Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
hoca bu nargile işi ne iş organizasyon falan varda benmi bihaberim bi 29 ekim olayı biliyorumda nargile ne iş
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
arka lastik olayına ben pek sıcak bakmıyorum arkadaşlar.nedeni ise,yuvarlanma çapının büyümesi ve büyüyen çapla beraber arka kampananın daha büyük bir lastiği yavaşlatmaya çalışması ve çabuk aşınma riski.İsmet Usta çok yeteneklidir,ben onu gelecekte parlayan bir yıldız olarak görüyorum.Ama madem lastiği büyüğü ile değiştireceksiniz gidin Metzeler gibi kaliteli lastikler alın derim.
Necef,gelisim işinde 1 numara.Çok ilgililer.İbrahim saolsun benlede çok ilgilendi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bencede ya metzeller yada pirellinin bir modeli var onla degiştirmeli.. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelıyom baba nargıleye dertlesırık mondıallerımızle ılgılı

aman diyim , zamanında mondial lerle ilgili dertleşelim die bi toplantı tertip edecek olduk - burnumuzdan geldi...... aynısı zühtüpaşa abimizede olmuş.
o yüzden aman ki aman........ :)

bakalım belki bende gelebilirim tophaneye, henüz net değil
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsun walla yinede bi gün yapcaz o işi laf aramızda.. :bounce:
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
28
çanta taktırdım rahatsız oldum arka sırtlıgı kestirtim harika oldu

!!! :silent: :thumright: sırtlığı kestirdin mi? :silent: :silent:

vidalarından çıkartsaydın ya neden kestirdin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogru dıyonuz sakın ha sakın dertlesmıyek mondıallerle ılgılı... :queen:
ayrıca arkadaslar benım motora 2 kısı bındıgımızde motor kalkarken zangır zangır tıtrıyor.. onceden de vardı ama bu kadar degıldı.
sankı vıdaları sokecek yerınden yaww.
buna nasıl bır care bulunur.. ısmet ustaya sordugumda motorun kılosunun agır oldugunu buna nazaran da gucunun bu kıloya gore az oldugunu dıle getırdı...
(tek basıma bınerken hıc problem yok ama) nasıl care bulunur buna ? :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelısım ıyı bır kurs en azından sıte uyelerıne yakınlar fakat ıbrahımın ortagı bıraz terso bı arkadas.. :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mertmertmert gel kardesım tophaneye beee cekelım mondıallerımı yan yana şoleee hehehee :mrgreen:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
2
:) herkese selam :)
ben daha yeniyim buralarda
mondial 150zat almayıı dusunuorum ama aldıgıma pişman eedermi diee :silent: suphelerim var bu konu hakkında bana yardımm edermısınız deneyim li kşiler olarak
şimdiden herkese tessekkurler!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
26 Eki 2005
Mesajlar
1
benim ne zaman bir 150 zat'ım olacak...?

selam arkadaslar ben yeni üyeyim bir kaç gün önce buldum sayfayı. yaklaşık 1 aydır piyasayı araştırıyorum fakat mondial 150 zat'tan daha uygun bi motosiklet bulamadım kendime. aslında buldum ama fiyatlar fahiş geldi. tabi ona görede marka motosikletler honda, yamaha, vs..
burada herkes bi başka anlatmış ürünü. kararsız kalmıyor değilim. bide şans meselesi. bazen hatalı ürün de olabiliyor galiba. öğrenmek istediğim; motosikleti kredi kartıyla 24 ay vadeli veren bayiler var. aranızda bu şekilde taksitle alan arkadaşlar varsa onlara özel olarak bi sorum olacaktır. kredi kartımın limiti motosikletin fiyatını ödeyecek kadar mı olmalı yoksa hani limiti engellemeden yapılan taksitli alışverişler gibi mi oluyor. yardımcı olursanız benide bir 150 zat sahibi yapmış olacaksınız. şimdiden teşekkür ederim. ben yazılarınızı da okumaya devam ediyorum. kafama bişey takılırsa sizleri tekrar tekrar rahatsız edebilirim. çünkü bende gerçekten bir 150 zat sahibi olmak istiyorum. herşey için şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevpa pazarlama mondıal anabayii
satıs 0 216 572 60 80 her turlu yardımı gosterırler :thumleft:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
2
mondial 150zat larınn iyi ya da kotu yonlerini sölicek biri yok muu butun foru mu okudum yine karasız kaldımm herkes baska bişi solioo
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
o bişey değil gene,rampa çıkarken bak bi de sen.. :pale: o titreme normal..asyalarda da var.
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
141
beyler GP de gri 3 tane mondial gördüm farklı noktalarda

ben bursa choppers club la beraber geldim görenler olmuştur belki grup üyelerini tshirt lerden tanıyan birdaha ya ist de bir organizasyon olunca bence tanışalım sizlerle tanışimayı çok isterdim
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
10
necef nabrrr??yaw sana ne dicem benım motor 555 km oldu allaha sukur bi problem yok.ama qenel bi bakıma sokiyim diorum.sevpaya qıtmek ıstıyorum ama nerde oldunu bılmıorum :silent: yarin isin yoksa beraber qıdelım mı? buarada belki bende gelebilirim tophaneye cumartesii :cherry:
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
10
sayın cray_frog sadece sunu soluyorum 150 zatlar için..bence hiç wakıt kaybetmeden qidip alabılırsınn :flower: ben cok memnunumm :thumleft: bı sorunla karsılasmadım umarımda karsılasmam :cat: qerısı sana kalmıs.. :wiinkk: :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olur bırkancım gıdelım decumartesı tophane yok 29 ekım caddeden gecıs var :queen: ozel mesaj at bana cebını var arasalım kardesım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mertmertmert gel kardesım tophaneye beee cekelım mondıallerımı yan yana şoleee hehehee

evet keşke motorları yanyana koyup ööle bi mondial standı yapsaydık :)

bu arada dün yakıt ölçümü olayını yaptım.
3,66 lt/100 km şeklinde bilgilerinize sunmak istiyorum.

saygılarımla... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst