Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Yamaha ve Honda ibrelerini GPS'ye mi bagliyorda bu kadar eminsin onun ibresinin dogru gösterdigine ?

honda innova gps ile test edilmiştir bizzat kendim tarafından :cat:

ybr nin de doğru gösterdiği zaten bariz belli :cat:
 
Katılım
29 May 2010
Mesajlar
36
Arkadaşlar mototru ilk aldığımda çakmaklığı iptal ettireyimmi ve lastikleri hemen mi değiştiriyim yoksa rodaj bitine kadar veya 2 sene sonramı değiştiriyim.Eğer değiştiriceksem hangi markayla değiştiriyim michelin, metzeler hangi modelleri?
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
09._kavrama_grubu_12543.jpg



yağlama söz konusu değil...

onde bir kasnak arkada bir kasnak ve bu kasnakların balatalar tarafından hareket ettirdiği arkadaki kasnakla paralel 3. kasnak , bu 3. kasnakta arka tekere hareketi veriyor.

ön kasnak direk motordan gücü aldığı için en başta çapı epey dar , arka kasnaksa ilk kalkışta epey geniş hızlandıkça ön kasnak genişlerken arka aksnakta aksine daralıyor bu da vites değiştirmeden vites değiştirir gibi hareket etmesini sağlıyor bu sistemi yağlamaya gerek yok çünkü ortada bir dişli zincir vs yok . kasnakları birbirine birleştiren kayış ve eğer bu kayışı veya balataları yağlarsan olacak olan motorun kavramayı kaçırmasıdır ve bu da motorunuza daha yüksek devirde daha az sürat sağlar ve ayrıca balatalarında gereksiz aşınmasını sağlar bu da motorunuza zarar
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
honda innova gps ile test edilmiştir bizzat kendim tarafından :cat:

ybr nin de doğru gösterdiği zaten bariz belli :cat:

arkadaşlar kusura bakmayın konuya girmek zorunda kaldım arkadaşım şu Japon fanatikliğinden vaz geçin ya mondialin diğer modellerini bilmiyorum kullanmadığım için ama şu kadarını söyleyeyim sana benim Mondial 150 Hs Scooterım vardı sıfır almıştım Otobanda Suzuki GSR 600 ile test ettik benim motorun Km Saatini ve sonuç 90 km hızla yan yana giderken GSR 600 dijital km saatide 90 km'yi gösteriyordu.belki GSR nin de km saati bozuktur:queen:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
09._kavrama_grubu_12543.jpg



yağlama söz konusu değil...

onde bir kasnak arkada bir kasnak ve bu kasnakların balatalar tarafından hareket ettirdiği arkadaki kasnakla paralel 3. kasnak , bu 3. kasnakta arka tekere hareketi veriyor.

ön kasnak direk motordan gücü aldığı için en başta çapı epey dar , arka kasnaksa ilk kalkışta epey geniş hızlandıkça ön kasnak genişlerken arka aksnakta aksine daralıyor bu da vites değiştirmeden vites değiştirir gibi hareket etmesini sağlıyor bu sistemi yağlamaya gerek yok çünkü ortada bir dişli zincir vs yok . kasnakları birbirine birleştiren kayış ve eğer bu kayışı veya balataları yağlarsan olacak olan motorun kavramayı kaçırmasıdır ve bu da motorunuza daha yüksek devirde daha az sürat sağlar ve ayrıca balatalarında gereksiz aşınmasını sağlar bu da motorunuza zarar


Kardeşim çok güzel açıklamışsın.Bu motorlarda şanzuman yağı diye birşey yok.Zaten kitapçıktaki resimlerde bizim motorun resimleri değil.Her modelin kitapçığıda aynı.Neyse ille de şanzuman yağını değiştirmek isteyen arkadaş varsa herhangi bir servise gitsin sorsun.
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
22
merhaba

herkeze slm arkadaslar gecen hafta bızım bayıde motor olmadığı ıcın bu haftayı beklemek zorunda kaldım 150 zc ve rf arasında kararsız kalmıstım kararımı 150 zcden yana kullanacağım..yolda daha ağır ve yatkın olduğu ıcın renk konusunde sız kullanıcalar bana yardımcı olursanız sevınırım mavı hoş duruyor hatayı cok bellı eder grı nasıldır sızce sade ve hatayı kapatan bır renk bırde bu ondekı plastık sıyah kısmı boyatabılırmıyım... sımdıden tskler kazasız surusler
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
honda innova gps ile test edilmiştir bizzat kendim tarafından :cat:

ybr nin de doğru gösterdiği zaten bariz belli :cat:

Bunu bilmem iyi oldu :) bizim orda cok kisi var benim Motor 140 vurdu diyorlar hep bi deneyelim YBR'ile :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:10 ----------

Arkadaşlar mototru ilk aldığımda çakmaklığı iptal ettireyimmi ve lastikleri hemen mi değiştiriyim yoksa rodaj bitine kadar veya 2 sene sonramı değiştiriyim.Eğer değiştiriceksem hangi markayla değiştiriyim michelin, metzeler hangi modelleri?

Duyduma göre cogu kisi sigorta patlatmis cakmaklik yuzunden, bence iptal et. Lastiklerin eher islak zeminde surmeyeceksen yeter sana, ama denistirmek istersen Duro tipi taktir, kaliteli lastiklerden kalir yani yoktur fazla paraya bayilmassin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:14 ----------

09._kavrama_grubu_12543.jpg



yağlama söz konusu değil...

onde bir kasnak arkada bir kasnak ve bu kasnakların balatalar tarafından hareket ettirdiği arkadaki kasnakla paralel 3. kasnak , bu 3. kasnakta arka tekere hareketi veriyor.

ön kasnak direk motordan gücü aldığı için en başta çapı epey dar , arka kasnaksa ilk kalkışta epey geniş hızlandıkça ön kasnak genişlerken arka aksnakta aksine daralıyor bu da vites değiştirmeden vites değiştirir gibi hareket etmesini sağlıyor bu sistemi yağlamaya gerek yok çünkü ortada bir dişli zincir vs yok . kasnakları birbirine birleştiren kayış ve eğer bu kayışı veya balataları yağlarsan olacak olan motorun kavramayı kaçırmasıdır ve bu da motorunuza daha yüksek devirde daha az sürat sağlar ve ayrıca balatalarında gereksiz aşınmasını sağlar bu da motorunuza zarar

Sanziman yagi o parcalari yaglamiyor kardes, debriajdan aldigi torku onun arkasindaki bir defransiyel gibi birsey ile arka lastige veriyor ve o 150ml kadarcik miktar onun icin:cat: 150ml butun sanzimani yaglayamaz zaten mantik biraz:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:17 ----------

http://yfrog.com/0rarticle161266778484j[IMG]

Ahanda bunu yagliyor iste :)[COLOR="Silver"]

[SIZE=1]---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:33 ----------[/SIZE]

[/COLOR][IMG]http://yfrog.com/0rarticle161266778484j[/IMG1] 1'i sil gerisi ayni sizinki gibi ama gelmiyor ortaya ?

Arkadaslar resim neden cikmiyor ortaya ?
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
32
ilk test eden ben olucam ozaman

herkeze tekrar selam zc kullanıcıları elektrikten biraz anlıyorsanız resimlerde gördüğünüz gibi yapmanız en fazla bi yarım saatinizi alır ve tavsiye ederim millet bakarken gözü kalıyor :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


birde kullandığım malzemeler bildiğiniz meşhur motor yağı ortadaki fren hidroliği dot3 birde malum konu difransiyel yağı dediğim şanzıman değil lütfen aramızda çatışma çıkmasın sadece bu yaş hem difransiyelde hem şanzıman da kullanılıyor ben motorda 110 ml. diye yazan difransiyel denen kısımda kullanıcam bi aksilik olmazsa ilk salı akşamı yapıcam bakalım ortaya ne çıkıcak vatana millete hayırlı olsun :queen:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
sen ön sinyalleri iptal edip far mı taktın??

Eğer öyleyse karşıdan gelen adam senin nereye döneceğini nasıl anlayacak?? Böyle bir riske değer mi? 2 kuruş daha fazla yol aydınlatması için?
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
22
sen ön sinyalleri iptal edip far mı taktın??

Eğer öyleyse karşıdan gelen adam senin nereye döneceğini nasıl anlayacak?? Böyle bir riske değer mi? 2 kuruş daha fazla yol aydınlatması için?

Sana birşey sormak istiyorum hocam motoru alalı baya oldu heralde 2 3 sene peki hiç pişman oldunmu aldından şimdi olsa gene alırmıydın o motoru yoksa kafanda başka modeller varmı
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
4
Lütfen bürün arkadaşlar okusun

arkadaşlar konuşmalarını bayağı baktım yok paslanmaymış yok yattımı pas tutarmış yok pilastik kayışa düşmanı yağmış 80 den yukarı çıkmıyor ne yapıyım rodajmış filan yalan motor yatınca pas tutmaz askerdeydim motor 15 ay yattı geldim hiçte bir proglemi yoktu gayet iyidi kayışın yağla alakası yok kayışın yıpranma sebebi sürtünme gerilme ve sıcaklıktır eğer kayış sert olursa ki özellikle servislerin kendi taktığı kayışlar ısındıkça kayışın diş kısımlarından çatlar ve kısa zamanda kopar 80 km den yukarı çıkmamasıda rodajla alakalı değil bunu bilin piston subap hava filtresi geri dönüşüm sıkıştırma yani egsoz ve devriyajla alakalı motor subapları tam açmaz ve kasar 80 den yukarı çıkmaz geri gönüşümde sorun vardır karbüratörde benzin toplanır atamaz egsozda kırıksa ve açık egsoz yani halk arasında performans egsoz varsa sıkıştırma yapmaz motorun çekişi düşer ve 80 den yukarı ne yaparsanız yapın yukarı çıkmaz ((( SORULARINI BEKLİYORUM )))
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
32
sen ön sinyalleri iptal edip far mı taktın??

Eğer öyleyse karşıdan gelen adam senin nereye döneceğini nasıl anlayacak?? Böyle bir riske değer mi? 2 kuruş daha fazla yol aydınlatması için?

hocam iptal olan bişey yok sadece sinyalleri park lambalarının olduğu yuvalara bağladım park lambalarındaki elektiriğide 5 w lık değilde 25 w lık ampullerle değiştirerek sinyallerin yuvalarına bağladım çok basit bişey kurallara uyarım sinyalımı veririm devam ederim:cat:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaslar motorun akü göstergesi ibrenin sonunu bile geciyo sonun sonuna dayanıyor:D farlar acıkken bile sürekli böle acaba neden
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
valla bende anlamadım herhalde ondan ibreyi sona vurduruyo :) bugun hız denemesi yapım dedim düz yolda 80 i zor buldu :salut: senin motor kaç görüyor sky?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst