havalar biraz ısınsın motoru bakıma sokacagım yuaz için hazırlık..sizce neler yapmam lazım neleri degiştirem..kayışı 2500 km önce degiştirmiştim kaç km sonra degiştireyim tekrar..bu motorun benzin filtresi varmı temizlenmesi gerekiyomu sanırım aldım alalı hiç temizlenmedi karbüratörde öyle..bu bakımda hepsini yapmam lazım
benim powerlink kayış ile 11 000 km yaptım hala iyi duruyor

. diğer bakımda söktürürsün. eğer ustana güveniyorsan karbüratörünü söktür. toplayamazsa kötü olur.
QUOTE=Carbon;2598068]Ben de yazı bekliyorum.Durum iyi olursa servise 4000 bakımına götüreceğim.Şuanda kalkışta tekleme, rölantide dengesizlik, yalpalayan ön fren ve yaylanmayan ön amortisörüm var.Karbüratör ile ön disk garantiden değişir muhtemelen, amortisör için ise Castrol Fork Oil alıp götüreceğim değiştirmeleri için...
http://www.castrolmoto.com/tr/products/fork_oil.php
Cuma günü Full'den aldığım 97 oktan cidden fark etti.Depara kalktı motor resmen.Bundan sonra başka yerden benzin almayı düşünmüyorum...[/QUOTE]
karbiratörden silindire giden parça "manifold" yırtık olabilir. bir an stop eder gibi yapıp çalışmaya devam ediyorsa sorun budur. tekmele nasıl oluyor? motor devirlenirken motosiklet ilerlemiyor ve çok titriyorsa arka varyatör, çok devir çevirdiği halde ilerlemiyorsa ön varyatör sıkıntılıdır. motor devirlenmiyorsa filtre buji ve karbüratöre bakmak lazım.