- Katılım
- 21 Ocak 2012
- Mesajlar
- 7
neresi orası şehir?
Afyondayım ben
neresi orası şehir?
Öncelikle cevaplarınız için teşekkür ediyorum.
Akünün bitmiş olması dışında saydıklarınız olduysa ne kadar bir ücrete patlar benim için ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
Ayak marşı derken kardesim ? Kusuruma bakma pek bi bilgim yok.Yeniyim diyebilirim![]()
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...252.imageshack.us/img252/2999/34761380.th.jpg[/URL]
Dün motoru olduğu yerde devirdim.Resimdeki yerde kırıklar oluştu,motorun goruntusu cok kotu oldu. Bi kaç kez daha düşürmüştüm ama çizikler dısında sorun yoktu. Çok üzüldüm,ufacık bi darbeye maruz kalınca kırıldır: O resimdeki bölgenin kırıklarına,içe göçmesine ne yapabiilirim. Siteden baktım aynısı 60 tl falan..
valla tamponcu demir ısıtıp arka taraftan birleştirip sabitler, araya da renksiz silikon çeker ama gene 50-60 lira paran gider. 0ını alsan daha iyi olmaz mı?
sıfırı daha mantıklı gözüküyor o halde.. siyah plastikler çok çok ince kağıt gibi.. harç parası odemesem bu ay komple elden gecirecektim ama eğer dediğiniz gibiyse boyle kullanacağım biraz.. öğrenciyken zc sahibi olmak zor iş vesselam![]()
şu anki ybrmin parasını harcadım toplamda. üstündeki herşeyi söküp 1100-1200 liraya satmaya çalışacağım yazın. önce motorları yıkayıp kafa kafaya resimleyip 2 motorumu da satıyorum diye ilan vermem lazım. ybr 3.5 zc 1.5![]()
arkadaşlar daha öncede forumda yazılmıştı inanamamıştık 150 zcnin şasesi kırılmıştı, hatırlarsınız belki
2-3 ay önce 7000 km bakımını sorunsuz bi şekilde yaptırdığım ve o zamandan buraya hava şartlarından dolayı binemediğim mondial 150 zc'min haftasonu havalar güzel olunca sürmek istedim ilk moturu sehpadan indirdiğimde bi tuhaf gelmişti alçalmış gibiydi yavaş yavaş yolda giderken motorun direksiyonu dönmedi iyice alçaldı tahmin ettiğim şey başıma geldi ve şase kırılmıştı zor bela eve getirdim motoru
şimdi tüketici haklarına başvurup motorun parasını almak istiyorum ilk izlemem gereken yol ne olmalı sizce servisemi bildireyim yoksa mondiale mailmi atayım ya da direk tüketici haklarınamı başvurayım insanın canıyla oynuyolar resmen
ne demek ya hiç bi sorunu olmayan bakımları yapılmış motorun durduk yere şasesi kırılıyo Allahdan hızlı değildim neyse önerilerinizi bekliyorum
ama kararım kesin bu işin arkasını bırakmıcam motor resmen ikiye katlandı resimlerinide eklerim bi ara
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...252.imageshack.us/img252/2999/34761380.th.jpg[/URL]
Dün motoru olduğu yerde devirdim.Resimdeki yerde kırıklar oluştu,motorun goruntusu cok kotu oldu. Bi kaç kez daha düşürmüştüm ama çizikler dısında sorun yoktu. Çok üzüldüm,ufacık bi darbeye maruz kalınca kırıldır: O resimdeki bölgenin kırıklarına,içe göçmesine ne yapabiilirim. Siteden baktım aynısı 60 tl falan..
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...252.imageshack.us/img252/2999/34761380.th.jpg[/URL]
Dün motoru olduğu yerde devirdim.Resimdeki yerde kırıklar oluştu,motorun goruntusu cok kotu oldu. Bi kaç kez daha düşürmüştüm ama çizikler dısında sorun yoktu. Çok üzüldüm,ufacık bi darbeye maruz kalınca kırıldır: O resimdeki bölgenin kırıklarına,içe göçmesine ne yapabiilirim. Siteden baktım aynısı 60 tl falan..
Bu şasi kırılmasını engellemek için ne yapmak lazım,Allah muhafaza bi gun yuksek hızdayken basımıza gelirse sonucu kötü olur. Motorun grenajını söküp bakıcam ben. Bugun 50-60 km yol yaptım ara ara aklıma geldi yavasladım.. Bi önlemini mutlaka almak gerek...
@Zozturk hocam denerim,hatta yarın resim cekip koyarım duruma göre tavsiyelerinizi beklerim. O resimdeki alan temsili.
Ama en önemli konu şasi kırılması. Çoğu zaman artçım ile kullanıyorum. Böyle birşeye maruz kalmamak için tedbir neyse almak gerekir. Canımız söz konusu çünkü.