- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yahu bizim motorda şanzuman mı varmış![]()
arka teker kayışa direk bağlı değil yani arka varyatör küçük bir dişli sistemi ile arka teker miline bağlıdır yani şöyle anlatayım arka varyatör le ön varyatör birbirine kayışla bağlı arka varyatör 10 tur dönerse arka teker bu şanzıman sayesinde 5 tur dönüyor yani tork etkisi yaratmak için değilse motor yerinden kalkmaz
Son düzenleme: