Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Haz 2010
Mesajlar
4
500 bakımı geliyor bugun 470 de fılandı yarın yaparım 500 nereye göturmelıyım sızce bugun bır servıse gıttım servısım ben ama para alıyorum dedı kaşem yok yaptıgımıda yazamıyorum dedı garantıye . anadolu yakasında nereye goturmelıyım arkadaslar*
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
500 bakımı geliyor bugun 470 de fılandı yarın yaparım 500 nereye göturmelıyım sızce bugun bır servıse gıttım servısım ben ama para alıyorum dedı kaşem yok yaptıgımıda yazamıyorum dedı garantıye . anadolu yakasında nereye goturmelıyım arkadaslar*

ben ervise gittiğime pişmanım kendi yapçağın bakım çok daha iyidir
ama garantiden çıkar
şahsen hç garanti kullanmadığımdan bakımlarını kendm yapıyorum.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Aynı sorunlar bendede vardı,benzin göstergem cama tık tık diye vurunca çalışıyordu,garantiden komple göstergeyi değiştirdim,bir tek eksoz kaldı.Yalnız şöyle bir durum var eksoz garantiden değişse bile yeni eksozda aynı sorunu yapacak bundan eminim.Maalesef bu motorların eksozları sorunlu,ben eksozumu üstten kestirmeyi düşünüyorum.Birde bende şöyle bir sorun var,motorla giderken özellikle 60 lı hızlarda motor hafif zıplayıp alçaldığında bızt bızt bızt diye bir ses geliyor.Acaba bunu neden yapar?Ben eksozdan diye düşünüyorum ama bide siz karar verin böyle bişey başına gelen var mı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------

500 bakımı geliyor bugun 470 de fılandı yarın yaparım 500 nereye göturmelıyım sızce bugun bır servıse gıttım servısım ben ama para alıyorum dedı kaşem yok yaptıgımıda yazamıyorum dedı garantıye . anadolu yakasında nereye goturmelıyım arkadaslar*

Zaten gittiğin yer Mondialin yetkili servisi değil,sadece mondiallerden anlayan yada eskiden mondialin servisliğini yapmış bir servistir.Sen mondialin sitesine gir oradaki güncel servisleri bir incele ve sana en yakın yere git.Başka yere gitme bakımlarını kaşelettir motorun garanti dışı kalmasın.Ben garantiyi çok önemsemiyordum ama komple göstergeyi garantiden değiştirdiler valla,hemde parçayı hemen getirdiler,getirdikten sonrada hemen arayıp haber veridler gelin takalım diye.Avcılardaki Atılgan Mondial bayisini herkese öneririm,müşteri memnuniyeti gayet iyi.
 
Katılım
24 Haz 2010
Mesajlar
45
hayırlı günler abicim bende bu motordan aldım bugün taksitli fiyat + plaka ruhsat gibi işlemler bana 1800 1900 arası tuttu peşin 1500e kadarda indiler ama peşin veremedim taksitli aldım gri rengi hoşuma gitti diğer renkler çok çatlak duruyodu bakalım yarın alacam allah nasip ederse kullandıktan sonra düşüncelerimi aktaracam
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
22
Aynı sorunlar bendede vardı,benzin göstergem cama tık tık diye vurunca çalışıyordu,garantiden komple göstergeyi değiştirdim,bir tek eksoz kaldı.Yalnız şöyle bir durum var eksoz garantiden değişse bile yeni eksozda aynı sorunu yapacak bundan eminim.Maalesef bu motorların eksozları sorunlu,ben eksozumu üstten kestirmeyi düşünüyorum.Birde bende şöyle bir sorun var,motorla giderken özellikle 60 lı hızlarda motor hafif zıplayıp alçaldığında bızt bızt bızt diye bir ses geliyor.Acaba bunu neden yapar?Ben eksozdan diye düşünüyorum ama bide siz karar verin böyle bişey başına gelen var mı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------



Zaten gittiğin yer Mondialin yetkili servisi değil,sadece mondiallerden anlayan yada eskiden mondialin servisliğini yapmış bir servistir.Sen mondialin sitesine gir oradaki güncel servisleri bir incele ve sana en yakın yere git.Başka yere gitme bakımlarını kaşelettir motorun garanti dışı kalmasın.Ben garantiyi çok önemsemiyordum ama komple göstergeyi garantiden değiştirdiler valla,hemde parçayı hemen getirdiler,getirdikten sonrada hemen arayıp haber veridler gelin takalım diye.Avcılardaki Atılgan Mondial bayisini herkese öneririm,müşteri memnuniyeti gayet iyi.


mert o bızt bızt ses bendende geliyo ibre 50 ile 60 arasında geliyo sonra kayboluyo sendedemi öyle
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaslar motorum ilk bakımada girdi 1600 km oldu ama ortalama bir depoyla 120 130 km anca gidiyo dün depoda benzin oldugu halde yolda kaldım sonra benzin aldım devam ettim benzin baya bir görünüyodu kafayı yedim resmen bana bi tavsiye verin
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
Arkadaşlar acil yardım 50 yi geçtimde motorun arkasından çat çat diye sesler geliyo ama çözemedim nerden geldigini tecrübelerinizle yardım pls

teşhis:
ses eğer arkadan geliyorsa ve fren yaptığında dha çok hissediliyorsa muhtemelen arka teker göbeği gevşemiştir. fren yapıp arka tekeri kaydırıyorsan ki bunu yapanlar daha çok görülüyor bu sorun gevşeme yapıyor.

tedavi : aracı orta ayağa al. arka tekeri yerden kes ve tekeri arkadan tutup sağa sola salla. eğer sallantı varsa çözüm tamircide. üç-beş tl ye sıktır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:33 ----------

arkadaslar motorum ilk bakımada girdi 1600 km oldu ama ortalama bir depoyla 120 130 km anca gidiyo dün depoda benzin oldugu halde yolda kaldım sonra benzin aldım devam ettim benzin baya bir görünüyodu kafayı yedim resmen bana bi tavsiye verin

teşhis: benzin şamandırasında sorun var.
tedavi : şamandırayı araç garanti süresindeyse garanti kapsamında değiştiriyorlar. değiştirilse bile sen yine de km yi kontrol et. 120 km dolunca direk benzinliğe gir. yolda kaldığın durumlarda aracı orta ayağa al bir müddet ki 25 30 saniye aracı salla. depodaki tüm benzin kanallara süzülsün ve bir miktar daha gidebilesin. :rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
arkadaslar motorum ilk bakımada girdi 1600 km oldu ama ortalama bir depoyla 120 130 km anca gidiyo dün depoda benzin oldugu halde yolda kaldım sonra benzin aldım devam ettim benzin baya bir görünüyodu kafayı yedim resmen bana bi tavsiye verin

bendede aynı sorun var şamandıra değişti ama düzelmedi , nedeni ise ibre biraz yanlış takılmış çeyrek depaya geldiğinde bitiyor ve full lediğim zaman ibrenin full yeriini geçtiği gibi en üstteki son çizgiye kadar geliyor :D senin sorununda galiba benm ki gibi ancak ben sorun etmedim varsın çeyrekte bitsin ben nerede biteceğini bileyim de :D
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
ustam bak iki gün önce yolda kaldım işte bak bugun de baktım ibre gene dipte
gittim benzin aldım deponun dibindede benzin görünüyo az bişey depoyu fullettim 3 litre benzin aldı:S salla salla 3.1 aldı bu depo 5.8 lt degil mi ayrıca ogun bu içinde olan kadar depoyla ben yolda kaldım motoruda bogmadım ortalama hızım 50 dir 50 yi geçmiyom yolda dagılcak die:) kurban olim bişey deyin bana poda cıkması gereken bişey falan mı var acaba benzin ondan dolayımı bitmeden yolda bırakıyo benzin azalınca
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
depo boşken o ibrede göstergenin en alt kısmına getirilebilir
gösterge sçkülünce görülür
bi çözm ama işe yararmı bilmem
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
rodajı düzgün yapmıyorunuz anladığım kadarıyla

Valla rodajı gayet iyi geçirdim,motorum baya randumanlı.Sakin kullandım,fakat o bızt bızt ses canımı sıkıyor.Ayrıca bugün İstanbul'dan Zonguldak Ereğliye yolculuk yaptım aralıksız 300km.Aralıksız dediğim 5 dklık 3 tane mola.Ama yolda karbüratör maniflodu yırtıldı,küçük bir yerden hava alıyor ve rolanti bozukluğuna sebep oluyor.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
o ses 60 ı fln geçince azcık zorlayınca olan sesse
heralde o ses bu motorda kronik
2 zc ye bindim ikisinde de aynı
sinir bozucu
ama masum bir ses gibi :silent:


bizim topicte yazın gelmesiyle öldü
gerçi bende yokum cumarteisden sonra
herkeze kazasız iyi sürüşler
 
Katılım
4 Tem 2010
Mesajlar
4
Nolur yardımcı olun . Mondial zc motor aldım hiç ama hiç memnun değilim . üstelik 2007 modelini satmışlar sonradan fark ettim . Başka bir mondial motorla değiştirmek istediğimde ise işlemleri yaptık artık dediler . Yok mudur bunun bi hukuki yolu . Istemiyorum ben bu motoru değiştirmek istiyorummm lütfen yardımcı olun
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
22
Nolur yardımcı olun . Mondial zc motor aldım hiç ama hiç memnun değilim . üstelik 2007 modelini satmışlar sonradan fark ettim . Başka bir mondial motorla değiştirmek istediğimde ise işlemleri yaptık artık dediler . Yok mudur bunun bi hukuki yolu . Istemiyorum ben bu motoru değiştirmek istiyorummm lütfen yardımcı olun


2007 modeli önemli değil trafiğe cıkış tarihi önemli zaten zc lerin son modeli 2007 ondan sonra üretimi yok.. Başka mondialle değiştirmek istiyorum demişsin mondialler içinde en yakısıklısı Zc seni çözemedım ben
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Nolur yardımcı olun . Mondial zc motor aldım hiç ama hiç memnun değilim . üstelik 2007 modelini satmışlar sonradan fark ettim . Başka bir mondial motorla değiştirmek istediğimde ise işlemleri yaptık artık dediler . Yok mudur bunun bi hukuki yolu . Istemiyorum ben bu motoru değiştirmek istiyorummm lütfen yardımcı olun

nasıl kullandığına bağlı motordan memnun olup olmaman
ayrıca
mandi arasanda
en kalitelisi zc bide zat
rs ler falan pek iyi diğil denedim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst