Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayır kanka zuhtupasa benım zat lacıvert ama senınle tanısmayı cok ısterım umarım 29 ekim gunu tanısırız....
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
necef' Alıntı:
arkadaslar yagımı sevpa da castrol GPS 4T 10-40 ıle degıstım bugün... ayrıca genel bır bakım yaptı ısmet usta egzoz somunları cok gevsemıs onları sıktı....sankı egzoz yerınden dusecakmıs.. :cyclopsani: bı sey duydum servısten bazı arkadaslar lastıklerını degırtırıp arka lastıgı on lastık ebadında takıyorlarmıs bunun ne faydası olabılır bılenler acıklayabılır mı? :silent:
salakça birşey bence mantıken bir etkisi olacağınıda sanmıyorum olan varsa banada söylesin ama hayatta denemem :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru 2 cm daha yukarı kaldırdıgını soyluyor servıs altın yere carpması onlenıyormus... ama yapılacak bırsey degıl
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
bugunkü a2 sınavına maltepe ertuğrul gazi lisesinde girdim, babam beni arabayla bıraktı :) sabah dışarıda beklerken önce bir regal raptor sonra bir yamaha virage ve bir de gri zat 150 geldi, zatın gelmesiyle ahali yavaş yavaş zatın etrafında toplandı ve tam anlamıyla bir tribün oluşturdu :mrgreen:
virage ve raptor biraz öksüz kaldılar sanki ama sonra raptor da belirli bir reyting yaptı ancak reyting şampiyonu kesinlikle zat idi :bounce:
işte kısa bir anı :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
g-strider sorular nasıldı kolaymıydı bende 10 aralıkta gırecem
 
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
25
selam bu anlattıklarınız bendede mevcut. benim km 7400 de yim bu ön tekerleklerdeki kuş sesi bendende geliyor ayrıca 100 km 4.7 lt. gibi yakıyor 60 ,70 gelince (iki Kişi ile ) motor vites istiyor gibi bagırıyor ayrıca Caramon kardeş bu arka teker kademesi ni bir anlatırsa nerde bulunur servis bilmiyor 130-70-12 lastik öneriyor.ayrıca ben daha yüz görmedin nedenini bilen varsa ve ya yapmam gerekeni rica erderim :salut: (5600 km ikinci el aldım) çanta taktırdım rahatsız oldum arka sırtlıgı kestirtim harika oldu tavsiye ederim birazda biz gayret gösterelim herşey şirketten olmaz dimi :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
270 ytl ye maal oluyo armagedon ( sınav parası: saglık raporu :kurs)
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
tsk (necef) en kısa zamanada almam gerekiyor ehliyeti malum zarbişler çeviriyo özellikle motorlu olanlar kadıköy civarında tavsiye edebileceğiniz bir kurs varmı bu arada şu cok yakma olayına çözümü olan varmı veya önerisi olan sanırım herkezin ortak sorunu bu
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
necef dogru diyor 270 civarı
yanlız bir sorun var ki o da kursun bana verdiği sorulardan (50 soru arasından 20 tane çıkacak dendi) farklı 4 soru vardı, neyse ki engin motor bilgim :p sayesinde yanıtladım, gayet kolay merak etmeyiniz :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanki ben kadıkoy de gelısım surucu kursuna yazıldım kursa gıtmeye gerek yok ve sıtemızın de sponsoru cok ta yardımcı oluyorlar İbrahım bey cok ılgılı bır arkadas www.gelisimsurucu.com adresınden ulasabılırsınız atrıca gıderken desavcılık belgenızı alın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogru dıyosun mertmertmert ben unutmusum onu kardesım
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
ok necef gelişime bi bakayım peki trafik harcı nekadar 30 falan vermiştim heralde (b) alırken ama tam hatırlamıyorum :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hala sertifika ile geziom bi türlü gidip ehliyeti degiştiremedim yaw..cok kalabalıktı 2 hafta önce.. :salut: bu hafta aliim bare.. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
armageddon trafık harcı80 YTL yanılmıyorsam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa bı tanısamadık kanka yaww MOTOGP de goslerımız senı aradı bızım altug la ama yokmusun neyse 29 ekım gunu gorusuruzzz.... :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla cok istedim ama gelemedim yaa.. carsamba aksamı takıl nargileye tanısalım walla. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelıyom baba nargıleye dertlesırık mondıallerımızle ılgılı :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oleeey aynen walla... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst