Merhaba arkadaşlar... Perşembe günü Mondial bayiinde öylesine dolaşırken, bi anda bi gazla arkadaşa 150 ZC aldık... Turuncu renkli... Motor kampanyalı fiyatda bildiğiniz gibi ama nakit çıkaramadığımız için taksitle vade farklı aldık, 170 TL taksitli 2.000 TL'ye mal oldu bize... Nakit fiyatına taksit olsaydı harika olacaktı... Ama motoru beğenip, gözümüzü de karartıp aldık... :silent:
Bi süredir de bu sayfaları takipteydim... Ama sıkıntı şu ki ; bir kısım kullanıcı bu şartlar altında bu motordan memnunken, bir kısmı da aman sakın almayın diye tepki veriyor... Olumlu veya olumsuz yönde çoğunlukta bi tepki olsa bu kadar kafa karışıklığı olmayacak, kötüyse kötüdür deyip alınmayacak motor yada iyidir, alınır, binilir deyip alınacak... Ama demek ki bu biraz da şans işi... Kimine piyangodan sıkıntılı motor çıkıyor, kimi de şanslı sorun yaşamıyor...
Bakalım biz de bi kumar oynadık ama ne derece doğru yaptık bilemiyorum... Umarım şanlı olan kısımda yer alırız... Görsellik olsun, tarz olsun hoş bi motor, umarım bizi pişman etmez... Motor hakkındaki izlenimlerimizi, merakımızı, sorunlarımızı bu başlıkta altında sizlerle paylaşacağız... Herşeyi zaman göstercek...
Bilgilerinizi paylaşmayı esirgemediğiniz için teşekkürler... Hepinize kazasız, cezasız, bol güneşli günlerde bol rüzgarlı sürüşler dilerim... :bounce: