s.a zc ci arkadaşlar buda benim ilk motorumdu yadigar herşeyi bunda öğrendik

zc topiğinde de bayağı takıldık vaktiyle de şimdi anasayfada görünce bi selam veriyim dedim
Aleyküm selam caner, motoruna temiz bakmışsın..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:52 ----------
Beyler Merhaba bayanlarda varsa onlarada merhaba ben yeni üyeyim Kuzenime hediye olarak bu motoru almayı düşünüyorum mondial kanuni gibi markalarlada pek bilgim yok ama bi kullanıcı bana Full depoyla 80km ortalama kaç yaktıgını felan nasıl bi motor oldugunu kısaca acıklarsa sevinirim Konya gibi düz bi yerde kullanıcak aslında motora scooterla baslamak biraz hata yani minik tekerlek kaza oranı fazla olabilir herkeze kazasın belasız yolcuklar motorunuzada kendinizede iyi bakın bu arada soruma en kısa sürede cvp gelirse sevinirim 2 güne almayı planlıyorum
Bilal, zc modelleri veya diğer 150 cc scooterler;
kullanış tarzı ve hızına bağlı olarak ortalama yakıt sarfiyatı 100 km'de
3 veya 4 litredir. Hesaplamanı litre üzerinden yaparsan ileriki
dönemlerde hesaplamanda sapma olmaz. Çünkü benzine gelen
veya gelecek olası zam ileri aşamalarda seni yanıltır ve
çok fazla benzin yaktığın hissine kapılırsın. Yada benzin fiyatında
düşme olursa !.. az yakıt gideri anlamını taşır.
Akaryakıt istasyonlarında benzin aldıktan sonra yasa gereği fiş
veriyorlar. Alacağın benzini 100 km 'de bir kez alırsan en doğru
hesaplamayı yapmış olacaksındır..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:03 ----------
egzos kendi orjinal performans egzozu
hocam yakıtta fark edıyo begendıgınıze sevındım
arkadaslar abartmıssın demış abartıcak kadar bısey yapmadım
sade sayılır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:12 ----------
Fethiye'li
gayet güzel olmuş süper. güle güle kazasız belasız kullan::thanks:
Ekzoz'u nerede nasıl ve kaç Tl ye değiştin? Motorun
performansını olumlu / olumsuz etkiledimi?
teşekür ederim cümlemize kazasız belasız binmeyi nasip etsin yüce rabbim
bayide çalıştıgım için firmadan direk istedim ordan yardımcı oldular bana 110 tl maal oldu servis 150 tl fiyat cekti[/QUOTE]
Fethiyeli,
Yakıt giderinde ne kadar fark etti? Birde anladığım kadarı
ile bu ekzoz mondial zc nin orijinal ekzozu zannediyorum.
-----------------------
Bilal, zc modelleri veya diğer 150 cc scooterler;
kullanış tarzı ve hızına bağlı olarak ortalama yakıt sarfiyatı 100 km'de
3 veya 4 litredir. Hesaplamanı litre üzerinden yaparsan ileriki
dönemlerde hesaplamanda sapma olmaz. Çünkü benzine gelen
veya gelecek olası zam ileri aşamalarda seni yanıltır ve
çok fazla benzin yaktığın hissine kapılırsın. Yada benzin fiyatında
düşme olursa !.. az yakıt gideri anlamını taşır.
Akaryakıt istasyonlarında benzin aldıktan sonra yasa gereği fiş
veriyorlar. Alacağın benzini 100 km 'de bir kez alırsan en doğru
hesaplamayı yapmış olacaksın.
Ayrıca bu konuda deneyimli ve tecrübeli olan
sky-forever
daha detaylı bilgi verebilir..
Herkese neşeli,kazasız sürüşler dilerim..
..
Fethiyeli48'den alıntıdır.teşekür ederim cümlemize kazasız belasız binmeyi nasip etsin yüce rabbim
bayide çalıştıgım için firmadan direk istedim ordan yardımcı oldular bana 110 tl maal oldu servis 150 tl fiyat cekti[/QUOTE]
Fethiyeli,
Yakıt giderinde ne kadar fark etti? Birde anladığım kadarı
ile bu ekzoz mondial zc nin orijinal ekzozu zannediyorum.[/QUOTE]