yağlama söz konusu değil...
onde bir kasnak arkada bir kasnak ve bu kasnakların balatalar tarafından hareket ettirdiği arkadaki kasnakla paralel 3. kasnak , bu 3. kasnakta arka tekere hareketi veriyor.
ön kasnak direk motordan gücü aldığı için en başta çapı epey dar , arka kasnaksa ilk kalkışta epey geniş hızlandıkça ön kasnak genişlerken arka aksnakta aksine daralıyor bu da vites değiştirmeden vites değiştirir gibi hareket etmesini sağlıyor bu sistemi yağlamaya gerek yok çünkü ortada bir dişli zincir vs yok . kasnakları birbirine birleştiren kayış ve eğer bu kayışı veya balataları yağlarsan olacak olan motorun kavramayı kaçırmasıdır ve bu da motorunuza daha yüksek devirde daha az sürat sağlar ve ayrıca balatalarında gereksiz aşınmasını sağlar bu da motorunuza zarar