aynen oyle olmus sky_forever kardesim , sanada gecmis olsun banada , salak salak nedenlerden erteledigim ehliyet isi beni yakti kavurdu , dun gece saat 23.00 sularrinda zorla polisin dur ihbarina uymak zorunda vede o lanet olasi cezayi yemek zorunda kaldim

r:

r::salut: , neyse 1 ay sonra gorecek herkes , polis durdurmasa ben durup gostercem ehliyeti. aslinda bise demezdik de dedi (amir) bababa , zaten ozellikle motorlari durdumak icin gorev verildi dedi yok yaw kucuk atda cikcikler yesin dedim icimden , sen yaz cezayi bide vah vah de , neyse burdan cikan mesaj , ya ehliyet yada 710 ytl cik para.