Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar benım motorda 100 000 TL yakıyor km.de hava fıltresını yıkamanızı ve cok ıyı kurutmanızı tavsıye ederım... Ayrıca ehlıyetede yazıldım.... :flower:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
hava filtresini yıkamak mı???? :cyclopsani:
Nerden buluosunuz böle garip fikirleri ya?o filtre kuruduktan sonra kısa zaman içinde ne hale gelebileceğini düşündün mü hiç?... :cyclopsani: :santa:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
armagedon
benzin sarfiyatına yapacak bisey yok ama seninki harbiden çok yakıyomuş (MERT) 100 falan yakıyo benimki rotajdamı çok kastın acaba 150 kglik alete 150cc motor az ondan çok yakıyor.... birde cumartesi buluşabildinizmi???

ctesi buluştuk hocam....... bide henüz 1300km de makina, rodaj olayı bitmedi heralde daha.......

hava filtresinimi deiştirsem nağapsam yaw...... bilmiorum valla....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Potenza
90.000 yakıyor benim motorum..sanırım seninkinin çok yeni olmasından..yada gaza ne zaman ne kadar asılacağını pek bilmiyorsun..bunlar hassas motorlar,biraz daha dikkat..+ nası hesapladığını çok merak ediorum..

valla hacım; koyduğum benzin litresi ile aldığım mesafeden hesap ediorum... başka nası etçem ?????
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
arkadaşlar sakın hava filitresini yıkayıp güzelce kuruladıktan sonra motora bu sekilde takmayın hava filtresinin herzaman yağlı olması gerekiyor yoksa hiçbir işe yaramaz motora pislik gider çok sakat haberiniz olsun motoru elime almaktansa fazla yakmasını tercih ederim :sunny: :sunny:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet kıdemli bir zatcı olarak fazla yakısla ilgili bilgileri sizlerle paylasalım bakalım.. :bounce:

Arkadaslar;
İlk bakıma kadar km.de yaklasık 75 yakan motor km.de 100 e cıkınca vede eş zamanlı olarak 10 şiddetinde deprem gibi sarsılarak kalkmaya baslayıncaa dooru ümraniye servis nurdoğan ustanın pamuk ellerine gittik. :mrgreen:
Ve arastırmalar neticesinde öğrendikki:
1. Manifolt contası kalitesi nedeniyle kısa bir sürede evsafını yitirdiğinden hava benzin karısımı karbüratör dısında bir ortamda da gerceklesmeye baslayınca motor fazla yakıor... :salut:

2. Kavrama sistemindeki hatalar nedeni ile kavrama kalibrasyonunun bozulması sonucunda motor fazla yakıor.. :salut:

Sonuç..

Sevpa ya gidecem ancak vakit bulamıorum keza 1 haftadır motoruda cıkaramadım. :jocolor:

Ayrıca bu işleri halledip motoruda satıcam buda 3. :cat:

Sevgiler.. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
potenza bu yıkama fıkrını bana mondıal servısı verdı... (k.yalı servısı) kuruttuktan sonra da moyor yagı ıle yaglanacagını soyledı bır oncekı mesajıma bunu eklememısım kusura bakmayın.. ayrıca sevpadakı ustada aynı onerıyı soyledı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa manıfolt contasını bulabılıyomuyuz acaba servıse sordun mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bulunuo conta ama ustanın görüşü daa kaliteli bi malzemeden yeni conta üretmek..Türk işi yani.. Bölece uzun ömürlü olabilir die düşünüoz.. :bounce:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
necef:Kullanma kitapçığında hava filtresiyle ilgili bir bölüm var.Orda da yazıyor.Ancak değişim zamanı geldiğinde yeni filtre almak istemezsen böyle birşey(o da ne kadar mantıklı ya,kaş yapayim derken göz çıkarmak) yapılabilir.Ben Sevpa dan şaşmam,İsmet Usta bana hiç öyle bir şey demedi -ki ben 15 günde bir uğrarım yanlarına-
Burada motoru bende kış sonuna doğru satıp 250 MCT alacağım sanırım... :)
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
10
arkadaslar hepinize slmm..uzun zamandir qiremiyodum internete motorumla qezmekten :cherry: allaha cookkk sukur hiçbir sorun yokk suan ve olmasınıda istemiyorumm :wiinkk: 15 qun oldu hala canawar qibi :p :flower:
ZUHTUPASA , SMART87 , NECEF sizlerede cokk tesekkur edıyorum iyi dilekleriniz icin..anca simdi cvp atabildim kusura bakmayin..birqun bulusalim buarada.ben pendike cok qidiyorum belki karsilasmisizdir necef? :silent: neyse ben buralardayim haberiniz olsun :cat: qorusuruzz :bounce:

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

₪ █ █ ß ï я k Â И █ █ ₪
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
potenza: sevpanın bu ıste uzman oldugunda senle hem fıkırım arkadasım zaten ben yaptım sende yap demıyorum... motorlarımız cok yaktıgı ıcın bı fıkır mı? acaba dıye dusunuyoruz. ben de ismet usta ıle devamlı gorusuyorum motorumuda oradan aldım ..ayrıca sen neden satmayı dusunuyosun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa yenı contayı yaptırırsan haberımız olsun bızde yaptıralım fıkır cok ıyı :cat: ...bırkancım umarım gorusuruz bır gun mavı mondıal benımkı :thumleft:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Ben motoru büyütmek için satmayı düşünüyorum,çokta memnunum zattan.sanırım 250 Mct alacağım.Necef:sakın tavsiyelerimi yanlış anlama,sadece insanların başına kötü şeyler gelmemesi için yardımcı olmaya çalışıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesekkur ederım potenza yanlıs anlasılma yok kardes hepımız hepımızın ıyılıgı ıcın cabalıyoruzzz bende 1 yıl sonra satmayı dusunuyorum amacım maxı scooter almak x9 olabılır yada burgman 400 daha acemıyız yenı yenı alıstık anlayacagın vıteslı kullanmadıgım ıcın urkutuyoo benıı:) yoksa vıteslı aletler cok hosuma gıdıyoo.... gorusmek dılegıyleee....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili arkadaşlar
önümüzdeki 1 hafta boyunca 150 zatımdan ve forumdan uzak kalacağım , benim yerimede gezin tamammı ???

saygılarımla......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar yagımı sevpa da castrol GPS 4T 10-40 ıle degıstım bugün... ayrıca genel bır bakım yaptı ısmet usta egzoz somunları cok gevsemıs onları sıktı....sankı egzoz yerınden dusecakmıs.. :cyclopsani: bı sey duydum servısten bazı arkadaslar lastıklerını degırtırıp arka lastıgı on lastık ebadında takıyorlarmıs bunun ne faydası olabılır bılenler acıklayabılır mı? :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bı sey duydum servısten bazı arkadaslar lastıklerını degırtırıp arka lastıgı on lastık ebadında takıyorlarmıs bunun ne faydası olabılır bılenler acıklayabılır mı?

yannız bu çok ilginç...... kim neden böyle bişi yapma gereği duysunki..?? kesinlikle girmem ben ööle bişeye açıkçası dostum.... :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili necef
Dün bende sevpa daydım. Bi ara bi gri zat geldi yoksa o senmiydin..Tüh keşke tanıssaydık yahu.. :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst