- Katılım
- 19 Eyl 2006
- Mesajlar
- 53
sınıf arkadaşımda var zc den, 90 ı göremedi daha, arkadaşlar scooterların yapılma amacıda bu zaten, en fazla 70-80 le gidceksin ve kısa mesafe
kardeş benim motor 2300 de arkadasımın var 12 lik otomatik adam beni geçio ayar oluorm ya koskoca motor daha ii gitmeli degilmi....90 ı da zorla görüormm
sınıf arkadaşımda var zc den, 90 ı göremedi daha, arkadaşlar scooterların yapılma amacıda bu zaten, en fazla 70-80 le gidceksin ve kısa mesafe
rahat 90u görüyorsun hemde 600kmdesin...! İlginçler ötesi ilginç... Siz baya kanırtıyonuz mu motoru napıyonuz valla ben anlamadımDediğim gibi VİDEO isteriz NET Bİ ŞEKİLDE...
Bu arada sen dümdüz yolda mı görüyosun 90km yi? Rüzgar falanda mı basmıyo sen nasıl bi yerde yaşıyon yahuHafif meğil bile olsa 5-10 km farkediyo zatende eğer harbiden dümdüz yolda 90a kadar ulaşıyorsan....
bırakın bunları ya bu motora tip war die okadar para vermeyin git kendine keeway matrix 150 al orjinal mercekli far orjinal kappa çanta xeonon far var
ya sky bişi sorcam sen hiç 85 veya 90 ı göremedinmi
bırakın bunları ya bu motora tip war die okadar para vermeyin git kendine keeway matrix 150 al orjinal mercekli far orjinal kappa çanta xeonon far var
bırakın bunları ya bu motora tip war die okadar para vermeyin git kendine keeway matrix 150 al orjinal mercekli far orjinal kappa çanta xeonon far var
lan sen kendi topicine gitsene ne milletin arasına giriosun kıskanıosunuz otour sonra gelisounuz laf atıosunuz çok süper bi motor herkezde böle düşünüo böle düşünmeyenlerin bu topicde işi yok ztn siktirolun gidin!!! (kusura bakmayın arkadaşlar brz terbiye sınırlarını aştım ama böle yapanlara uyuz oluorum. Bu arada bn SlipKnoT arkadaşlar şifremi unuttuğum için yeni üyelik açtım bilginiz olsun)