arkadaslar hepinize slmm..uzun zamandir qiremiyodum internete motorumla qezmekten :cherry: allaha cookkk sukur hiçbir sorun yokk suan ve olmasınıda istemiyorumm :wiinkk: 15 qun oldu hala canawar qibi

:flower:
ZUHTUPASA , SMART87 , NECEF sizlerede cokk tesekkur edıyorum iyi dilekleriniz icin..anca simdi cvp atabildim kusura bakmayin..birqun bulusalim buarada.ben pendike cok qidiyorum belki karsilasmisizdir necef? :silent: neyse ben buralardayim haberiniz olsun :cat: qorusuruzz :bounce:
ღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღ
₪ █ █ ß ï я k Â И █ █ ₪