Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
ben 97 oktan benzin kullansam çokmu zarar verir motora
daha önce tartıştık bu konuyu ama tam bi cevap alamamıştım :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:21 ----------

bence 97 oktanda motor dha az titriyor ve çok iyi performans goteriyor
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
ben 97 oktan benzin kullansam çokmu zarar verir motora
daha önce tartıştık bu konuyu ama tam bi cevap alamamıştım :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:21 ----------

bence 97 oktanda motor dha az titriyor ve çok iyi performans goteriyor

Ben 3 ay kadar 97 oktan kullanmıştım. Fakat hiçbir değişiklik görmedim onun için 95 oktana tekrar geri döndüm. Bence boşuna 97 koyma.:cat:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
tmm teşekkürler :)

bide bişey daha sormak itiyorum
izmirde bi servis periyodik bakım ücreti için 25 tl işçilik(napılırsa yapılın)
tabi yağdı hava filtresiydi fln onlarda 40 tutsa
toplam 65 tl sizce çokmu 25 tl
ama diğer servi 5 tl civarında bi işçilik alıyor
mondiale şikayet etmelimiyim sizce?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
tmm teşekkürler :)

bide bişey daha sormak itiyorum
izmirde bi servis periyodik bakım ücreti için 25 tl işçilik(napılırsa yapılın)
tabi yağdı hava filtresiydi fln onlarda 40 tutsa
toplam 65 tl sizce çokmu 25 tl
ama diğer servi 5 tl civarında bi işçilik alıyor
mondiale şikayet etmelimiyim sizce?

Ben burda eskiden honda servisinde çalışmış şimdi kendi dükkanını açmış tanıdık bir abimizin yerinde bakımlara sokuyorum. sadece bana o istediği parçalarının listesini veriyor ben mondial servisten alıyorum onları ve toplasan en fazla parça parası olarak 40 tl veriyorum(15tl hava filtresi, 15tl Mobil 1 Motor yağı, 10 tl ngk buji) ayrıca işçilik almadan bunlar takılıp butun genel bakımı yapılıyor. onun için senin servise verdiğin fiyat normal bir fiyat.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------

Aklı Kelden , Benzini Shell`den alacaksın.

:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Shell'in Benzini cok mu iyi sanıyorsunuz :silent:

Peki hangisinin benzini iyi paylaşırsanız seviniriz...:cyclopsan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:45 ----------

bencede pek diil ama burda yakında shell den baska benzinci yok

hele dizeli berbat :S

snn motor dizel heralde:mrgreen::queen::queen:şaka bi yana hangisi gerçekten iyi...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Kaçak veya farklı kimyasallarla karıştırılmamış
(sahte) olanlar hariç tutulmak kaydı ile tüm
firmalar aynı ürünü satmaktadırlar.

İsmini saydığınız markalar yabancı sermayeli
işletmelerdir. Ayrıca yerli veya yabancı olsun;
Akaryakıt istasyonları, dağıtımını yapacakları
akaryakıtı bağlı oldukları ''Rafineri'den '' alırlar.
Ülkemizdeki rafine sayısı da bellidir zaten!..

Bu nedenlerden dolayı akaryakıt bayilerinden
bahis yerine; ıslak veya kuru zeminde fren,
frenleme, fren mesafesi, dönüşlerde sinyal
kullanımı, yoğun trafikte hareket düzeni,
koruyucu kask,eldiven ve dizliklerin takılması,
arkamıza yolcu (artçı) aldığımız zamanki
sürüş ve uyulması gereken kurallar, şerit
değişimi, motorun trafik veya kasko sigor-
tası, yağmurlu, kuru veya rüzgarlı havalarda
motor kullanımı, motorun periyodik bakımı,
motor kullanırken kesinlikle yapılmaması
gerekenler, servis ve yedek parça fiyatları
ilk yardım, motorun yağ yakması, fren balata-
ları, aksesuarlar, çevreye düzenlenen geziler
görülen yerler, gezi sırasında yaşananlar /
yaşadıklarımız, motorun yalpa yapması,
performansı, diğer araç sürücülerinin
iki tekerli araçlara bakış açıları, taksi
dolmuş, otobüs ve dolmuşların motor
kullananlara karşı davranışları, rr,zc/hs
veya diğer model scooter kullananların
destek ,bilgi ,deneyim ve tecrübe biri-
kimlerinin paylaşılması,iki tekerlek kullanma-
ya yeni başlayan yani alfabenin '' A''sında
olanların ise; ilk heyecanları, acemilikleri,
kafalarına takılan soru/ soruların iletilmesi
bizleri ortak paydada buluşturacak ve ya -
rarlı sonuçlara varılacaktır görüş ve kana -
tini taşımaktayım.

Hepinize sağlıklı, kazasız ve gönlünüzce
keyifli sürüşler dilerim..

Herkesin farıda yolu da açık olsun....
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
merhaba tam yeri diel ama sormak istiyorum ben 18 yasımı doldurmadım amam araba ehliyeti almak istiyroum şimdi kayıt olsam fakat direksiyon sınavında 18yasımı doldurmus olsam doldurmadan yazılmam munkunmu 15-16 ocak tarihli ehitimine giricem 28şubata 18 bitiricem kursta 20marta ifaln biticek acaba yazılabilirmiyim lütfen cavabınızı bekliyorum
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
bunu buraya soracağına sevgili küçük kardeşim direk kursa sorup ultra net bi yanıt alabilirdin...
Hyr zaman kaybetmemiş olurdun burdan cevap bekleyerek
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Bugün yaşadığım bir durumu sizlerle paylaşmak isterim.

Hareket :) halinde iken scooter aniden yavaşladı, gaz verince de bir zorlama olduğunu
gözledim. Sinyal verip sağa yanaşırken sol(arka) fren sanki taş gibiydi.:cyclopsan
Motoru stop edip arka lastiğe baktığımda, lastiğin kilitlenmiş olduğunu gördüm.:silent:
Hemen servisi aradım ve konuyu anlattım. Motoru uzun bir zaman çalıştırmamışsınız
dediler.Doğruydu 6-7 gündür hareket ettirmemiştim.:pr:
(( KUllanım kulavuzunda böyle bir durum ile karşılaşabileceğimiz
belirtilmemişdi)). Mondial 150 ZC kullanıcısı olarak konuyu sizlerle paylaşmak ve aynı
akıbeti yaşamamanız içinde bir müddet kullanım olmadığı zaman, fren disklerinin hava-
sını almanız veya aldırmanız; olası sorunların doğmadan önüne geçilmesine katkı sağlayıp,
zaman kaybı ve farklı tehditlerin önüne geçecektir. :bounce:

Değerli zc,hs,zz,ss vs. ve diğer scooter kullanıcıları
FARINIZDA YOLUNUZDA AÇIK OLSUN !..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst