Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
puaaaa super sky yine dokturmusun yawff hani fotoooo bak en onemli eksigini yakaladim walla foto isteriz biz deilmi bu arada eline saglik guzel paylasim bu arada motor scooter acaba FAZLA yatarmi diyenlere bende bi cevap vereyim , cok buyuk bir aptallik saonucu girdigim keskin virajda nerdeyse dizlerim degcektii buda sanirim sorunu bi nebze hafifletir. amANn sonra bende deneyim dedim dustum fln demeyin walla garanti vermiom sadece benm motor o an viraji o sekilde aldi ama her zmn alirmi bilemem:)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
lastıklere baglı abı:) aksama kadar lastık yakarsan o vıraja degıl vıraja gırmek salaklık olur:)o yuzden dırekmen senın kullanısına baglı bısı..:)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
bugun gittim 500 km bakımını yaptırdım birde arka firen hidroliğinde hava vardı onu aldırdım dönüştede biraz basasım geldi 90 kmde gittim baya 90ıda geçmedi ama inş birgün 100 ü görücem :)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
AAAAaaaa mustisas kardes senle ne anlasmastik :cyclopsan1000 e kadarrrrrrr asla bassmaaa bak bunu defalarca dedik ilerde cooookkk cekersiniz 1-2 defada olsa kIsa surelide olsa sen basma sabret bi 500 daha sonra istedigin kadar basarsin :cat: hah iste o zmn gitmesse gel buraya at fircayi bize:p
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
ya tmm be kardeşim sorry :) bidaha yapmam "inş" :) tmm aga tmm ama 60-70 gitsem sorun olmaz dimi artık yeter gayri :)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
senide pek hIzlI grdum kardesim benm yawff:mrgreen: nese sen motoru uzme yeter sonucta 2 teker aski deilmi bu
ufffffffffff bugun offroad yaptik inanimaz yoruldum bittim resmen yawf::crying:: fln oldum yawf
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Oho biz boşa nefes tüketmişiz... O motorla 90ı düz yolda bi kere nasıl gördün ve ayrıca diyelim gördün altında ki motorun ne kadar güvensizleştiğini HİSSETMEDİN mi??

100 basmasını istiyosun bi de üstüne valla ne diyim o motor 100 basarsa sende o hızla gidersen....
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Ama saka maka motorla 100 le giderken devirmeye calistim :queen: motor birak devrilmeyi cizgisinden bile sapmadi o kadrda dengesiz deil hanii:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
yaa abin motor 100 u rahat vuruo bunda ne varkı gorende 200 sanır:)motorunuzu o kadar kucumsemeyın:):) bn 100 yaptımda yanıma araba yaklasamıo mılletın kulagını patlatıorum sesten:)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Yapıştırın bakalım siz o hızları o motor için o hızlar bence inanılmaz tehlikeli bigün milletin kulağı değil senin motorun patlarsa ozan karışmam :)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
Oho biz boşa nefes tüketmişiz... O motorla 90ı düz yolda bi kere nasıl gördün ve ayrıca diyelim gördün altında ki motorun ne kadar güvensizleştiğini HİSSETMEDİN mi??

100 basmasını istiyosun bi de üstüne valla ne diyim o motor 100 basarsa sende o hızla gidersen....

ya kardeş bizde paso 100 le gitcez demiyoruz cok sukur altımızdaki aletin neyi yapabilip yapamıcagınıda biliyoruz ama bu atik hızlanma olayı bazen araba sollaman gerektiğinde inan E 5 te cok işine yarıyor en azından benim öyle
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Musti bişey merak ediyorum kaç bin kmdesin benzini nerden ne alıyosun 100 kmye kaç bin devirlerde ulaşıyosun ve LÜTFEN 100KM ile giderken bana bi NET video veya foto gösterir msin? Karşılaştırma yapıcamda..
 
Katılım
11 Eyl 2007
Mesajlar
2
selamlar bende geldim bi zc li olarak ben 125 lik motorlardan hızlanma bakımından pek fark göremiorm motorda kendimi yırtıyorum 90 yapmak için gitmiyor bu motor pekk
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Son hız konusunda kitapçıkta da zaten çok fazla yazmıyor! bazı arkadaş 100 gördüm 110 gördüm falan deyince kaç bin devirde nasıl görmüşler merak ediyorum ve ne yalan söyliyeyim inanasım pek gelmiyo...

Ha 151 Rsler falan kasadan dolayı basıyolar 80-90 falan....
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
Musti bişey merak ediyorum kaç bin kmdesin benzini nerden ne alıyosun 100 kmye kaç bin devirlerde ulaşıyosun ve LÜTFEN 100KM ile giderken bana bi NET video veya foto gösterir msin? Karşılaştırma yapıcamda..

kardeş sanırım yazdıklarımı yanlış okudun ben daha 100 ü görmedim ama 100 ü görücem diyorum daha 600 km deyim 90 a her istediğimde rahatca cıkabiliyorum ama rodaj sözkonusu oldugu için basmıyorum o kadar şimdilik arada sırada vurduruyorum 90a ama artık yapmicam sheltox a sözüm var :) 1000-1500 den sonra ben bu motorla 100 hatta biraz daha üstünü görebilicegime eminim
ben 90 km hıza tam hatırlayamadım ama sanırım devir 10 fln dı o civarda bişeydi

selamlar bende geldim bi zc li olarak ben 125 lik motorlardan hızlanma bakımından pek fark göremiorm motorda kendimi yırtıyorum 90 yapmak için gitmiyor bu motor pekk

kardeş öncelikle motorun hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin senin motor kac kmde sen 90 yapıyosun
+
o 125 lik dediğin motor vitesli motormu eğer vitesliyse 125 likle 110 cok rahat görürsün o doğaldır
+
otomatik viteslerde 125 le 150 lik arasında pek bi fark olmaz en fazla 10-20 km fazla gidersin

http://vdo.mynet.com/video/38111

su linte guzel motorlar var arkadaslar.isteyen baksin.
ama en guzeli scooter.ozelliklede bizim 150zc,ler.
bu motordan aldigim keyfi baska bi aracta bulabilecegimi zannetmiyorum.

:) önder kardeşim izledim vidyoyu ama bence onlardan birinide sürdükten sonra hangisin daha zevkli oldugunu düşünmek lazım düşünsene ya gaz kolunu biraz hızlı cevirsen hemen ön kaldırıyosun yok böyle bi dava :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2007
Mesajlar
2
kardeş benim motor 2300 de arkadasımın var 12 lik otomatik adam beni geçio ayar oluorm ya koskoca motor daha ii gitmeli degilmi....90 ı da zorla görüormm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst