Maşallah nasıl parçaladın egzozun peteklerini falan...
Hemde o kmlerde...
Neyse canım geçmiş olsun e alırken bari yeni egzozlardan taktırıp alaydın ve kurtulaydın o dertten..
Motorunu yeni alan arkadaşım evet motorun daha 500 bile olmamış ki sen yakıt makıt başlamışsın öncelikle MOTORUNUN RODAJINI YAP!Kitaptaki hız değerlerine kesinlikle uy ondan sonra motorun taa ki ne zaman 5000+ 6000+ olunca biraz oturur değerleri...
Benim motorum 18700lerde geçenlerde gittim shell'e dedim kardeşim bak bana iyi bak dedim seninle benzin ölçümü yapıcaz

Depoyu ağzına kadar hatta ağzından fazla doldurdum biraz kıçına vurunca motorun yerleşiyor depoda benzin neyse efenim.
Gittim 11 km gezdim ama ASLA 40 km/s hızı geçmedim ve tekrar benzinciye gidip aynı şekilde doldurduğumda verdiğim ücret TAM 1 TL idi..
Yani beyler bu motorda sakin kullanım ile 40ı geçmeden sürdüğünüzde km başına 0,09 TL yani 9 kuruş yakar.. hadi düz hesap 10 kuruş olsun!
1 km gittiğinizde 10 kuruş
10 km gittiğinizde 1 TL
100 km gittiğinizde 10 TL verirsiniz cebinizden Ama 40'ı geçmeden ha 60 70 denerseniz bence olacak rakam 14 e kadar çıksın yani... Ve unutmayın motorunuz benzini en çok sert kalkışlarda yer!!