OOOooooo bu ne yawf bi gittim surda 2 gunlugune topıc cosmus yaw yoksa benmı ugursuz glıom bu tpoıce ne:mrgreen:

bu arada yazcak bayagı bı sey var galıbaa bana
ÖNCELİKLE Ozn arkadasım demıssınkı sorunları msn de paylasalım tmm ii hosta bence tum sorunları ve sohbetlerı topıcımızde paylassakta hem topıc cansız dıosunuz boylece topıcte canlanır hemde yenı katılımcılara daha yararlı bılgıler verebılme sansımız artar dıe dusunuorum ben. Bence herseyı burda konusup tartısalım. cok daha ıı olur. sımdııı
SKY_FOREVER kardes 500 km bakımın hayırlı ugurlu olsuunnn:mrgreen: sana sunu diim ben 500 de yagı degıstırdım ve 1000 de bırdaha degıstırdım kım ne derse desın 15-20 ytl lık bıse alt tarafı motorunu yuksek performans ve kafan rahat kullanmak ıstıosan 1000 de kım ne derse desın sen bıdaha degıstır yagını cunku rodajın gercek bitiş km si 3000 km:queen

hernekadar ben dahil kımse uymasada) bu yuzden sımdı sacma geldı ama sen yınede 1000 de bıdaha gıt yagı degıstır. vıdaları sıktır(ıstersen kendın sık) sonra 2000 km de adama bıdaha bakıma gıdersın...
BU ARadaaaa
kim cüret etmiş ZC nin frenleri tutmuo dıe püfff güldüm şimdi bak:bounce: her motorun bazı modellerınde cesıtlı sıkıntılar olabılır hepsı sorunusz olcak dıe bıse yok olamazda zaten ama yenı katılmcılara sözüm motor taş frenler kaya gibi bidaha ahada bu son mesajım bu konu hakkında:mrgreen: kimse ZC nin frenleri hakkında yorum yapmasınnn... istisnalar kaideyi bozmazmış... bu arada motorum 50 düne yakın yatcak ve ben bizimkilerle iddiaya girdim tek basmada alcak motorum siz ne diosunuz bu işe:queen::queen: cvplarınızı bekliyorum..... herkese ii günlerrr!!