arkadslar , dun aksam giresundan cikmis ordu ya dogru geliyordum , orduya girdim , ana yoldan devam ettim , ve bide ne goreyim ilerde isiklarin orda tam yaninda bi mavi bi kirmizi isiklariyla bekliolar , hemn kacacak yer aradim ama inanirmisiniz artik sansizlik diecem , su motoru dahi kaciracak bir igne deligi dahi bulamadim , ara sokak yok , kaldirimin boyu deil motor jeep bile cikamaz yani o derece , ve umutsuzca isikalra yaklasiyorum allahim bi araba gonderde onun yanindan yola devam edeimde plakayi gostermeden sivisayim , yoooookk etrafta bir tane araba bile yok , e hadi dedim bari hazir yesil yanarken kaptirayim bi 100 110 polisin onunden gecerkende isiklari sondururum plakayida alamazlar , tam actim gazi 80, 90... hadiiiiiii sen git yesil yanip sonmeye baslamadan zart die kirmizia atla bi fren (abi sansizligin bu kadari olur,bu arada daha

r:

r:

r:dun ehliyet icin kaydimi yaptirmistim) , tuh bile diyemeden polis el isareti yapmaya basladi. iste o an dedim. gayet soguk kanli bir sekilde polisi motorun ustunde bekledim bekledim bekledimm ve geldi yanima ,ehliyet ruhsat gayet kaba bi sekilde

ale: , bende elimi attim montun cebine dedim bari ehliyet yok ruhsati fln gostereyim dedim zaten ustumdede dizlik,eldiven, mont,kask her turlu sey var bellik dahil.ben tabi dusunuom , nazik konuscam , ruhsati gostercem ehliyet bolumunde biraz acindircam kendimi fln filan adamda beni motor giysielrinden vs. dolayi affeder belki die dusunuom,attim elimi montun cebineeeee, :queen:

r::salut: oda ne , ne kimlik ne ruhsat hic bise yok::utangac: hmn hIzli bi dusunmeyle, ruhsatin fln benim 1 gun once monttan cikardigim termalin cebinde oldugunu hatirladim. bu arada tum aksakliklar ust uste geliyor

r:.adama sanki katillikten yargilanirmis gibi zawalli bi bakis attim.hmn durumu adama gayet inandirici bi bicimde anlatmaya calisirken polis bari kendini tanitacak bise ver dedi sen kimsin? dedi.aha da s..ctIk dedim. kimlikte termalin cebinde, yok polis bey bildiginiz gibi deil soyle boyle derken , gece 23.30 il emniyet mudurlugunde surunuom motoru bagladilar , 710 ytl kaydIrdIlar , mahkemeye sevkettiler ...
o gece eve geldim.allahtan bugun tanidik fln bulduk da mahkeme fln olmadi sadece para cezasiyla atlattim... sabahta tanidikla gidip motoru aldik suan evin onunde misil misil uyuyo zawalli , hemde benim son gunumdu , yarin tatile gidiyor donustede ehliyetli olacaktim... sansizlik nerde ne zmn gelecegi hic belli olmuor, ama bende pek onemsemiodum zaten her turlu arac gerecim war , adamlar beni onlarin icinde gorunce zaten birakirlar die ama siz siz olun bu polislerin tek baktigi sey EHLIYET baska hic biseye guvenmeyin ve mutlaka alIIINNNN kesinlikle ozellikle sen speedy , bide istanbuldaSIN orda bu tur isler cok daha ciddi oluo haberin olsun bence hemn ilk kursta(7 temmuz) alin ehliyetinizi.....