Benim düşüncemi söyleyim yine... MCT'yi satarken vergi v.s. borçlarını alacak insana söylerim ve bu rakamı fiyattan düşerim, kabul ederse motoru veririm... Artık ne kadar anlaşırsın bilemem, elimde geriye kalan paraya da bir miktar daha ekler ZC'mi alırdım... Ama tabii daha önce de söylediğim gibi karar senin...
Attan inip eşşeğe binme konusuna gelince de açıkcası motor konusunda yeni biriyim fakat eski ve tecrübeli arkadaşlarla konuştuğumda çok farklı tarz ve cc de motor kullandıklarını ve hepsinin de kendine göre zevki, keyfi olduğunu ona göre de artı ve eksilerinin olduğunu söylediler... Ben bu güne kadar hiç vitesli motor kullanmadım mesela çok da hevesim var...Kısmetse Regal Raptor alıcam...Bu biraz da motordan ne beklediğinle alakalı, yada motora binme amacınla ilgili...Ulaşım mı amacın, yoksa sadece haftasonu zevkine mi gezmek, yada her ikisi... Bu soruların cevabı bence senin MCT yi veya ZC'yi seçmene yardımcı olur... Kimine göre MCT attır, kimine göre ZC... Kimi ZC'sini çok sever Hayabusa versen değişmez... (Tamam Abartılı bi örnek oldu... :queen: ) Kimi için MCT eşektir, ZC attır... Bu tamamen senin ihtiyacına ve zevkine kalmış...Bu benim düşüncem...
Tekrar söylüyorum ben olsam sorunlu bi MCT ile uğraşcağıma sıfır km ZC alırım yada illaki MCT diyorsan sorunlu MCT'ni satıp eli yüzü düzgün sorunsuz bi MCT alabilirsin...Netten baktığım kadarıyla orta halli bi MCT'yi ZC fiyatına alabilirsin..Tabii ikinci el olmasın dersen bişey diyemem...:cherry: