Aynı sorunlar bendede vardı,benzin göstergem cama tık tık diye vurunca çalışıyordu,garantiden komple göstergeyi değiştirdim,bir tek eksoz kaldı.Yalnız şöyle bir durum var eksoz garantiden değişse bile yeni eksozda aynı sorunu yapacak bundan eminim.Maalesef bu motorların eksozları sorunlu,ben eksozumu üstten kestirmeyi düşünüyorum.Birde bende şöyle bir sorun var,motorla giderken özellikle 60 lı hızlarda motor hafif zıplayıp alçaldığında bızt bızt bızt diye bir ses geliyor.Acaba bunu neden yapar?Ben eksozdan diye düşünüyorum ama bide siz karar verin böyle bişey başına gelen var mı?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------
Zaten gittiğin yer Mondialin yetkili servisi değil,sadece mondiallerden anlayan yada eskiden mondialin servisliğini yapmış bir servistir.Sen mondialin sitesine gir oradaki güncel servisleri bir incele ve sana en yakın yere git.Başka yere gitme bakımlarını kaşelettir motorun garanti dışı kalmasın.Ben garantiyi çok önemsemiyordum ama komple göstergeyi garantiden değiştirdiler valla,hemde parçayı hemen getirdiler,getirdikten sonrada hemen arayıp haber veridler gelin takalım diye.Avcılardaki Atılgan Mondial bayisini herkese öneririm,müşteri memnuniyeti gayet iyi.