- Katılım
- 16 Şub 2009
- Mesajlar
- 2,377
öterken lastikleride kitlese tam olurmuş:mrgreen::mrgreen:
o hırsızlara napsan az
bi ara bahçe demirlerine elektrikmi versek dye duşunmuştm xD:queen:
öterken lastikleride kitlese tam olurmuş:mrgreen::mrgreen:
ben 97 oktan benzin kullansam çokmu zarar verir motora
daha önce tartıştık bu konuyu ama tam bi cevap alamamıştım :silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:21 ----------
bence 97 oktanda motor dha az titriyor ve çok iyi performans goteriyor
95 kurşunsuz Shell... Vazgeçmem hep shell'den alırım gerek yok 97ye falan.
tmm teşekkürler
bide bişey daha sormak itiyorum
izmirde bi servis periyodik bakım ücreti için 25 tl işçilik(napılırsa yapılın)
tabi yağdı hava filtresiydi fln onlarda 40 tutsa
toplam 65 tl sizce çokmu 25 tl
ama diğer servi 5 tl civarında bi işçilik alıyor
mondiale şikayet etmelimiyim sizce?
Aklı Kelden , Benzini Shell`den alacaksın.
Aklı Kelden , Benzini Shell`den alacaksın.
Shell'in Benzini cok mu iyi sanıyorsunuz :silent:
Shell'in Benzini cok mu iyi sanıyorsunuz :silent:
bencede pek diil ama burda yakında shell den baska benzinci yok
hele dizeli berbat :S