Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
egzosu kesmemdeki sebep üzerindeki zımbırtı ağırlık yapıyor ve çukurlarda yada taşlı bi yoldan geçince egzosu tutan civata yerinden egzos patlıyordu bende bu şekilde kestirdim orjinalliği umurumda değildi önemli olan sağlam olmasıydı aslında kötüde durmuyor =) ve sesi daha bi hoş çıkıyordu =) sattımya özlüyorum ama olsun diğerine alışıyorum =)

yavrumalikanem ben bide orjinalliğini bozmadan modifiye yapmıştım motora ;)
1- mavi led ışık taktırdım akşamları çok net görünüyor.
2- arka tekeri değiştim dişli ve esnek taktırdım virajlarda hiç kaymıyor gayet güzel.
3- farın yanındaki mondial yazılarını ve alttaki race tech yazılarını çıkardım böyle daha şekil + elcikleri değiştim.
4- aynaları değiştim motorun gri ve gümüş gri olan renkleri ile çok uyumlu oldu ( elcik , fren ve ayna üçüde birbirine uyumlu oldu )
5- özel olarak 4'lü yaptırdım acil işlerinizde yakın 4'lüyü basın gidin yada durakladığınızda yakın rahatça bekleyin.
6- egzosun üstündeki fazlalığı kestirdim o fazlalık ağırlık yapıyor ve zamanla egzos civata yerinden kırılıyor şimdi ise taş gibi ve daha güzel.
7- kayışı yeni değiştim artı subap ve rölanti ayarı yaptırdım motorun kalkışı ve gidişi 10 numara oldu.
8- motorun kavramasını debriyaj balatasını yeni değiştim, en az 1 sene zamanında bakımını yaptırdığınız sürece başka bi yerden arıza çıkartacağını sanmıyorum..
9- motorun egzos ve diğer taraftaki korumalığını siyah olan yerleri siyah spreyle boyadım gıcır gıcır oldu.
10- motorcular çakmaklığı kullanma elektriğe fazla yüklendiği için kabloları yakar dedi bende çakmaklığı çıkardım yerine telefon şarj eden cihaz taktım resimde görüldüğü gibi 10 numara oldu hemde işimi görüyor..
11- motora biri kalın biri ince çift korna taktırdım inanın araba kornasından daha iyi ses çıkıyor kornayı duyan araba sanıyor yani gayet güzel..
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87
egzosu kesmemdeki sebep üzerindeki zımbırtı ağırlık yapıyor ve çukurlarda yada taşlı bi yoldan geçince egzosu tutan civata yerinden egzos patlıyordu bende bu şekilde kestirdim orjinalliği umurumda değildi önemli olan sağlam olmasıydı aslında kötüde durmuyor =) ve sesi daha bi hoş çıkıyordu =) sattımya özlüyorum ama olsun diğerine alışıyorum =)

yavrumalikanem ben bide orjinalliğini bozmadan modifiye yapmıştım motora ;)
1- mavi led ışık taktırdım akşamları çok net görünüyor.
2- arka tekeri değiştim dişli ve esnek taktırdım virajlarda hiç kaymıyor gayet güzel.
3- farın yanındaki mondial yazılarını ve alttaki race tech yazılarını çıkardım böyle daha şekil + elcikleri değiştim.
4- aynaları değiştim motorun gri ve gümüş gri olan renkleri ile çok uyumlu oldu ( elcik , fren ve ayna üçüde birbirine uyumlu oldu )
5- özel olarak 4'lü yaptırdım acil işlerinizde yakın 4'lüyü basın gidin yada durakladığınızda yakın rahatça bekleyin.
6- egzosun üstündeki fazlalığı kestirdim o fazlalık ağırlık yapıyor ve zamanla egzos civata yerinden kırılıyor şimdi ise taş gibi ve daha güzel.
7- kayışı yeni değiştim artı subap ve rölanti ayarı yaptırdım motorun kalkışı ve gidişi 10 numara oldu.
8- motorun kavramasını debriyaj balatasını yeni değiştim, en az 1 sene zamanında bakımını yaptırdığınız sürece başka bi yerden arıza çıkartacağını sanmıyorum..
9- motorun egzos ve diğer taraftaki korumalığını siyah olan yerleri siyah spreyle boyadım gıcır gıcır oldu.
10- motorcular çakmaklığı kullanma elektriğe fazla yüklendiği için kabloları yakar dedi bende çakmaklığı çıkardım yerine telefon şarj eden cihaz taktım resimde görüldüğü gibi 10 numara oldu hemde işimi görüyor..
11- motora biri kalın biri ince çift korna taktırdım inanın araba kornasından daha iyi ses çıkıyor kornayı duyan araba sanıyor yani gayet güzel..




mavi led ışık taktırdım akşamları çok net görünüyor. neresıne ve nasıl :):):):):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeze tekrar selam zc kullanıcıları elektrikten biraz anlıyorsanız resimlerde gördüğünüz gibi yapmanız en fazla bi yarım saatinizi alır ve tavsiye ederim millet bakarken gözü kalıyor :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


birde kullandığım malzemeler bildiğiniz meşhur motor yağı ortadaki fren hidroliği dot3 birde malum konu difransiyel yağı dediğim şanzıman değil lütfen aramızda çatışma çıkmasın sadece bu yaş hem difransiyelde hem şanzıman da kullanılıyor ben motorda 110 ml. diye yazan difransiyel denen kısımda kullanıcam bi aksilik olmazsa ilk salı akşamı yapıcam bakalım ortaya ne çıkıcak vatana millete hayırlı olsun :queen:
kardeş senin motorun ön farları orjinal farlarımı sanki bi acayip yanıyor karanlık olduğu için mi öle yoksa ?
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87
Motoru tam benm istediğim gibi yapmıssın helal olsun... hüper :) parkllar yıne yanıyo mu yoksa parklar sınyalleremı gıttı :D
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
ERKİN sana özendim gittim elcikleri değiştirdim :p


cimri olma git aynalarıda benim aynalar gibi taktır bak o zaman şeklini gör benim motordaki özellikleri görenler iyice inceleyenler bi daha hasta oluyodu motora :mrgreen: tekeri dişli taktırmam , dörtlü sinyal , biri ince biri kalın korna araba kornası , led ışık , yan tarafa ateş kaplan şekli , telefon şarj cihazı , elcikler , aynalar , vs vs pıffff :):p:bounce:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
22
200 km oldu motor 200. km de benzin deposunun altındaki benzinin geçişini sağlan siyah bi boru gibi bşy vardı iğne kadar delinmiş benzin kaçırıyodu neyseki hemen fark edip boruyu değiştirdim
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
22
fıkırlerınızı alırsamıyı olucak

ıkıncı el 2009 model 7.000 kmde bır zc var satılık gayet guzel duruyor sıfırlarıda suan kampanyada bu aletlerın...1700 lıra cıvarında ıkıncı elmotora 1.200 lıra ıstıyorlar ne dersınız sızce sıfırmı ıkıncı elımı arkadaslar yardımcı olursanız sevınırım bırde ıkıncı el satıs sıgorta v.s ne kadara mal olur bana tam bılgı satısla ılgılı kıyaslama yapacağım keyfı bınılcek bır motor arıyordum sıfır alıp cok para vermek ıstemıyorum sadece yaz aylarında keyfe keder bıneceğim sımdıden tskler ılgılenırsenız msjla sevınırım...
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
32
Motoru tam benm istediğim gibi yapmıssın helal olsun... hüper :) parkllar yıne yanıyo mu yoksa parklar sınyalleremı gıttı :D

hocam ilk resimde yanda yanan iki ışık parklar kısaya aldımmı yine normal orta far yanıyor sinyallerle park kablolarının yerini değiştirdim tabi ampulleride ama park ampullerini kuvvetlendirdim

ISEPULTURAI
hocam ışıklar normal değil yazdığım gibi yerleri değişmiş şekilde en büyük faydası virajlı yollarda motoru çevirmeden viraj yandaki yanı eski sinyal ışıklarının yuvalarında bulunan ışıklarla bir nevi arabadaki sis lambaları gibi direk sağa ve sola ışıgı yayıyor diğer faydası motor güzel gözüküyor :)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
ıkıncı el 2009 model 7.000 kmde bır zc var satılık gayet guzel duruyor sıfırlarıda suan kampanyada bu aletlerın...1700 lıra cıvarında ıkıncı elmotora 1.200 lıra ıstıyorlar ne dersınız sızce sıfırmı ıkıncı elımı arkadaslar yardımcı olursanız sevınırım bırde ıkıncı el satıs sıgorta v.s ne kadara mal olur bana tam bılgı satısla ılgılı kıyaslama yapacağım keyfı bınılcek bır motor arıyordum sıfır alıp cok para vermek ıstemıyorum sadece yaz aylarında keyfe keder bıneceğim sımdıden tskler ılgılenırsenız msjla sevınırım...


bu motorun sigortası yada kaskosu alarmdır.
ayrıca 2009 model nasıl oluyor
ruhsatında 2009 mu 2006 mı yazıyor
2009 trafik çıkışlı heralde ama
0 ı tercşh ederm :)
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
22
wolky kardesım

2009 cıkıslı 700 kmde gorustum motor gayet guzel ıse gıdıp gelmekıcın kullanısmıs 1150 lıra sıgortayı devr edeceğiz ustume trafık 46 noter 30 derken 100 lırada öle gıdecek bana malıyetı 1300u bulacak..sıfırı 2000 lıraya gelıyor sıfırmı alırımdıyorsun kardesım ben cok takılı kaldım ya bu konuda 700 lıra fark atıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 ----------

sızler zc kullanıcıları olduğunuz ıcın danısmakıstedım sızlerı takıp edıyorum sureklı
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
http://yfrog.com/evp1050850adassdj


buda benim motor
sky abi boyanın solmaması için sen ne kullanıyordun
daha önceki sayfaları okurken rastlamıştım sen bahsediyordun böyle bir şeyden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:20 ----------

2009 cıkıslı 700 kmde gorustum motor gayet guzel ıse gıdıp gelmekıcın kullanısmıs 1150 lıra sıgortayı devr edeceğiz ustume trafık 46 noter 30 derken 100 lırada öle gıdecek bana malıyetı 1300u bulacak..sıfırı 2000 lıraya gelıyor sıfırmı alırımdıyorsun kardesım ben cok takılı kaldım ya bu konuda 700 lıra fark atıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 ----------

sızler zc kullanıcıları olduğunuz ıcın danısmakıstedım sızlerı takıp edıyorum sureklı

motorun bi ağrızası yoksa neden olmasın 700 tl az para değil
ama ilerde bi sorun çıkarmasında
rodajının nasıl yapıldığıda önemli abicim
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
22
sıfırdan farksız duruyor

motor grı renkte cok temız bakmıs arkadas ıse gıdıp gelmek ıcın kullanmıs sadece bende keyfı alacağım ıcın bıneceğim 4 5 ay kısın yatacak 700 fazladan vermıyım dıyorum..sorun cıkartırsada sans 2.el ısı sıfırları bıle sorunlu cıkıyor fabrıkadan garantısı 1 yıl daha varmıs.sabah bakmaya gıdıcem ınsallah alırım bı sonuca ulastırırm aranıza katılırım tamamıyle:)tskler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:58 ----------

sonucta ıse gıdıp gelmek ıcın kullanmısbakımlarını yapmıs sorun cıkarmaz ıns hersey kısmet ısı ve sans kazasız belasız cezasız surusler benım daha ehlıyet ısımolcak bıde ehlıyet alıcaz keyfı ıste baya pahalıya patlıyor motor tutku gercekten nerde eskı pejolar 103ler 105 cobralar:):)
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
motor grı renkte cok temız bakmıs arkadas ıse gıdıp gelmek ıcın kullanmıs sadece bende keyfı alacağım ıcın bıneceğim 4 5 ay kısın yatacak 700 fazladan vermıyım dıyorum..sorun cıkartırsada sans 2.el ısı sıfırları bıle sorunlu cıkıyor fabrıkadan garantısı 1 yıl daha varmıs.sabah bakmaya gıdıcem ınsallah alırım bı sonuca ulastırırm aranıza katılırım tamamıyle:)tskler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:58 ----------

sonucta ıse gıdıp gelmek ıcın kullanmısbakımlarını yapmıs sorun cıkarmaz ıns hersey kısmet ısı ve sans kazasız belasız cezasız surusler benım daha ehlıyet ısımolcak bıde ehlıyet alıcaz keyfı ıste baya pahalıya patlıyor motor tutku gercekten nerde eskı pejolar 103ler 105 cobralar:):)

bence al kaçırma daha 700 km de ise bakımları zaten ilk bakımı (500) yapılmıştır o fiyata kaçırma heleki gri ise hiç kaçırma hem kir tutmaz :wiinkk:

sen anlıyorsan motordan gidince bi kontrol et anlamıyorsan yanında anlayan biriile git sinyallerine farlarına uzun kısalara stop lambasına vs vs kırığına döküğüne bak yani iyice bi kontrol et baktınki temiz bi sorunu yok al adamı git notere derim :wiinkk::cat:
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
1.690.00 lira sıfır fiyatı !!! 2 yılda garantili plaka çıkartman için faturadan sonra 3 ay zamanın var ben sıfırını alırdım ne olursa olsun...
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
22
kararımı verdım sıfır alıyorum

bugunkısmetse mondial bayilerinigezip sıfır bakacağımgrı renkte faturalı 3 ay suresı varsa cok ıyımıs yardımcı olurlar herhalde herkeze tskler umarımutandırmaz 150 zc benı kazasız belasız surusler
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
22
Arkadaşlar acil yardım 50 yi geçtimde motorun arkasından çat çat diye sesler geliyo ama çözemedim nerden geldigini tecrübelerinizle yardım pls
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Eksozdan geliyor maalesef,ilerde o ses dahada büyüyecek.Bendede öyle çat çat diye başlamıştı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst