salakça birşey bence mantıken bir etkisi olacağınıda sanmıyorum olan varsa banada söylesin ama hayatta denemem :farao:necef' Alıntı:arkadaslar yagımı sevpa da castrol GPS 4T 10-40 ıle degıstım bugün... ayrıca genel bır bakım yaptı ısmet usta egzoz somunları cok gevsemıs onları sıktı....sankı egzoz yerınden dusecakmıs.. :cyclopsani: bı sey duydum servısten bazı arkadaslar lastıklerını degırtırıp arka lastıgı on lastık ebadında takıyorlarmıs bunun ne faydası olabılır bılenler acıklayabılır mı? :silent:
270 ytl ye maal oluyo armagedon ( sınav parası: saglık raporu :kurs)