Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
hafif cizik oldu motor yere dustu ayakligindan dolayi, hafif cizik oldu siyah ve kirmizi yerlerde boyatsam nasil boyatirim fikri olan varmi ?

bundan haric eksozdan gaz verince sanki icinde tas girmis gibi takirti yapiyor, catlak var dedi servis ama alakasi yok bilgisi olan varsa bu konu hakkindada yazabilir mi ?

egzos içinde kırık var. sesi muhtemelen ondan yapıyordur. ilk 1000 km içerisidneysen götür garantiden değiştirit.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
@emre_akyol:Hocam senin şu far dizaynına hastayım. Gece etkisini daha bir göstermiş :)

saol:cherry: şimdi aklımdaki planları gerçekleştirmeye başladım ufaktan. led stopun malzemelerini hazırladım. össden sonra yani 11 nisandan sonra başlıcam 1 haftaya bitiririm artık o zaman daha ii olcak:D yapımını resimlerle sizinle paylaşıcam:)
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
saol:cherry: şimdi aklımdaki planları gerçekleştirmeye başladım ufaktan. led stopun malzemelerini hazırladım. össden sonra yani 11 nisandan sonra başlıcam 1 haftaya bitiririm artık o zaman daha ii olcak:D yapımını resimlerle sizinle paylaşıcam:)
proje malzemele ve tesisat bilgilerini bizmle paylaşırsan çok makbule geçer. :cat::rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
merhaba arkadaslar motorumu yeni aldım mondial 150zc yanlız çok fazla yakıyo bilgisi olan aynı model kullanıcılar cevap yazarsa ilk bakımını yaptırmadım herhalde ondan dolayı cok fazla yakıyo ortalama yakıt tüketimi nedir cevap verirseniz sevinirim...
ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Maşallah nasıl parçaladın egzozun peteklerini falan...
Hemde o kmlerde...
Neyse canım geçmiş olsun e alırken bari yeni egzozlardan taktırıp alaydın ve kurtulaydın o dertten..

Motorunu yeni alan arkadaşım evet motorun daha 500 bile olmamış ki sen yakıt makıt başlamışsın öncelikle MOTORUNUN RODAJINI YAP!Kitaptaki hız değerlerine kesinlikle uy ondan sonra motorun taa ki ne zaman 5000+ 6000+ olunca biraz oturur değerleri...

Benim motorum 18700lerde geçenlerde gittim shell'e dedim kardeşim bak bana iyi bak dedim seninle benzin ölçümü yapıcaz :)
Depoyu ağzına kadar hatta ağzından fazla doldurdum biraz kıçına vurunca motorun yerleşiyor depoda benzin neyse efenim.
Gittim 11 km gezdim ama ASLA 40 km/s hızı geçmedim ve tekrar benzinciye gidip aynı şekilde doldurduğumda verdiğim ücret TAM 1 TL idi..

Yani beyler bu motorda sakin kullanım ile 40ı geçmeden sürdüğünüzde km başına 0,09 TL yani 9 kuruş yakar.. hadi düz hesap 10 kuruş olsun!

1 km gittiğinizde 10 kuruş
10 km gittiğinizde 1 TL
100 km gittiğinizde 10 TL
verirsiniz cebinizden Ama 40'ı geçmeden ha 60 70 denerseniz bence olacak rakam 14 e kadar çıksın yani... Ve unutmayın motorunuz benzini en çok sert kalkışlarda yer!!
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Çok Sağolasın Yaa İçimi Rahatlattın biraz:) Yaaa ben esasında mondial 100 ukh lerden alcaktım Abimlerde Ondan Var benzini kokluyor Resmen ama Şekli Hiç Hoşuma gitmiyodu Bunu aldım İnş pişman olmam bakalım
BU ARADA MESAJIMA CEVAP VERDİGİN İÇİNDE SAOLASIN...:p
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
valla ben bu yakıt olayını çok denedim :D yolda kaç kere kaldım hatırlamıyorum :p ama daima 5 tl benzin aldım ve her seferinde 40 km yol gitti ama her seferinde tam gaz :p 39 a da düşmedi 41 e de cıkmadı (yeniyıl sonrası) km de 0.125 yakıyor benim motor aslında kullanım şeklime göre gayet güzel bir rakam .(günde en az 70km yol gidiyorum) eksoz düştüğündede rakam değişmedi en az 100km de eksoz silindirden ayrı iken kullandım :p

ama eksoz hakatten başa bela çabuk çürüyor :(

bu arada arka diskteki fren boşalma sorunum 1 haftalık kullanımdan sonra düzeldi , eksoz şuan için sıkıntısız (hala orj takılı , iyi tamir etmişler) ama eski performansını aratıyor şuan max sürat 9500 d/devirde 85 felan ilk aldığımda 9500 d/devir de 105-108 idi , muhtemelen debriyaj balatalarından kaynaklı çünkü hızlanma ivmesi biraz arttı gibi ...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
şu şaseyi kırmayı becerebilen arkdaslara kötü haber
benim serviste anında değişim için kağt doldurdular
bence hakkınızı arayın...



sizin koltuğun kılıfı ne kadar dayanabildi
dün baktığımda üstünde hafif çatlaklar oluştuğunu gördüm
sizin koltuklar ne durumda acaba?
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
15
bi abimiz siyah koltuk sıparişi verdi mondialden 100 tl dedi galiba.Kırmızı motorda çok şık durdu bende vericem dedigin gibi kenarları çizgi çizgi o kırmızı yerden itibaren çok kötü duruyo
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
şu şaseyi kırmayı becerebilen arkdaslara kötü haber
benim serviste anında değişim için kağt doldurdular
bence hakkınızı arayın...



sizin koltuğun kılıfı ne kadar dayanabildi
dün baktığımda üstünde hafif çatlaklar oluştuğunu gördüm
sizin koltuklar ne durumda acaba?

benim gördüğüm kadraı ile turuncu mavi ve kırmızı zc lerde koltuk kılıfı iki parçadan oluşuyor. boyama yok. fakat gri zc lerde yek pare siyah.
bu sebeple gri haricindeki koltuk yüzleri dikiş yerlerinden oynayıp çabuk eskiyor gibi geldi.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Aynen öyle oluyor çok yerinde bir tespitte bulunmuşssn kardeşim..

benimde koltuğum aynen o yerden ayrık durumda ve berbat ki güneş yemedi yağmur yemedi!! 3 yıl oldu işte eh ama iyi dayandı valla döşemeciye gitmek istiyorum ama orijinalini alırsam daha iyi olur gibi geliyo süngeride yenilenmiş olucak... bilemiyorum..
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
valla benm koltuk süper , su da tutmuyor dikiş sorunu da yok gri zc benimkisi
 
Katılım
29 Eyl 2009
Mesajlar
47
Benimki de gri zc . sürekli kapalı yerlerde duruyor. 5-6 aylık oldu sanırım. daha 2500 km de

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------

Arkadaşlar benim zc geçenlerde gece yarısı marştan çalışmadı. Akşamdan hiç bişeyi yoktu , ama gece kontağı vurdum sadece tık sesi geldi. Bikaç defa denedim aynı şey oldu. Ayak marşıyla çalıştırdım. Ama ertesi gün yine marştan çalışmaya devam etti. Şimdi arada motorun ön tarafından cızırtı geliyor . Şase mi yapıyor acaba diye düşünüyorum. Ön stop lambalarını geçenlerde mavi led lambayla değiştirdim. o mu sebep oluror acaba. ( mavi ledler çok güzel duruyor gece)
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
41
Benimki de gri zc . sürekli kapalı yerlerde duruyor. 5-6 aylık oldu sanırım. daha 2500 km de

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------

Arkadaşlar benim zc geçenlerde gece yarısı marştan çalışmadı. Akşamdan hiç bişeyi yoktu , ama gece kontağı vurdum sadece tık sesi geldi. Bikaç defa denedim aynı şey oldu. Ayak marşıyla çalıştırdım. Ama ertesi gün yine marştan çalışmaya devam etti. Şimdi arada motorun ön tarafından cızırtı geliyor . Şase mi yapıyor acaba diye düşünüyorum. Ön stop lambalarını geçenlerde mavi led lambayla değiştirdim. o mu sebep oluror acaba. ( mavi ledler çok güzel duruyor gece)

bunun bir kaç nedeni olabilir benimde başıma geldi :( kar yağmıştı , motorun üstünü temizledim marş basmadı ,ayakla çalıştırdım ama 5--6 saat sonra düzeldi . muhtemelen marş düğmesi ıslandı kuruyunca düzeldi .

sendede ya marş düğmesi yada fren müşürleri ıslanmaya bağlı geçici süreyle işlev dışı olmuş olabilir . iyi forumlar...
 
Katılım
29 Eyl 2009
Mesajlar
47
ıslanmadan olduğunu zannetmiyorum çünkü motorum o gün hiç ıslanmadı. bakıma gittiğimde elektrik tesisatını kontrol ettiricem
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
park lambası yuvaları yandı :S
fazla ısı veren phlips ampul vardı çok ısınıyormuş
dayanamadı plastik :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst