Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Frenden neden gelsinki ben onu anlamadım.Ara ara motor devri yükselince geliyor.Ayağımla giderken eksoza dokunuyorum dokununca ses kesiliyor.Kesin eksozdan geliyor ama içinde ne varki eksozun ne kırılmış olabilir.

ozaman iyicene sıkçaksın egzosun cıvatlarını





benimde naıl olduysa arka disk yamulmuş :pr:
nasıl oluyor anlamıyorum..
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Arka disk yamulmuş derken ne kadar bi yamukluk kötü bi çukura FREN yaparak falan mı girdin ya da ağır birisi ile uzun yolculuk falan mı yaptın?

Bu arada sigortam ve muayenem bitti için 64 lira cezada yedik iyi mi bi de kask yoktu 128 lira içerde..:cyclopsan:farao:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Arka disk yamulmuş derken ne kadar bi yamukluk kötü bi çukura FREN yaparak falan mı girdin ya da ağır birisi ile uzun yolculuk falan mı yaptın?

Bu arada sigortam ve muayenem bitti için 64 lira cezada yedik iyi mi bi de kask yoktu 128 lira içerde..:cyclopsan:farao:

geçmiş olsun berker abi
dis yamuk diğilmiş
tam yuvarlak olmadığı için yamuk gibi duruyormuş :pr:
 
Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
21
Frenden neden gelsinki ben onu anlamadım.Ara ara motor devri yükselince geliyor.Ayağımla giderken eksoza dokunuyorum dokununca ses kesiliyor.Kesin eksozdan geliyor ama içinde ne varki eksozun ne kırılmış olabilir.

ayni sorun bendede vardi, eksoz meger catlamis garantiden degistirdim..
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
5
Selam arkadaslar foruma yeni üye oldum bir sorum olacak sizlere bende 2005 model mondial 250 mct var,fakat alındıgından bu yana motorla çok fazla ilgilenilmedi vergi/sigorta/muayene herşey hala alındıgı gibi.Ve bakımlarını zamanından sonra da olsa gördüğü halde motorun elektrik aksamı falan sorunları hiç bitmiyor 150zc'nin fiatı 1.600Tl'ye düştüğünü gördüm 250 mct yi satmadan 150zc'ye geçiş yapmak istiyorum..Sizce sıfır 150zc mi alayım,elimdeki mondial 250mct'yi sapasağlam bakıma sokup evraklarını mı yaptırayım??
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Selam arkadaslar foruma yeni üye oldum bir sorum olacak sizlere bende 2005 model mondial 250 mct var,fakat alındıgından bu yana motorla çok fazla ilgilenilmedi vergi/sigorta/muayene herşey hala alındıgı gibi.Ve bakımlarını zamanından sonra da olsa gördüğü halde motorun elektrik aksamı falan sorunları hiç bitmiyor 150zc'nin fiatı 1.600Tl'ye düştüğünü gördüm 250 mct yi satmadan 150zc'ye geçiş yapmak istiyorum..Sizce sıfır 150zc mi alayım,elimdeki mondial 250mct'yi sapasağlam bakıma sokup evraklarını mı yaptırayım??

Ben senin yerinde olsam MCT'yi satarım ilk önce... Çünkü Vergi v.s. yatırmadıysan bi sürü borcun katlanarak birikmiştir...

Mesela ben kuzenimden 151 RS aldım kullanmak için trafiğe girme vergi borcunu yatırmadım dedi... Bende kendi kendime az bi paraysa ben yatırayım da korkusuzca bineyim dedim trafikte, bi baktım ki netten 560 TL borcu var... 2006 dan beri hiç yatırmamış...30 TL vergi katlanarak 560 TL olmuş... 100 küsür de trafik cezası yemiş ve yatırmamış o da 250 TL civarı bi rakam birikmiş... Oldu mu sana 2. el bi 151 RS parası... :queen: Sorumsuzluğu yüzünden bi motor parasına yakın birikmiş borcu var devlete ve de bundan kurtuluş yok biriktikçe kendisine zarar, devlet tamam canın sağolsun demez söke söke alır bu paraları...

Eğer sende MCT'ninkini yatırmadıysan ki ben öyle anladım seninde bi sürü birikmiş borcun vardır... Bunları fiyattan düşüp sat, kendine de mis gibi bi 150 ZC al sıfır kokusu üzerinde, bu sefer vergi v.s. sini de düzgün yatır zevkle bin...Bu benim acizane fikrim dostum, yine de sen bilirsin... :wiinkk:
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
5
150 zc aldıktan sonra,250mct'yi elden çıkarmaya çalışsam olmazmı?? bu şekilde satmaya kalksam zaten çok komik rakam vereceklerdir eminim :S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

Ben senin yerinde olsam MCT'yi satarım ilk önce... Çünkü Vergi v.s. yatırmadıysan bi sürü borcun katlanarak birikmiştir...

Mesela ben kuzenimden 151 RS aldım kullanmak için trafiğe girme vergi borcunu yatırmadım dedi... Bende kendi kendime az bi paraysa ben yatırayım da korkusuzca bineyim dedim trafikte, bi baktım ki netten 560 TL borcu var... 2006 dan beri hiç yatırmamış...30 TL vergi katlanarak 560 TL olmuş... 100 küsür de trafik cezası yemiş ve yatırmamış o da 250 TL civarı bi rakam birikmiş... Oldu mu sana 2. el bi 151 RS parası... :queen: Sorumsuzluğu yüzünden bi motor parasına yakın birikmiş borcu var devlete ve de bundan kurtuluş yok biriktikçe kendisine zarar, devlet tamam canın sağolsun demez söke söke alır bu paraları...

Eğer sende MCT'ninkini yatırmadıysan ki ben öyle anladım seninde bi sürü birikmiş borcun vardır... Bunları fiyattan düşüp sat, kendine de mis gibi bi 150 ZC al sıfır kokusu üzerinde, bu sefer vergi v.s. sini de düzgün yatır zevkle bin...Bu benim acizane fikrim dostum, yine de sen bilirsin... :wiinkk:

Ben birde şeyi merak ediyorum 250 mct den sonra 150 zc ye geçiş attan eşşeğe binmeye benzemez mi sizce???
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
150 zc aldıktan sonra,250mct'yi elden çıkarmaya çalışsam olmazmı?? bu şekilde satmaya kalksam zaten çok komik rakam vereceklerdir eminim :S

Ben birde şeyi merak ediyorum 250 mct den sonra 150 zc ye geçiş attan eşşeğe binmeye benzemez mi sizce???


Benim düşüncemi söyleyim yine... MCT'yi satarken vergi v.s. borçlarını alacak insana söylerim ve bu rakamı fiyattan düşerim, kabul ederse motoru veririm... Artık ne kadar anlaşırsın bilemem, elimde geriye kalan paraya da bir miktar daha ekler ZC'mi alırdım... Ama tabii daha önce de söylediğim gibi karar senin...

Attan inip eşşeğe binme konusuna gelince de açıkcası motor konusunda yeni biriyim fakat eski ve tecrübeli arkadaşlarla konuştuğumda çok farklı tarz ve cc de motor kullandıklarını ve hepsinin de kendine göre zevki, keyfi olduğunu ona göre de artı ve eksilerinin olduğunu söylediler... Ben bu güne kadar hiç vitesli motor kullanmadım mesela çok da hevesim var...Kısmetse Regal Raptor alıcam...Bu biraz da motordan ne beklediğinle alakalı, yada motora binme amacınla ilgili...Ulaşım mı amacın, yoksa sadece haftasonu zevkine mi gezmek, yada her ikisi... Bu soruların cevabı bence senin MCT yi veya ZC'yi seçmene yardımcı olur... Kimine göre MCT attır, kimine göre ZC... Kimi ZC'sini çok sever Hayabusa versen değişmez... (Tamam Abartılı bi örnek oldu... :queen: ) Kimi için MCT eşektir, ZC attır... Bu tamamen senin ihtiyacına ve zevkine kalmış...Bu benim düşüncem...

Tekrar söylüyorum ben olsam sorunlu bi MCT ile uğraşcağıma sıfır km ZC alırım yada illaki MCT diyorsan sorunlu MCT'ni satıp eli yüzü düzgün sorunsuz bi MCT alabilirsin...Netten baktığım kadarıyla orta halli bi MCT'yi ZC fiyatına alabilirsin..Tabii ikinci el olmasın dersen bişey diyemem...:cherry:
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
5
Benim düşüncemi söyleyim yine... MCT'yi satarken vergi v.s. borçlarını alacak insana söylerim ve bu rakamı fiyattan düşerim, kabul ederse motoru veririm... Artık ne kadar anlaşırsın bilemem, elimde geriye kalan paraya da bir miktar daha ekler ZC'mi alırdım... Ama tabii daha önce de söylediğim gibi karar senin...

Attan inip eşşeğe binme konusuna gelince de açıkcası motor konusunda yeni biriyim fakat eski ve tecrübeli arkadaşlarla konuştuğumda çok farklı tarz ve cc de motor kullandıklarını ve hepsinin de kendine göre zevki, keyfi olduğunu ona göre de artı ve eksilerinin olduğunu söylediler... Ben bu güne kadar hiç vitesli motor kullanmadım mesela çok da hevesim var...Kısmetse Regal Raptor alıcam...Bu biraz da motordan ne beklediğinle alakalı, yada motora binme amacınla ilgili...Ulaşım mı amacın, yoksa sadece haftasonu zevkine mi gezmek, yada her ikisi... Bu soruların cevabı bence senin MCT yi veya ZC'yi seçmene yardımcı olur... Kimine göre MCT attır, kimine göre ZC... Kimi ZC'sini çok sever Hayabusa versen değişmez... (Tamam Abartılı bi örnek oldu... :queen: ) Kimi için MCT eşektir, ZC attır... Bu tamamen senin ihtiyacına ve zevkine kalmış...Bu benim düşüncem...

Tekrar söylüyorum ben olsam sorunlu bi MCT ile uğraşcağıma sıfır km ZC alırım yada illaki MCT diyorsan sorunlu MCT'ni satıp eli yüzü düzgün sorunsuz bi MCT alabilirsin...Netten baktığım kadarıyla orta halli bi MCT'yi ZC fiyatına alabilirsin..Tabii ikinci el olmasın dersen bişey diyemem...:cherry:

mct sadece kalkışta çok seri tork..kalktıktan sonra bence pek bir özelliği kalmıyor seriliğinin 1 ile 2 arası seri 4 ile 5.vites arasında zaten fark yok gibi birşey motor kendini toparlayamıyor.ona bakarsan mct de yol motoru değil.ona gelene kadar süper hız ve serilik sergileyen motorsikletler var..ben açıkçası mct den memnun kalmadım,yakıt harcadığı kadar performans vermiyor sadece kuru gürültü.110km hızı geçtikten sonra kendini kaybediyor zangır zangır titriyor motorun her yanı..ve çok çok sorunlu bir makina..ben bugüne kadar otomatik vites kullanmadım test etmedim..fakat zc görüntüsü ve cc olarak 1.600tl ye değer bir makina olarak görüyorum..mct ile uğraşmaktansa sıfır zc en makbulü..sonucta nekadar iyi bakarsan bak,seninle ölecek değiller elbet bir şekilde kendini bozup belli ediyor :) hala kararsızım :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:56 ----------

mct sadece kalkışta çok seri tork..kalktıktan sonra bence pek bir özelliği kalmıyor seriliğinin 1 ile 2 arası seri 4 ile 5.vites arasında zaten fark yok gibi birşey motor kendini toparlayamıyor.ona bakarsan mct de yol motoru değil.ona gelene kadar süper hız ve serilik sergileyen motorsikletler var..ben açıkçası mct den memnun kalmadım,yakıt harcadığı kadar performans vermiyor sadece kuru gürültü.110km hızı geçtikten sonra kendini kaybediyor zangır zangır titriyor motorun her yanı..ve çok çok sorunlu bir makina..ben bugüne kadar otomatik vites kullanmadım test etmedim..fakat zc görüntüsü ve cc olarak 1.600tl ye değer bir makina olarak görüyorum..mct ile uğraşmaktansa sıfır zc en makbulü..sonucta nekadar iyi bakarsan bak,seninle ölecek değiller elbet bir şekilde kendini bozup belli ediyor :) hala kararsızım :D

Sende vitesli motora hevesliysen,sana honda'nın 150cc liğini tavsiye edebilirim.bikere ismi var ve kaliteli işçilik..:) ben vitesli makinadan da sıkıldım artık..ama hevesin varsa dediğim gibi honda 150 hepsinden iyi
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
mct sadece kalkışta çok seri tork..kalktıktan sonra bence pek bir özelliği kalmıyor seriliğinin 1 ile 2 arası seri 4 ile 5.vites arasında zaten fark yok gibi birşey motor kendini toparlayamıyor.ona bakarsan mct de yol motoru değil.ona gelene kadar süper hız ve serilik sergileyen motorsikletler var..ben açıkçası mct den memnun kalmadım,yakıt harcadığı kadar performans vermiyor sadece kuru gürültü.110km hızı geçtikten sonra kendini kaybediyor zangır zangır titriyor motorun her yanı..ve çok çok sorunlu bir makina..ben bugüne kadar otomatik vites kullanmadım test etmedim..fakat zc görüntüsü ve cc olarak 1.600tl ye değer bir makina olarak görüyorum..mct ile uğraşmaktansa sıfır zc en makbulü..sonucta nekadar iyi bakarsan bak,seninle ölecek değiller elbet bir şekilde kendini bozup belli ediyor :) hala kararsızım :D

MCT'den memnun kalmadıysan ZC'yi al bir de onu dene..Zaten Mondial her zaman müşterisi olan alımı satımı kolay olan markalardan, ilerde sıkıldığında satarsın... Şehir içi kullanımda hele ki yoğun trafiği olan illerde yaşıyorsan hem küçük, hemde seri olan scooter modeller en güzeli... Ama uzun yola çıkıcaksan daha büyük bi makina almak daha mantıklı gibi... Yukarıdaki mesajlarda da anlattım biz de arkadaşa aldık geçen perşembe günü Zc... Taksitle 2.000 TL ye mal oldu bize..Nakit fiyatı 1.650 TL...Bende de mondial 151 RS var o da tutulan bi model bilgin vardır belki onun yanında ZC, racing motor gibi duruyor... O göstergeleri, o ön panjur kısmı, duruşu çok güzel... Kullandım, rodajda şuan ama yine de gidişi filan da güzel...Hemde 1.650 TL....Çok büyük bi rakam değil bence durum müsaitse al kullan...:cat:
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
5
MCT'den memnun kalmadıysan ZC'yi al bir de onu dene..Zaten Mondial her zaman müşterisi olan alımı satımı kolay olan markalardan, ilerde sıkıldığında satarsın... Şehir içi kullanımda hele ki yoğun trafiği olan illerde yaşıyorsan hem küçük, hemde seri olan scooter modeller en güzeli... Ama uzun yola çıkıcaksan daha büyük bi makina almak daha mantıklı gibi... Yukarıdaki mesajlarda da anlattım biz de arkadaşa aldık geçen perşembe günü Zc... Taksitle 2.000 TL ye mal oldu bize..Nakit fiyatı 1.650 TL...Bende de mondial 151 RS var o da tutulan bi model bilgin vardır belki onun yanında ZC, racing motor gibi duruyor... O göstergeleri, o ön panjur kısmı, duruşu çok güzel... Kullandım, rodajda şuan ama yine de gidişi filan da güzel...Hemde 1.650 TL....Çok büyük bi rakam değil bence durum müsaitse al kullan...:cat:

durum şuan müsait:) yarın almayı düşünüyorum bana da 1.950tl buluyor plaka herşey dahil..ben birde edirne de hikamet ettiğim için şehir trafiğinde çok dur kalk vites değiştir durumu söz konusu değil bizde ama dediğin gibi scooter yine de iyi..sonucta ucmayacagız onunla asfaltta gideceğiz :cherry: uzun yola gitme ihtimali düşük,fakat belli de olmaz belki trakya çevresi edirne den en uzak olarak çorluya tekirdağa gitme ihtimalim olabilir..bu kadar yolda da zc bana eziyet vermez sanırım..cc 150 oldugu için yakıtta da iyidir diye düşünüyorum..
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
durum şuan müsait:) yarın almayı düşünüyorum bana da 1.950tl buluyor plaka herşey dahil..ben birde edirne de hikamet ettiğim için şehir trafiğinde çok dur kalk vites değiştir durumu söz konusu değil bizde ama dediğin gibi scooter yine de iyi..sonucta ucmayacagız onunla asfaltta gideceğiz :cherry: uzun yola gitme ihtimali düşük,fakat belli de olmaz belki trakya çevresi edirne den en uzak olarak çorluya tekirdağa gitme ihtimalim olabilir..bu kadar yolda da zc bana eziyet vermez sanırım..cc 150 oldugu için yakıtta da iyidir diye düşünüyorum..

O zaman şimdiden hayırlı uğurlu olsun diyelim...Allah, kaza bela vermesin inşallah hiçbirimize...:wiinkk:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Bence mctnin borçlarını vs temizle ve bakımlarını yaptır kullan.Mct her zaman klas bir makinedir.
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
5

O zaman şimdiden hayırlı uğurlu olsun diyelim...Allah, kaza bela vermesin inşallah hiçbirimize...:wiinkk:

Eyvallah arkadaşım desteğin için sağolasın..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:55 ----------

Bence mctnin borçlarını vs temizle ve bakımlarını yaptır kullan.Mct her zaman klas bir makinedir.

Klas bir makine olabilir fakat derdi hiç bitmiyor çok lükse kaçılmış bir makine..performans çok düşük yıllardır kullanıyorum eziyeti kendinden büyük maşallah
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87
bende ilk defa 150 zc almayı dusunuyorum ne gıbı sorunlar cıkarır nelere dıkkat edıyım kısa bısekılde bana ozet geçersenız memnun olurm :)
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Sky kardeş sana bir sorum olacak.Bizim bu zcler en ufak bir kasiste arka lastiği tak diye vurdurtyuor hele arkada bir kişi olunca daha fena.Valla jant yamulcak diye korkuyorum,acaba bu sorun sadece bendemi var.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
onun bir taktiği var motorun selesiini sökltürün orda onun vurduğu yere benim ustam demir yamultup koydu artık yaylanıyor komple seste gelmiyor iki demirin birbirine vurduğu yer var oraya koydurtacaksınız ve kurtulacaksınız :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst