- Katılım
- 25 Nis 2008
- Mesajlar
- 318
keşke egsozun orjinalliğini bozmasaydın ama şekil olarak hoş alaadinin lambasına benziyor
egzosu kesmemdeki sebep üzerindeki zımbırtı ağırlık yapıyor ve çukurlarda yada taşlı bi yoldan geçince egzosu tutan civata yerinden egzos patlıyordu bende bu şekilde kestirdim orjinalliği umurumda değildi önemli olan sağlam olmasıydı aslında kötüde durmuyor =) ve sesi daha bi hoş çıkıyordu =) sattımya özlüyorum ama olsun diğerine alışıyorum =)
yavrumalikanem ben bide orjinalliğini bozmadan modifiye yapmıştım motora
1- mavi led ışık taktırdım akşamları çok net görünüyor.
2- arka tekeri değiştim dişli ve esnek taktırdım virajlarda hiç kaymıyor gayet güzel.
3- farın yanındaki mondial yazılarını ve alttaki race tech yazılarını çıkardım böyle daha şekil + elcikleri değiştim.
4- aynaları değiştim motorun gri ve gümüş gri olan renkleri ile çok uyumlu oldu ( elcik , fren ve ayna üçüde birbirine uyumlu oldu )
5- özel olarak 4'lü yaptırdım acil işlerinizde yakın 4'lüyü basın gidin yada durakladığınızda yakın rahatça bekleyin.
6- egzosun üstündeki fazlalığı kestirdim o fazlalık ağırlık yapıyor ve zamanla egzos civata yerinden kırılıyor şimdi ise taş gibi ve daha güzel.
7- kayışı yeni değiştim artı subap ve rölanti ayarı yaptırdım motorun kalkışı ve gidişi 10 numara oldu.
8- motorun kavramasını debriyaj balatasını yeni değiştim, en az 1 sene zamanında bakımını yaptırdığınız sürece başka bi yerden arıza çıkartacağını sanmıyorum..
9- motorun egzos ve diğer taraftaki korumalığını siyah olan yerleri siyah spreyle boyadım gıcır gıcır oldu.
10- motorcular çakmaklığı kullanma elektriğe fazla yüklendiği için kabloları yakar dedi bende çakmaklığı çıkardım yerine telefon şarj eden cihaz taktım resimde görüldüğü gibi 10 numara oldu hemde işimi görüyor..
11- motora biri kalın biri ince çift korna taktırdım inanın araba kornasından daha iyi ses çıkıyor kornayı duyan araba sanıyor yani gayet güzel..
kardeş senin motorun ön farları orjinal farlarımı sanki bi acayip yanıyor karanlık olduğu için mi öle yoksa ?herkeze tekrar selam zc kullanıcıları elektrikten biraz anlıyorsanız resimlerde gördüğünüz gibi yapmanız en fazla bi yarım saatinizi alır ve tavsiye ederim millet bakarken gözü kalıyor
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
birde kullandığım malzemeler bildiğiniz meşhur motor yağı ortadaki fren hidroliği dot3 birde malum konu difransiyel yağı dediğim şanzıman değil lütfen aramızda çatışma çıkmasın sadece bu yaş hem difransiyelde hem şanzıman da kullanılıyor ben motorda 110 ml. diye yazan difransiyel denen kısımda kullanıcam bi aksilik olmazsa ilk salı akşamı yapıcam bakalım ortaya ne çıkıcak vatana millete hayırlı olsun :queen:
ERKİN sana özendim gittim elcikleri değiştirdim![]()
Motoru tam benm istediğim gibi yapmıssın helal olsun... hüperparkllar yıne yanıyo mu yoksa parklar sınyalleremı gıttı
![]()
ıkıncı el 2009 model 7.000 kmde bır zc var satılık gayet guzel duruyor sıfırlarıda suan kampanyada bu aletlerın...1700 lıra cıvarında ıkıncı elmotora 1.200 lıra ıstıyorlar ne dersınız sızce sıfırmı ıkıncı elımı arkadaslar yardımcı olursanız sevınırım bırde ıkıncı el satıs sıgorta v.s ne kadara mal olur bana tam bılgı satısla ılgılı kıyaslama yapacağım keyfı bınılcek bır motor arıyordum sıfır alıp cok para vermek ıstemıyorum sadece yaz aylarında keyfe keder bıneceğim sımdıden tskler ılgılenırsenız msjla sevınırım...
2009 cıkıslı 700 kmde gorustum motor gayet guzel ıse gıdıp gelmekıcın kullanısmıs 1150 lıra sıgortayı devr edeceğiz ustume trafık 46 noter 30 derken 100 lırada öle gıdecek bana malıyetı 1300u bulacak..sıfırı 2000 lıraya gelıyor sıfırmı alırımdıyorsun kardesım ben cok takılı kaldım ya bu konuda 700 lıra fark atıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 ----------
sızler zc kullanıcıları olduğunuz ıcın danısmakıstedım sızlerı takıp edıyorum sureklı
motor grı renkte cok temız bakmıs arkadas ıse gıdıp gelmek ıcın kullanmıs sadece bende keyfı alacağım ıcın bıneceğim 4 5 ay kısın yatacak 700 fazladan vermıyım dıyorum..sorun cıkartırsada sans 2.el ısı sıfırları bıle sorunlu cıkıyor fabrıkadan garantısı 1 yıl daha varmıs.sabah bakmaya gıdıcem ınsallah alırım bı sonuca ulastırırm aranıza katılırım tamamıyletskler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:58 ----------
sonucta ıse gıdıp gelmek ıcın kullanmısbakımlarını yapmıs sorun cıkarmaz ıns hersey kısmet ısı ve sans kazasız belasız cezasız surusler benım daha ehlıyet ısımolcak bıde ehlıyet alıcaz keyfı ıste baya pahalıya patlıyor motor tutku gercekten nerde eskı pejolar 103ler 105 cobralar![]()
1.690.00 lira sıfır fiyatı !!! 2 yılda garantili plaka çıkartman için faturadan sonra 3 ay zamanın var ben sıfırını alırdım ne olursa olsun...