- Katılım
- 14 Haz 2007
- Mesajlar
- 1,205
ozan150zc ist neresinden??
İSTANBUL AVRUPA YAKASINDANIM BEN. YAA ARKADAŞLAR BİŞİ SORUCAM BU RESİM EKLEME NASIL OLUYOR YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ ?HEE BU ARADA SHELTOX KARDEŞİM İYİ TATİLLER:queen:
ozan150zc ist neresinden??
3-4 motor gezmek guzel oluyor arkadaşlar ama zc farkı ortadagüzel motor ama arka fren de disk
Çok İLGİNÇ bir mesaj..!!
Sanki Disk Kötü TAMBUR iyi dermiş gibi...r:Bi çok kaliteli JAPONDA bile arkaya DISK koyan yok!!!Yani çok az TWIN DISK System kullanan motor....
usta benim yorumum o sen nasıl istiyorsan öyle düşünmekte özgürsün :farao:
ama arkayıda kazıta kazıta durman da pek iç açıcı olmaz
yaklaşımını beğenmedim ...
saygılar ...
Arkayı kazıta kazıta durmak ne demektir????!
Eğer konu zevk veya renk olsa tabiki sana bişey demezdim SENİN TERCİHİN derdim ama konu öyle değil ki DISK sistemin daha iyi olduğunu daha az problem çıkardığını daha az masraflı olduğunu kısacası DAHA iyi olduğunu biliyor olman lasım?!?!
Bende senin motorun ARKAsınında DISK olup neden beğenmediğini ANLAMADIM! :farao:
Benim Motorum Kanuni Rokko 150
Arka Fren Kampana Ön Fren Disk
www.kanuni.com.tr Adresinden İnceleyebilirsin
daha az problem çıkarabilir
daha az masraflı olabilir
ama daha iyi olduğu konusu tartışılır bence
istersen bide şöyle yapalım
az ıslanmış yada su dökülmüş ( yanlız sağnak yağmurda yıkanmış yol değil ) yolda 50-60 km ile aniden durmaya çalış bakalım neler yapıyo senin o çok methettiğin disk fren.
az masraf az problem elbette iyi ama insan hayatı bunların hiç biri ile ölçülemez.
Bunlar Benim Görüş Ve Fikirlerim !!!!
Ve Bizzat disk fren yüzünden sıfır 301 mz im ile yolda sürüklendiğimide hatırlatmak isterim
Saygılar ....
disk fren doğru kullanımda her zaman için tambur veya kampana frenden daha güvenlidir.daha yeni teknolojidir, daha kısa durma mesafesi sağlar.
tabii ki ister disk ister kampana olsun frenlerinin bakımını ihmal etmemek gerekir.sadece disk fren daha güçlü olduğu için dozajlamada dikkat etmek gerekir.
yukarıda yazdıklarından benim çıkardığım sonuç sen yolda frenlerken dozajı ayarlayamadın ve düştün.
kısaca insan fren yüzünden düşmez, kendi hatasından dolayı düşer ki sürüklenmen senin hatan gibi anlaşılıyor yazdıklarından...
İki frenede eşit seviyede yavaşça veya duruma göre refleksime göre pozisyonuma göre YÜKLENİRİM!...Zaten öyle olsa ne arabalarda ne motorda herkes kampana kullanırdı millet DOuble DISK kullanıyo ön tkerleğe veya arkaya tamam diskin yüzeyine yağ falan dökersen ölürsün tabiki ama ozman fren balatalarına da zarar ver yine ölürsün veya bi çok daha yol var yani öldürmek için adamı....
Yağmurlu havada MOTOR kullanma MANTIĞINI zaten BAMBAŞKA bi yerde tartışalım benim ÇOK ÇOK acil bi işim yoksa veya YOLDA yakalanmadığım sürece ASLA yağmurda çıkmam !HEm çıkmak salaklık hem tehlike hem boşuna ıslanmak vs vs... ARaba değiliz ki MOTORUZ kuru hava lasım bize O yüzden disk ıslandığında ne olur olayına çok bişey diyemicem...Ama bi kere yağmura yakalandım ve 9-12 km falan gitmek zorunda kaldım Frenlerimde bi problem yoktu sağ salim evime girmiştim...
Uzun lafın kısası KİMSE KALKIP DISK KÖTÜDÜR DİYEMEZ BU motoru alırken beni ÇEKEN EN ÖNEMLİ ŞEYLERDEN BİRİDİR TWIN DISK SYSTEM...!