdan ses geliyordu baktım ortadan ikiye çatlamış.. Kaynata kaynata bi hal oldu egzoz :queen:
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
83
bende cuma günü 2011 model olan 3.500 kmdeki zc150 mi satmış bulunmatayım. artık vitesli başka motorlara bakıyoruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst