Musti bişey merak ediyorum kaç bin kmdesin benzini nerden ne alıyosun 100 kmye kaç bin devirlerde ulaşıyosun ve LÜTFEN 100KM ile giderken bana bi NET video veya foto gösterir msin? Karşılaştırma yapıcamda..
kardeş sanırım yazdıklarımı yanlış okudun ben daha 100 ü görmedim ama 100 ü görücem diyorum daha 600 km deyim 90 a her istediğimde rahatca cıkabiliyorum ama rodaj sözkonusu oldugu için basmıyorum o kadar şimdilik arada sırada vurduruyorum 90a ama artık yapmicam sheltox a sözüm var

1000-1500 den sonra ben bu motorla 100 hatta biraz daha üstünü görebilicegime eminim
ben 90 km hıza tam hatırlayamadım ama sanırım devir 10 fln dı o civarda bişeydi
selamlar bende geldim bi zc li olarak ben 125 lik motorlardan hızlanma bakımından pek fark göremiorm motorda kendimi yırtıyorum 90 yapmak için gitmiyor bu motor pekk
kardeş öncelikle motorun hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin senin motor kac kmde sen 90 yapıyosun
+
o 125 lik dediğin motor vitesli motormu eğer vitesliyse 125 likle 110 cok rahat görürsün o doğaldır
+
otomatik viteslerde 125 le 150 lik arasında pek bi fark olmaz en fazla 10-20 km fazla gidersin
http://vdo.mynet.com/video/38111
su linte guzel motorlar var arkadaslar.isteyen baksin.
ama en guzeli scooter.ozelliklede bizim 150zc,ler.
bu motordan aldigim keyfi baska bi aracta bulabilecegimi zannetmiyorum.

önder kardeşim izledim vidyoyu ama bence onlardan birinide sürdükten sonra hangisin daha zevkli oldugunu düşünmek lazım düşünsene ya gaz kolunu biraz hızlı cevirsen hemen ön kaldırıyosun yok böyle bi dava
